getrouwd (geweest) met een pathalogisch leugenaar

18-06-2007 10:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals je leest in het onderwerp ben ik 4 jaar getrouwd geweest met iemand met deze stoornis. Ik ben er nu een boek over aan het schrijven. Niet op een therapeutische manier, niet om het van me af te schrijven, maar puur om al die ongelooflijke bij elkaar verzonnen verhalen/toestanden eens op te schrijven. Ik schrijf dit boek in roman vorm en begin het verhaal vanaf het moment dat ik hem ontmoet. Waar het gaat eindigen weet ik nog niet. Ik heb wel 2 kinderen met hem gekregen, dit betekent dat het niet afgelopen was na de scheiding. Wat ik graag wil weten is: Zou jij dit boek kopen als dit uitgebracht werd?

En zou je dan ook meer achtergrond info hebben over deze ziekte of vind je het verhaal op zich genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik zou het boek niet kopen. Heb zelf een relatie gehad met een pathalogische leugenaar. Kan er zelf wel boeken vol over schrijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zou het niet kopen en ook niet uit de bieb lenen. Niet omdat ik er zelf over zou kunnen schrijven, maar omdat het onderwerp me helemaal niet interesseert.
Alle reacties Link kopieren
mmm ondanks dat jullie het boek niet zouden willen  lezen toch dank voor jullie reactie!
Alle reacties Link kopieren
of ik het boek wel of niet zou kopen zou echt van het verhaal af moeten hangen en niet vanwege de achtergrond in formatie.



ik denk dat als mensen ervaringen willen lezen ze op het internet wel wat zullen vinden, of bij lotgenoten.



in ieder geval succes! wie weet word het als nog een bestseller :D
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel naar de film kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel naar de film kijken!
Op woensdagavond, half 9 op rtl 4, waargebeurde verhalen, daar past het wel bij ja.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel naar de film kijken!
Ik vind de wetenschappelijke kant veel interessanter. Maar daarvoor hoef je enkel psychologie te studeren, of Wikipedia te raadplegen;)
Ligt eraan. Niet als je het uitgeeft bij Vassallucci. ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk, die verschillende reactie`s, ik heb echt absurde situaties met deze man meegemaakt. Het boek moet lekker vlot weglezen en is inderdaad geschreven als een roman. Ik ben er nog niet uit of ik iets opneem in het boek wat achtergrondinfo geeft over deze stoornis. Kan natuurlijk ook nog in overleg met de uitgever. Die ik nog moet zoeken. Heb er wel vertrouwen in!

Hoor graag meer reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven