Drachtige poes slijm?

20-09-2017 17:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet Egt leuk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2017 20:17
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
97.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gatverdergatverdegatver.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Moet dat in de topictitel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
[quote=Nouschi post_id=27572524 time=1505920723 user_id=50111]
Gatverdergatverdegatver.
[/quote{

Na zo serieus verhaal dit als eerste reactie. Ik lach al twee minuten 😁
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, sorry!
Alle reacties Link kopieren
Bij een kat weet je pas dat ze gaat bevallen als ze gaat bevallen, daarvoor merk je weinig, en hoezo weet je niet wanneer ze gedekt is?
Alle reacties Link kopieren
Wat een overdreven reactie hierboven. De poes van mijn zus beviel ook toen het net zichtbaar was. Zoiets weet je niet tot ze dikker worden en dan heb je nog iets van 2 weken.
Kan vest zijn dat de poes begonnen is. Gewoon ff in de gaten houden. Sommige poezen zoeken je op en sommigen verstoppen zich.
Alle reacties Link kopieren
Tarlin schreef:
20-09-2017 17:30
Wat een overdreven reactie hierboven. De poes van mijn zus beviel ook toen het net zichtbaar was. Zoiets weet je niet tot ze dikker worden en dan heb je nog iets van 2 weken.
Kan vest zijn dat de poes begonnen is. Gewoon ff in de gaten houden. Sommige poezen zoeken je op en sommigen verstoppen zich.
Dus je zus wist niet dat poes krols was? Dat merk je toch, of je moet nooit thuis zijn...
dierenarts bellen ?
Alle reacties Link kopieren
Kun je hier niet beter een account voor aan maken op een huisdieren forum of de dierenarts bellen?
Alle reacties Link kopieren
Ja eeeh, wat was nou de vraag?
Schrikt men hier tegenwoordig ook al van een beetje slijm?

Een kat draagt 9 weken, dat sowieso. Als de tepels kaal worden is het einde van de dracht in zicht. En hoe zit het nu met dat slijm?
...
Alle reacties Link kopieren
Foresta schreef:
20-09-2017 17:33
Dus je zus wist niet dat poes krols was? Dat merk je toch, of je moet nooit thuis zijn...
Dat zal ze wel geweten hebben :)
Dat poes zwanger was, niet.
Slijm is volgens mij een teken dat de bevalling zich aankondigt.
Waarop Op verwijderd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven