Ben ik echt moeilijk aan het doen?

25-05-2017 23:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar maanden een hele leuke vriend en dat gaat allemaal heel goed en ik ben echt gek op hem.

Maar hij gaat ook met een meid om die heel wat jaren terug voor mij het leven zuur heeft gemaakt omdat de jongen waar zij verliefd op was een relatie had met mij. Zij heeft heel veel roddels verzonnen over mij om zo te zorgen dat die jongen het zou uit maken en als bonus ik geen vrienden over hield. Dat is ook gebeurd en zij is er met jongen van door gegaan.

Nou gaat mijn nieuwe vriend al jaren met haar om en kent haar streken maar ik voel me nog steeds niet op mijn gemak met haar maar mijn vriend vind dat ik me aanstel. Hij weigert ook te luisteren waarom ik het zo moeilijk vind en zegt dan gelijk "dus je vertrouwd me niet".

Ik vertrouw hem wel maar haar niet en niet ben ook echt niet bang dat ze hem ook van me af zou pakken maar ik ben bang voor wat ze nu weer gaat verzinnen want in al die jaren is ze nooit gestopt met dingen verzinnen over me. Ondanks ze niets meer met me te maken heeft gehad tot nu.

Wat moet ik doen en doe ik te moeilijk? Help
Alle reacties Link kopieren
hangt er ook een beetje vanaf hoe oud jullie zijn. Lees jouw eigen tekst nog eens terug en bedenk je dan dat alles dat voor een "maar" staat daardoor gelijk ontkracht wordt...

Oh en als je onder de 18 bent dan krijg je van mij een :hug:
Komt heus goed hoor of niet... geen handvol maar een landvol en er zijn heus leukere vrienden
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je vriend die meid ook maar eens links moet laten liggen, weet hij wat ze jouw toen heeft aangedaan?
Als hij weet dat zei jouw zoveel verdriet heeft aangedaan zou hij haar ook moeten mijden omdat dat jouw pijn doet.
Of zit ze in een vriendengroep waar je niet onderuit kan?
Is dat die vriend die nogal preuts is en die je steeds -zij het in positieve zin- met je ex vergelijkt?

Het gaat heel goed zeg je, en je vertrouwt hem.

Ik snap je 'help' niet, waar heb je hulp bij nodig? Je kan onmogelijk voorkomen dat dat andere meisje die inmiddels al jarenlang iets met dat vriendje van vroeger een relatie heeft weer over je gaat roddelen en iedereen dat klakkeloos gelooft maar waarom zou ze?

Volgens mij doe je te moeilijk en dat 'help' vind ik persoonlijk een tikkie dramatisch om eerlijk te zijn.

En als dit je eigen naam is vind ik je wel veel te makkelijk, verzin een nickname: dat is niet moeilijk doen maar aan je privacy denken.
Alle reacties Link kopieren
hoe weet je dat ze in al die jaren niet gestopt met dingen zeggen over jou ?

ik heb dit dan niet mee gemaakt maar als ik in het begin van een relatie ontdek dat mijn vriend omgaat met iemand die ik niet mag of kan trekken, en hij reageert zoals jouw vriend, dan is hij snel mij ex vriend..

maar dat komt omdat ik even moet denken aan iemand wie ik totaal niet mag :rofl:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Bestaardigopzich schreef:
26-05-2017 02:01
Is dat die vriend die nogal preuts is en die je steeds -zij het in positieve zin- met je ex vergelijkt?
zij deed dat bij hem en eind april had ze in dat topic een update geplaats dat ze toch maar vrienden bleven
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik vind dat je mensen best mag beoordelen op de vriendschappen die ze hebben.
mamsvan schreef:
26-05-2017 09:01
zij deed dat bij hem en eind april had ze in dat topic een update geplaats dat ze toch maar vrienden bleven
Oeps.. die update heb ik niet gelezen, en verder had ik het een beetje onduidelijk opgeschreven; TO was degene die positief afstak bij de ex :) nu ik het teruglees komt dat er niet echt uit.
Gevalletje van te snel reageren mijnerzijds.. sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven