Ben ik niet zo wijs als ik denk dat ik ben? En idioot?

23-09-2017 09:57 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de buschauffeur gemanipuleerd en heb daardoor een flinke schuldgevoel gekregen. Wat het dus idioot maakte is dat ik dus geen rekening ermee had gehouden dat het mij een schuldgevoel zou opleveren. Vervolgens heb ik iets heel raars gedaan. Namelijk het vervoedersbedrijf gebeld om te vragen of ze me konden vergeven en of ze me in contact konden brengen met die buschauffeur. Alleen dat eerste is gebeurd waardoor ik me nog slecht voel. Ben ik nu idioot?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis wat meer informatie..
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Best wel.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
23-09-2017 09:59
Ik mis wat meer informatie..
Wat dan?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-09-2017 10:00
Best wel.
Hoezo dan?
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-09-2017 09:59
Ja.
Kan je het onderbouwen?
Alle reacties Link kopieren
Dewijzeman schreef:
23-09-2017 10:00
Wat dan?
Met welk doel je de manipulatie van de busschauffeur aan bent gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Dewijzeman schreef:
23-09-2017 10:01
Kan je het onderbouwen?
Nee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
23-09-2017 10:03
Met welk doel je de manipulatie van de busschauffeur aan bent gegaan?
Om te kunnen zwart rijden
Vertel eens wat je precies hebt gedaan. Details graag. Dan kunnen de dames en heren hier je pas goed advies geven.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-09-2017 10:03
Nee.
In dat geval neem ik niet van jou aan dat ik idioot of onwijs ben.
Alle reacties Link kopieren
Dewijzeman schreef:
23-09-2017 10:03
Om te kunnen zwart rijden
Ik vind het prachtigmooi dat je geweten op speelt en je daardoor de maatschappij benadert!

Je eerdere actie enigzins idioot, maar meerderen doen dit. Maar je actie die erop volgt vind ik mooi.
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
23-09-2017 10:04
Vertel eens wat je precies hebt gedaan. Details graag. Dan kunnen de dames en heren hier je pas goed advies geven.
Ik wil het expres zo geheim houden omdat ik anders mensen info geef die misbruikt kan worden. Het gaat erbij mij alleen om ik heb een showtje opgevoerd en ik denk dat de buschauffeur die geloofde en liet me binnen in de bus, maar mijn vraag was maakt dat me stom of idioot omdat ik geen rekening had gehouden met achteraf een schuldgevoel? En was het daarna stom van me om het vervoerdersbedrijd te bellen?
Alle reacties Link kopieren
Twijfel je daar nog aan ?
In dat geval is het antwoord Ja
Niet geschoten is altijd mis
Dewijzeman schreef:
23-09-2017 10:08
Ik wil het expres zo geheim houden omdat ik anders mensen info geef die misbruikt kan worden. Het gaat erbij mij alleen om ik heb een showtje opgevoerd en ik denk dat de buschauffeur die geloofde en liet me binnen in de bus, maar mijn vraag was maakt dat me stom of idioot omdat ik geen rekening had gehouden met achteraf een schuldgevoel? En was het daarna stom van me om het vervoerdersbedrijd te bellen?

Volgens mij zie jij ze vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Wat gênant.
Volgens mij had jij een permaban wegens trollen. Toch, Bert?
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
23-09-2017 10:13
Volgens mij had jij een permaban wegens trollen. Toch, Bert?
???
Alle reacties Link kopieren
Dewijzeman schreef:
23-09-2017 10:00
Hoezo dan?
De vraag stellen is het antwoord al weten.
Dewijzeman schreef:
23-09-2017 10:08
Ik wil het expres zo geheim houden omdat ik anders mensen info geef die misbruikt kan worden. Het gaat erbij mij alleen om ik heb een showtje opgevoerd en ik denk dat de buschauffeur die geloofde en liet me binnen in de bus, maar mijn vraag was maakt dat me stom of idioot omdat ik geen rekening had gehouden met achteraf een schuldgevoel? En was het daarna stom van me om het vervoerdersbedrijd te bellen?
Neuh het maakt je niet stom of idioot omdat je geen rekening had gehouden met een schuldgevoel.

Het maakt je vooral stom en idioot dat je zwart rijdt.

En dat je jezelf blijkbaar nog zielig vindt ook. Oooh kijk mij zielig zijn. Ik heb express zwart gereden, beetje showtje gedaan en nu willen ze me niet in contact brengen met de chauffeur. Hoe kom ik van mijn schuldgevoel af?

Nou boehoehoehoe egoist. Het gaat alleen om jezelf.
Goed topic
Ik heb geen idee of je een idioot bent, maar je komt wel erg raar over. Alsof je van het padje bent.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
23-09-2017 10:16
Goed topic
...lekker kort ook :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
23-09-2017 10:13
Volgens mij had jij een permaban wegens trollen. Toch, Bert?
+1
Ik dacht precies hetzelfde.
Consistency compounds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven