Tel die zegeningen! (kom bij de BEO)
vrijdag 15 mei 2009 om 18:11
quote:Phien schreef op 15 mei 2009 @ 14:39:
10 hoog Pom. En de buren in de diepte hebben in hun tuin ook net een heleboel bonen gepoot, met van die bonenstaken erbij, dus zelf flashen durfde ik idd niet aan.
Maar je tip werkte hoor! Balkondeur en voordeur allebei opengezet, kamerdeur gebarricadeerd en toen geroepen dat ik de Noorse dansjongetjes van Alexander Rybak net naakt door de straat zag rennen. Wat een sprint trok Gordon, 't was zo gepiept
Opluchting hier hoor.dat naakt doet ut hem
10 hoog Pom. En de buren in de diepte hebben in hun tuin ook net een heleboel bonen gepoot, met van die bonenstaken erbij, dus zelf flashen durfde ik idd niet aan.
Maar je tip werkte hoor! Balkondeur en voordeur allebei opengezet, kamerdeur gebarricadeerd en toen geroepen dat ik de Noorse dansjongetjes van Alexander Rybak net naakt door de straat zag rennen. Wat een sprint trok Gordon, 't was zo gepiept
Opluchting hier hoor.dat naakt doet ut hem
maandag 18 mei 2009 om 13:25
Ik zal het dozijn Blije Dozen dat ik vorige keer won (omdat jullie tot in de vroege ochtend weigerden toe te geven dat jullie kaarten vol waren) weer meenemen voor op de prijzentafel. Nu ik weet hoe het spel gespeeld wordt, ben ik benieuwd of de volgende winnares er net zo geforceerd blij mee op de foto in de Scrotumveenderwoldercourant komt.
dinsdag 19 mei 2009 om 08:07
Heb je Soundposts collectie 'Candeleights' alweer uit Meds?
Ik worstel me door een paar Bouquetreeks boekjes heen van Iris maar ik ben gewoon niet romantisch denk ik, ik snap niet wat er zo aantrekkelijk is aan een man die geen sjoege geeft en waar je je voor uit moet sloven. Ik begin daar gewoon niet aan.
Ik worstel me door een paar Bouquetreeks boekjes heen van Iris maar ik ben gewoon niet romantisch denk ik, ik snap niet wat er zo aantrekkelijk is aan een man die geen sjoege geeft en waar je je voor uit moet sloven. Ik begin daar gewoon niet aan.
dinsdag 19 mei 2009 om 08:11
woensdag 20 mei 2009 om 11:43