Overig
alle pijlers
Ervaringen met de website Wish?
dinsdag 17 november 2015 20:15
donderdag 10 maart 2016 16:43
maandag 11 april 2016 20:06
donderdag 2 juni 2016 13:29
quote:kasia31 schreef op 11 april 2016 @ 20:06:
ik heb gister een bestelling gedaan bij wish en betaald maar toen ik wou kijken op bestel geschiedenis kon ik het niet terug vinden
en ik heb met i deal betaald dus er is een bedrag af gegaan naar wish.com en nu weet ik dus niet of het komt of niet en of ik mijn geld terug krijg
Dat heb ik dus ook precies hetzelfde, heeft u het nu wel ontvangen?
Mvg
ik heb gister een bestelling gedaan bij wish en betaald maar toen ik wou kijken op bestel geschiedenis kon ik het niet terug vinden
en ik heb met i deal betaald dus er is een bedrag af gegaan naar wish.com en nu weet ik dus niet of het komt of niet en of ik mijn geld terug krijg
Dat heb ik dus ook precies hetzelfde, heeft u het nu wel ontvangen?
Mvg
maandag 18 juli 2016 21:58
Ik heb 29 juni 4 dingen besteld bij wish...
En ook ik kan niks zien bij m'n bestelgeschiedenis.
Maar ik heb wel betaald via iDEAL
Ik zou m'n pakketjes nog wel voor 21 juli krijgen.. Maar ik weet niet of m'n bestelling goed is aangekomen bij hun.
Wat moet ik doen als ik na 21 juli nog niks heb gekregen?
En ook ik kan niks zien bij m'n bestelgeschiedenis.
Maar ik heb wel betaald via iDEAL
Ik zou m'n pakketjes nog wel voor 21 juli krijgen.. Maar ik weet niet of m'n bestelling goed is aangekomen bij hun.
Wat moet ik doen als ik na 21 juli nog niks heb gekregen?
donderdag 8 december 2016 12:59
quote:Vinanda0429 schreef op 18 juli 2016 @ 21:58:
Ik heb 29 juni 4 dingen besteld bij wish...
En ook ik kan niks zien bij m'n bestelgeschiedenis.
Maar ik heb wel betaald via iDEAL
Ik zou m'n pakketjes nog wel voor 21 juli krijgen.. Maar ik weet niet of m'n bestelling goed is aangekomen bij hun.
Wat moet ik doen als ik na 21 juli nog niks heb gekregen?Hoe is dit bij u afgelopen ik heb nu namelijk ook hetzelfde probleem.
Ik heb 29 juni 4 dingen besteld bij wish...
En ook ik kan niks zien bij m'n bestelgeschiedenis.
Maar ik heb wel betaald via iDEAL
Ik zou m'n pakketjes nog wel voor 21 juli krijgen.. Maar ik weet niet of m'n bestelling goed is aangekomen bij hun.
Wat moet ik doen als ik na 21 juli nog niks heb gekregen?Hoe is dit bij u afgelopen ik heb nu namelijk ook hetzelfde probleem.
donderdag 19 januari 2017 19:50
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met wish gehad. Alles wat ik besteld heb heb ik soms zelfs binnen een week gekregen en ook soms iets duurdere producten heb ik makkelijk kunnen bestellen (geen last van invoerrechten). Op de pakketjes die ik krijg staat steeds iets van 'GIFT'. Kan dit er iets mee te maken hebben? In ieder geval ik ben zeer tevreden en bestel bijna wekelijks kleine dingen via WISH
dinsdag 24 januari 2017 21:27
quote:Mama1974 schreef op 15 januari 2017 @ 14:22:
Ik heb hetzelfde probleem.
Hoe is het afgelopen bij jullie?
Ben bang dat ik me geld kwijt ben .
Ik heb dit al drie keer gehad nu.
Eerste keer direct na een mail terug gekregen.
Tweede en derde keer loopt nog....
Ik denk dat er een hapering in het bestel- en betaalsysteem zit.
Ik heb hetzelfde probleem.
Hoe is het afgelopen bij jullie?
Ben bang dat ik me geld kwijt ben .
Ik heb dit al drie keer gehad nu.
Eerste keer direct na een mail terug gekregen.
Tweede en derde keer loopt nog....
Ik denk dat er een hapering in het bestel- en betaalsysteem zit.
woensdag 22 maart 2017 15:34
Ik doe even een upje!
Ik zit te kijken op Wish en ik zie best leuke dingen maar de verzendkosten op elk item maken het gewoon duur. Ik heb nu 4 items in mijn bakje en 1/3 van de kosten zijn de verzendkosten.
Zijn er net als bij Ali ook winkels die geen verzendkosten rekenen, of is er een korting te vinden ergens?
Ik zit te kijken op Wish en ik zie best leuke dingen maar de verzendkosten op elk item maken het gewoon duur. Ik heb nu 4 items in mijn bakje en 1/3 van de kosten zijn de verzendkosten.
Zijn er net als bij Ali ook winkels die geen verzendkosten rekenen, of is er een korting te vinden ergens?
woensdag 22 maart 2017 21:32
Ik heb in de laatste weken diverse dingen besteld bij Wish.
Alles is goed aangekomen.
Ik bestel er nooit meer kleding, alle maten zijn echt voor de aziatische markt. Vergeleken met die chinese dametjes ben ik een obese reus.
Ik heb er dingen als een lampje besteld. En douche gordijnen. Daar is die site prima voor.
Overigens ga ik er gewoon van uit dat ik mijn geld kwijt ben als het een flutartikel blijkt te zijn.
Het meeste is zo goedkoop dat ik me daar echt niet druk om ga maken.
Alles is goed aangekomen.
Ik bestel er nooit meer kleding, alle maten zijn echt voor de aziatische markt. Vergeleken met die chinese dametjes ben ik een obese reus.
Ik heb er dingen als een lampje besteld. En douche gordijnen. Daar is die site prima voor.
Overigens ga ik er gewoon van uit dat ik mijn geld kwijt ben als het een flutartikel blijkt te zijn.
Het meeste is zo goedkoop dat ik me daar echt niet druk om ga maken.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
vrijdag 10 november 2017 09:15
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2017 10:09
Reden: ivm spam
Reden: ivm spam
98.70% gewijzigd
Best web development company in USA - https://artjoker.net/
dinsdag 26 december 2017 09:08
Eerst een paar goedkope dingen gekocht. Eigenlijk waren het dure dingen aangezien ze zelfs de 2€ die ik betaalde niet waard zijn. Ze overladen je met promo's en kortingen en als je dan denkt van.... "Dat duurder item zal toch wel beter van kwaliteit zijn en samen met die promo valt de prijs nog mee." Wel dan hebben ze je liggen. De duurdere items komen niet toe. Als je contact opneemt met de helpdesk geven ze je een traceer nr en zeggen ze dat je bij de post moet gaan klagen. Op de post zeggen ze dat de levering correct is afgeleverd op het adres dat op het pakket stond vermeld. (1 in een andere provincie en 2 zelf in een ander land) Dus of het traceer nr is fout of het adres stond fout op het pakket. Mij adres is juist in mijn wish profiel. De goedkope dingen komen wel toe maar zijn gewoon waardeloze rommel. De duurdere niet omdat de post ze volgens hun fout aflevert. Na wat heen en weer gemaild met de help desk hebben ze mijn account gewoon geblokt en ben ik 10 tal bestellingen kwijt die nog onderweg waren. (als ze tenminste werkelijk verzonden waren.) Hoe dan ook ik heb geen pakjes maar ben wel mijn centen kwijt.