Ik beken......

13-07-2007 16:39 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms doe ik dingen waar ik achteraf toch wel een beetje spijt van heb...  Kortaf tegen een collega nadat ik iets voor de zoveelste keer moet uitleggen...  of zoals vandaag...



Het was vandaag een k... dag. Zware koppijn, te veel werk en te weinig tijd.

 

Toen ik tussen de middag mijn boodschapjes bij de appie deed moest 4,59 euro betalen. In plaats van de gewenste 4,60 euro te betalen gaf ik dus het exacte bedrag dus 2x 2 euro, 2x 20 cent, 1x 10 cent, 1x 5 cent  en 2x 4 cent. En dat vond de meneer achter de kassa niet oké. Hij gaf aan dat ik die maar moest geven in een winkel die ze ook terug gaf maar dat hij het niet kon aannemen, dat hij het niet in zijn kassa kwijt kon. Ik vertelde de meneer poeslief dat ik snapte dat het voor hem heel vervelend was maar ik dat ik het recht had hiermee te betalen.



Even voelde ik me beter.. zo deze had ik gewonnen...  maar achteraf was het misschien toch wel gemeen van me...  die man achter de kassa kon er ook niets aan doen dat ik me k.. voelde.





dus voor iedereen die wil '''biechte''' vertel...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lelijk gedaan tegen Miss poezs :$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lelijk gedaan tegen Miss poezs :$
Whahahahahahahaaaaaa
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
(maar ze had het verdiend met der kaaskop!)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk bang voor yoyo
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
NOT!!! ;)
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
ok, ik had vroeger ook nike air max en een hoge paardenstaart met dikke make-up...
Alle reacties Link kopieren
@AnneDaisyMay



De 1 en 2 eurocentjes zijn nog steeds een wettelijk betaalmiddel, een winkelier mag ook niet weigeren om deze niet aan te nemen. Zou tenslotte ook belachelijk zijn omdat er veel Eurolanden zijn waar je nog wel met deze muntjes kunt betalen. Het is een initiatief van winkeliers geweest om tot 5 eurocent af te rekenen (waarschijnlijk omdat ze veel geld kwijt waren aan kleingeld). Ik heb gisteren toevallig nog met mijn 1 en 2 centjes nog betaald.



Groetjes Kikkerjet
Ik beken dat ik eigenlijk Repelsteeltje ben.
Alle reacties Link kopieren


@AnneDaisyMay



De 1 en 2 eurocentjes zijn nog steeds een wettelijk betaalmiddel, een winkelier mag ook niet weigeren om deze niet aan te nemen. Zou tenslotte ook belachelijk zijn omdat er veel Eurolanden zijn waar je nog wel met deze muntjes kunt betalen. Het is een initiatief van winkeliers geweest om tot 5 eurocent af te rekenen (waarschijnlijk omdat ze veel geld kwijt waren aan kleingeld). Ik heb gisteren toevallig nog met mijn 1 en 2 centjes nog betaald.



Groetjes Kikkerjet
Dat weet ik, maar deze meneer keek zo oprecht ongelukkig dat ik bang was dat ie in huilen uit zou barsten. Hij bleef maar zeggen '' ik mag het niet aannemen, ik kan het niet aanslaan, ik kan het niet in de kassa kwijt'' ...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren




quote: kikkerjet reageerde



@AnneDaisyMay



De 1 en 2 eurocentjes zijn nog steeds een wettelijk betaalmiddel, een winkelier mag ook niet weigeren om deze niet aan te nemen. Zou tenslotte ook belachelijk zijn omdat er veel Eurolanden zijn waar je nog wel met deze muntjes kunt betalen. Het is een initiatief van winkeliers geweest om tot 5 eurocent af te rekenen (waarschijnlijk omdat ze veel geld kwijt waren aan kleingeld). Ik heb gisteren toevallig nog met mijn 1 en 2 centjes nog betaald.



Groetjes Kikkerjet Dat weet ik, maar deze meneer keek zo oprecht ongelukkig dat ik bang was dat ie in huilen uit zou barsten. Hij bleef maar zeggen '' ik mag het niet aannemen, ik kan het niet aanslaan, ik kan het niet in de kassa kwijt'' ... 







Pech voor m! Hoe is t met je koppijn?



Ik beken dat ik net expres gedaan heb alsof ik aan mn fiets zat te sleutelen omdat ik geen zin had om weer een half uur door de buurvrouw aangeklampt te worden :$ 

t Is best een lief mens en waar wij wonen ziet ze nooit iemand, maar ja...
Alle reacties Link kopieren
Die nike air max had ik trouwens ook wel. En de achterkant van mijn hoofd was kaal :?
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Die nike air max had ik trouwens ook wel. En de achterkant van mijn hoofd was kaal :?
dan was je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg fout!
Alle reacties Link kopieren




quote: miss poezz reageerde





Die nike air max had ik trouwens ook wel. En de achterkant van mijn hoofd was kaal :?

dan was je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg fout!

:D
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Hoofdpijn is gelukkig al wat minder...  maar ik leer niet...  ben gewoon een gemeen mens;)



Op de weg naar huis werd ik afgesneden door een auto die blijkbaar erge haast had. Toen hij vervolgens in een krappe straat even moest wachten op passerende auto en ik er wel langs kon ben ik precies in het midden van de weg gaan rijden en kon hij er niet langs...   Dat voelde wel goed:P
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik beken dat ik een keer ben opgehitst door mijn ex of ik iets wel of niet durfde. We hadden een potje met 300 dubbeltjes (gulden tijdperk). Of ik dat durfde uit te geven. Jahoor. Wij om 10 voor 6 naar de shell. Voor 30 gulden getankt. Ik met het zakje met 300 dubbeltjes naar de kassa. Die ging zo uit zijn plaat dat hij dreigde dat hij de benzine eruit zou halen als ik niet anders betaalde. Dus ik zeg heel rustig, nou doet u maar, maar wel precies die 30 gulden he! Want er zat nog benzine in. Toen moest ik oprotten uit de zaak. Jammer dat ik echt 300 dubbeltjes erin had zitten. Was achteraf wel grappig geweest als er net een dubbeltje te weinig in zat.



Ik zou nu nooit meer van die kinderachtige dingen doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
:D
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren




quote: kikkerjet reageerde



@AnneDaisyMay



De 1 en 2 eurocentjes zijn nog steeds een wettelijk betaalmiddel, een winkelier mag ook niet weigeren om deze niet aan te nemen. Zou tenslotte ook belachelijk zijn omdat er veel Eurolanden zijn waar je nog wel met deze muntjes kunt betalen. Het is een initiatief van winkeliers geweest om tot 5 eurocent af te rekenen (waarschijnlijk omdat ze veel geld kwijt waren aan kleingeld). Ik heb gisteren toevallig nog met mijn 1 en 2 centjes nog betaald.



Groetjes Kikkerjet Dat weet ik, maar deze meneer keek zo oprecht ongelukkig dat ik bang was dat ie in huilen uit zou barsten. Orders van zijn baas natuurlijk staat ontslag op;)Hij bleef maar zeggen '' ik mag het niet aannemen, ik kan het niet aanslaan, ik kan het niet in de kassa kwijt'' ... 
Ik beken dat ik al de hele dag aan het rondklooien ben op internet (vooral hier). Ik heb een hele stapel papierwerk naast me liggen en stuur regelmatig emails naar collega's om ze er aan te herinneren dat ik dit of dat nog van ze moet krijgen. Dan voelen ze zich schuldig dat ze het nog niet gedaan hebben, terwijl zij hoogstwaarschijnlijk veel harder werken dan ik. Gemeen he?

Maar heb vandaag (hmmm ik beken, eigenlijk deze hele week al) gewoon géén werkzin!

Gelukkig heb ik mijn eigen kantoor en kan niemand op mijn scherm kijken...



Volgende week ga ik er weer hard tegen aan, beloofd!
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn man in de zaak komt een klant die echt bijhoudt hoe vaak zijn boodschappen naar boven of naar beneden worden afgerond (dat deed hij in de guldentijd al). Eens per kwartaal komt hij afrekenen  met zijn pak kassabonnen als bewijs.



Als mijn man hier mee zou schrijven zou hij waarschijnlijk bekennen dat hij naar de plee vliegt als ie die man ziet binnenkomen :D
Alle reacties Link kopieren




quote: sapphire reageerde





Hoofdpijn is gelukkig al wat minder...  maar ik leer niet...  ben gewoon een gemeen mens;)



Op de weg naar huis werd ik afgesneden door een auto die blijkbaar erge haast had. Toen hij vervolgens in een krappe straat even moest wachten op passerende auto en ik er wel langs kon ben ik precies in het midden van de weg gaan rijden en kon hij er niet langs...   Dat voelde wel goed:P
Aan je nickname te zien lijk je een enorm schattig meisje, maar ondertussen......





;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Schijn bedriegt..   In het echt lijk ik ook een heeeeeeeel lief meisje..  ik wil ook een heel lief meisje zijn (vandaar de nick) maar het lukt me niet echt..  Toch beter oefenen!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Schijn bedriegt..   In het echt lijk ik ook een heeeeeeeel lief meisje..  ik wil ook een heel lief meisje zijn (vandaar de nick) maar het lukt me niet echt..  Toch beter oefenen!
Niet doen!!

Want dat gaat je geld kosten dus, want dan worden je boodschappen afgerond :P
Alle reacties Link kopieren
Ik beken dat ik het "Wat nou me vriend..." topic voor de flauwekul heb geopend.



En ik beken ook dat ik het best wel prima vond dat het vanmorgen regende zodat ik niet hoefde te sporten.
Alle reacties Link kopieren
Ik beken...  ik zit al de hele middag / avond achter de pc ...  terwijl ik eigenlijk moet schoonmaken, opruimen, was moet doen....
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven