Ervaringen met de website Wish?

17-11-2015 20:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Iemand ervaringen met de shoppingsite WISH.com? Ik overweeg iets te bestellen, maar lees gemixte recensies over de site. Benieuwd of er hier mensen zijn die ervaringen met de website hebben.



Thnx alvast!
Ik heb erg veel slechte ervaringen gelezen, dus ik zou het er persoonlijk niet op wagen. Tenzij je een hele kleine bestelling doet van bv 5 euro. En volgensmij zit Wish in Amerika of China dus houd ook rekening met de invoerkosten als je toch gaat bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Al een keer of 15 iets gekocht.

Soms is het wat later dat er staat, maar tot nu toe altijd ontvangen. Soms wel even verkeerde kleur of iets, dan kun je je geld heel makkelijk terug vragen en je krijg je het altijd heel snel terug.

Verzendkosten is ook vaak maar 1 of 2 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook al heel vaak besteld, pas nog een geweldig pakje voor m'n zoontje. Soms duurt het lang maar ook altijd ontvangen tot nu toe ik ben fan maar doe alleen bestellingen onder de 20 euro ivm invoerrechten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner besteld er allemaal IT spul, er komen per week wel een paar pakketjes binnen. Nog nooit trammelant mee gehad. Als iets lange tijd niet leverbaar is dan heb je snel je geld weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Al meerdere keren wat besteld. Best tevreden hoor! Waren alleen niet al te dure dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin dit nu pas te lezen.

Ik wil graag een product bestellen dat ¤16 kost en ¤7 verzendkosten.

Moet ik in dit geval wel invoerrechten betalen? Of vallen de verzendkosten hier buiten?

En zijn er geen extra kosten bij gekomen door DHL of post NL?



Hopelijk reageert iemand
Alle reacties Link kopieren
ik heb gister een bestelling gedaan bij wish en betaald maar toen ik wou kijken op bestel geschiedenis kon ik het niet terug vinden

en ik heb met i deal betaald dus er is een bedrag af gegaan naar wish.com en nu weet ik dus niet of het komt of niet en of ik mijn geld terug krijg
Alle reacties Link kopieren
quote:kasia31 schreef op 11 april 2016 @ 20:06:

ik heb gister een bestelling gedaan bij wish en betaald maar toen ik wou kijken op bestel geschiedenis kon ik het niet terug vinden

en ik heb met i deal betaald dus er is een bedrag af gegaan naar wish.com en nu weet ik dus niet of het komt of niet en of ik mijn geld terug krijg





Dat heb ik dus ook precies hetzelfde, heeft u het nu wel ontvangen?

Mvg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 29 juni 4 dingen besteld bij wish...

En ook ik kan niks zien bij m'n bestelgeschiedenis.

Maar ik heb wel betaald via iDEAL

Ik zou m'n pakketjes nog wel voor 21 juli krijgen.. Maar ik weet niet of m'n bestelling goed is aangekomen bij hun.



Wat moet ik doen als ik na 21 juli nog niks heb gekregen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinanda0429 schreef op 18 juli 2016 @ 21:58:

Ik heb 29 juni 4 dingen besteld bij wish...

En ook ik kan niks zien bij m'n bestelgeschiedenis.

Maar ik heb wel betaald via iDEAL

Ik zou m'n pakketjes nog wel voor 21 juli krijgen.. Maar ik weet niet of m'n bestelling goed is aangekomen bij hun.



Wat moet ik doen als ik na 21 juli nog niks heb gekregen?Hoe is dit bij u afgelopen ik heb nu namelijk ook hetzelfde probleem.
Ik heb hetzelfde probleem.

Hoe is het afgelopen bij jullie?

Ben bang dat ik me geld kwijt ben .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met wish gehad. Alles wat ik besteld heb heb ik soms zelfs binnen een week gekregen en ook soms iets duurdere producten heb ik makkelijk kunnen bestellen (geen last van invoerrechten). Op de pakketjes die ik krijg staat steeds iets van 'GIFT'. Kan dit er iets mee te maken hebben? In ieder geval ik ben zeer tevreden en bestel bijna wekelijks kleine dingen via WISH
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama1974 schreef op 15 januari 2017 @ 14:22:

Ik heb hetzelfde probleem.

Hoe is het afgelopen bij jullie?

Ben bang dat ik me geld kwijt ben .



Ik heb dit al drie keer gehad nu.



Eerste keer direct na een mail terug gekregen.

Tweede en derde keer loopt nog....



Ik denk dat er een hapering in het bestel- en betaalsysteem zit.
Alle reacties Link kopieren
Hoiii.



Hoeveel geld kost het voor een retour? Als het me bijvoorbeeld niet zit of staat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleurtjuhhhx schreef op 26 januari 2017 @ 18:05:

Hoiii.



Hoeveel geld kost het voor een retour? Als het me bijvoorbeeld niet zit of staat?Vaak hoef je het niet eens terug te sturen
Ik doe even een upje!



Ik zit te kijken op Wish en ik zie best leuke dingen maar de verzendkosten op elk item maken het gewoon duur. Ik heb nu 4 items in mijn bakje en 1/3 van de kosten zijn de verzendkosten.



Zijn er net als bij Ali ook winkels die geen verzendkosten rekenen, of is er een korting te vinden ergens?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in de laatste weken diverse dingen besteld bij Wish.

Alles is goed aangekomen.

Ik bestel er nooit meer kleding, alle maten zijn echt voor de aziatische markt. Vergeleken met die chinese dametjes ben ik een obese reus.

Ik heb er dingen als een lampje besteld. En douche gordijnen. Daar is die site prima voor.

Overigens ga ik er gewoon van uit dat ik mijn geld kwijt ben als het een flutartikel blijkt te zijn.

Het meeste is zo goedkoop dat ik me daar echt niet druk om ga maken.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2017 20:53
Reden: spam
99.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2017 10:09
Reden: ivm spam
98.70% gewijzigd
Best web development company in USA - https://artjoker.net/
Alle reacties Link kopieren
Eerst een paar goedkope dingen gekocht. Eigenlijk waren het dure dingen aangezien ze zelfs de 2€ die ik betaalde niet waard zijn. Ze overladen je met promo's en kortingen en als je dan denkt van.... "Dat duurder item zal toch wel beter van kwaliteit zijn en samen met die promo valt de prijs nog mee." Wel dan hebben ze je liggen. De duurdere items komen niet toe. Als je contact opneemt met de helpdesk geven ze je een traceer nr en zeggen ze dat je bij de post moet gaan klagen. Op de post zeggen ze dat de levering correct is afgeleverd op het adres dat op het pakket stond vermeld. (1 in een andere provincie en 2 zelf in een ander land) Dus of het traceer nr is fout of het adres stond fout op het pakket. Mij adres is juist in mijn wish profiel. De goedkope dingen komen wel toe maar zijn gewoon waardeloze rommel. De duurdere niet omdat de post ze volgens hun fout aflevert. Na wat heen en weer gemaild met de help desk hebben ze mijn account gewoon geblokt en ben ik 10 tal bestellingen kwijt die nog onderweg waren. (als ze tenminste werkelijk verzonden waren.) Hoe dan ook ik heb geen pakjes maar ben wel mijn centen kwijt.
Iemand ervaring met de volgende situatie omtrent Wish: iets besteld dat a.s. donderdag aan zou komen bij mijn adres in NL.
Nu krijg ik een bericht dat de bestelling geleverd is, in de V.S.
Niet eens een adres wat ik ken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven