Hoeveel kost het opstellen van een samenlevingscontract nou?

14-05-2007 19:07 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik woon net samen met mijn vriend. Ik wil graag een samenlevingscontract op laten stellen maar heb geen flauw idee welk bedrag aan geld hier bij komt kijken. Heeft iemand hier meer informatie over?



Alvast bedankt!



Groetjes Let82
Alle reacties Link kopieren
hoi,meestal kost het tussen de 250 en 350 euro maar het kan ook weleens oplopen tot zo'n 500 euroHet loont de moeite om verschillende offertes op te vragen bij verschillende notarissen.succes!
Alle reacties Link kopieren
www.google.nl

notaristelefoon
Alle reacties Link kopieren
:D
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Flauw dat er weer eens niet serieus gereageerd kan worden!!



Wij hebben het in de gulden tijd laten opmaken en toen was een samenlevingscontract en testament samen goedkoper en dat kwam op 900 gulden.



Informeer eens bij een notaris bij jou in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind heel serieus dat mensen wel eens zelf ergens moeite voor mogen doen hoor, Betty.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet heel zeker dat livre serieus was en ik moest daar serieus om lachen
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Serieus Lievje, great minds........
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook wel gelijk in maar soms wil je weleens weten hoe een ander ergens over denkt...
Alle reacties Link kopieren
Een mening vragen is wat anders dan te lui zijn om wat info van het net te plukken.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Dat ben ik met je eens, Betty, maar over kosten is niet zoveel van gedachte te wisselen denk ik. :)
Alle reacties Link kopieren
Zeg Zuss, jij bent mijn Siamese Tweelingzus. :o
Alle reacties Link kopieren
whatever, ik vind het geen moeite hoor als iemand ergens om vraagt
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde in mijn eigen omgeving zulke verschillende bedragen dat ik wat meer bedragen wilde horen om zo een duidelijker beeld te krijgen. Ik werk zeer veel en heb daarom nog geen notaris kunnen bezoeken. Er staat nu wel eindelijk een afspraak maar die duurt nog enkele weken ivm mijn werk.



Ik had al gegoogled en daar vind je toch meer algemene info of kun je offertes aanvragen, maar ik spreek liever mensen aangaande hun ervaringen of spreek enkele notarissen persoonlijk. Dus van luiheid hier geen sprake, maak ook zelden gebruik van de optie om je vraag op een forum te plaatsen. Dus zou het prettig vinden niet iedereen gelijk (zeker als men deze niet kent) over een dezelfde kam te scheren. Alhoewel ik het mij wel kan voorstellen. Ben docente bedrijfseconomie op een MBO-opleiding en zie daar leerlingen die zelden zelf initiatief nemen zelf achter info te komen.



Maar nu snappen jullie iig waarom ik deze vraag hier heb geplaatst! :-)
Alle reacties Link kopieren
Zeg Zuss, jij bent mijn Siamese Tweelingzus. :o
Nee, jij de mijne
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
zie je nou wel meiden!!:D



ik denk dat het tegenwoordig iets van 500 euro ofzo is..als je een samenlevingscontract en een testament neemt,maar net wat ik zei, van mij is het alweer 8 jaar terug
Alle reacties Link kopieren
TO, dan moet je je vraag wat duidelijker stellen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
TO, dan moet je je vraag wat duidelijker stellen.
nou nou zuss,met verkeerde been uit bed gestapt?
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt, dat bedacht ik me ook vlak nadat ik de topic had geopend, beetje stom!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, gewoon luid en duidelijk :)
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
ok zuss:D
Alle reacties Link kopieren
Maar zijn we nu klaar met deze discussie? Lijkt me dat alles nu duidelijk is?! Ik hoop nog wat meer reacties van mensen te krijgen aangaande de kosten van een samenlevingscontract.
Alle reacties Link kopieren
Staat er ook niets over op de site van de notaris waar je een afspraak hebt dan?
Alle reacties Link kopieren
hahaha BB nu doe je het zelfde :D:D
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
nee er staat niets op die site wat betreft kosten, anders had ik ook niet de behoefte gehad deze vraag te plaatsen zucht!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven