trouwen en alles wat daarbij komt kijken!

01-07-2007 15:53 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga trouwen! Maar wat een geregel zeg! jurk, kaartjes, bedankjes, ambtenaar, dagplanning.... ik weet niet meer waar ik moet beginnen! Wat is leuk, wat niet, wat is belangrijk, wat was erg saai, kom maar op met de tips!



Wat ik tot nu toe heb geregeld:



Ik heb een afspraak gemaakt met een jurkenmevrouw. Ik heb een trouwlocatie (plechtigheid en receptie) op het oog, en contact opgenomen met de eigenaar, we gaan morgen kijken... Verder heb ik al veel rondgegoogled op zoek naar fotografen en zulks...



We willen het niet te ingewikkeld maken, maar toch een leuk en creatief feestje er van maken... Geen diners met 60 man, maar wel een knalfeest...



Vooral de dagindeling vind ik ingewikkeld, waneer doe je de receptie, en als die voor het feest is, kun je iedereen dan wel zomaar wegsturen? Hoe werkt zulks? We zijn een van de eersten in de vriendengroep die gaan trouwen, dus veel vegelijkingsmateriaal hebben we niet... Hoeveel kosten bloemstukken, wat is een leuk bedankje...
Alle reacties Link kopieren
Wil je perse een receptie houden? Zou ik zelf nooit doen, dat is zoiets van, geef die envelop maar en rot maar weer op, even grof gezegd. Ik zou het zelf veel leuker  vinden om het huwelijk echt met alleen maar familie en goede vrienden te vieren en dan iedereen de hele dag.
Sari, dat dachten wij eerst ook, maar er bleken toch best wel veel mensen te zijn die we wel voor een receptie, maar niet voor een feest wilden uitnodigen, bijvoorbeeld de wat oudere familie die zelf ook niet op het feest zouden zitten wachten. Uiteindelijk hebben we toch een receptie gegeven, omdat het wel heel lullig zou zijn om die mensen meteen na de ceremonie naar huis te sturen.

Wj hebben gekozen voor een heel eenvoudig diner metveel mensen, omdat we veel gasten hadden die van erg ver weg kwamen, en we het sowieso leuk vonden om zoveel mogelijk mensen voor de hele dag uit te nodigen.



Tip: zoek een ceremoniemeester die op de dag zelf aanspreekpunt kan zijn, en die alles wat jullie vergeten of achter je kont laten vallen, oppikt.

Veel plezier met de voorbereidingen en met de dag zelf, en alvast gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Allis, van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!!!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Zoveel te vinden op i-net over trouwen en alles wat aanverwant is.

Maar .........welke dag trouw je? ( ivm weer)

Hoe laat ? eventuele brunch met de "daggasten"?

Hoeveel mensen wil je uitnodigen?

Receptie en feestje ?



Mijn dag was met 25 "daggasten" , ben met 3 sloepjes naar stadhuis gevaren,high tea met de daggasten, en vanaf 17:00 alleen mensen die we op die dag echt heel graag wilde zien in de tuin  van mn broer tot heeeeeeeeeel laat .( mooi versierd)

Lekker Italiaans buffet en onbeperkt drank.

Keuzes te over dus !



P.s pas op met de fotograaf, sommige maken echt van die tuttige reportages.

Zelf heb ik een "verslag van de dag" laten maken en de fotograaf 12 uur mee laten lopen.

Heeeeeeeeeeeeeel erg mooi geworden !
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven