Zaterdagmorgentopic.

07-10-2017 09:44 32 berichten
Hallo allemaal! Goedemorgen!

Het is alweer zaterdag. Vinden jullie ook dat de tijd voorbij vliegt? Het lijkt wel alsof er maar 4 dagen in een week zitten.
Vandaag wordt een drukke dag voor mij, moet veel boodschappen doen, want alles is in één keer op, ook die zaken die je maar af en toe koopt en nu moet ik naar meerdere winkels om alles te halen.
Het wordt een bizar natte dag vandaag, dus moet ik het voor elkaar zien te krijgen tussen de buien door.

Deze dag nodigt niet uit om een terrasje te pakken, het is grijs en vochtig en beloofd ook erg nat te worden, maar dat mag de pret niet drukken en maakt me zelfs meer nieuwsgierig naar wat jullie allemaal gaan doen vandaag. Misschien zwemmen of naar een leuke overdekte markt, misschien een pretpark omdat je nu nergens hoeft te wachten.
In ieder geval, roept u maar, ben benieuwd. :)


Groetjes,

Fijne dag!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cateautje,

Ik had nog helemaal niet naar het weer gekeken, dus ik wist niet dat het zo nat wordt.
Succes met boodschappen doen tussen de buien door.

Ik heb een kort nachtje achter de rug na een feest gisteravond en de jongste heeft een biologische klok met een wekker die tussen 5.30 uur en 6.00 uur afgaat. Ik had man na een drukke werkweek beloofd dat ik eruit zou gaan met de kinderen...pfff na 4 uur slaap toch even pittig.
Nu slaapt jongste, is man met oudste naar zwemles en ik ben toch weer even terug in bed gekropen voor een powernapje. Want vanavond heb ik avonddienst.
Tot die tijd lekker nog aanrommelen in huis en de boodschappen voor het eten doen.
eenhoornn schreef:
07-10-2017 09:51
Hoi Cateautje,

Ik had nog helemaal niet naar het weer gekeken, dus ik wist niet dat het zo nat wordt.
Succes met boodschappen doen tussen de buien door.

Ik heb een kort nachtje achter de rug na een feest gisteravond en de jongste heeft een biologische klok met een wekker die tussen 5.30 uur en 6.00 uur afgaat. Ik had man na een drukke werkweek beloofd dat ik eruit zou gaan met de kinderen...pfff na 4 uur slaap toch even pittig.
Nu slaapt jongste, is man met oudste naar zwemles en ik ben toch weer even terug in bed gekropen voor een powernapje. Want vanavond heb ik avonddienst.
Tot die tijd lekker nog aanrommelen in huis en de boodschappen voor het eten doen.
Ja, opgroeiende kinderen helpen niet mee om je rust te pakken, maar het lijkt me een goed plan om vanmiddag ook nog even een powernap te doen, anders ben je niets waard op je werk en slapen is altijd een goede bezigheid, zegt de hobbyist. :proud:
Maar goed, ze zeggen s'avonds een vent, dan in de morgen ook een vent, weet alleen niet of dat ook voor vrouwen geldt.

Wees zuinig op jezelf.

Fijne dag! :)
Vandaag even paracetamol halen.
Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat er kalkspatjes in mijn borst zitten. Maandag moet ik een biopt laten doen :'(
Misschien ga ik vanmiddag nog even een paar baantjes trekken in het zwembad, maar met dit weer heb ik daar niet zoveel zin in.
Goedemorgen!

Ik ben vandaag alleen thuis met zoon want man is naar een of ander gaming iets in Utrecht. Sinds gisteren tijgert zoon de kamer rond dus wordt vooral uitzoeken hoe kindvriendelijk ons huis is.

Straks even op bezoek bij ons mam die terug is van maand vakantie. En even borstvoeding survival kit voor schoonzus afmaken :-D. En naar action. Wil eigenlijk iets knutselen met mijn 8 maander maar moet nog even inspiratie vinden.

Fijne zaterdag!
Theamuts schreef:
07-10-2017 10:11
Vandaag even paracetamol halen.
Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat er kalkspatjes in mijn borst zitten. Maandag moet ik een biopt laten doen :'(
Misschien ga ik vanmiddag nog even een paar baantjes trekken in het zwembad, maar met dit weer heb ik daar niet zoveel zin in.
Wat een nare boodschap. Ik wens je de allerbeste uitslag van de biopt. Ik hoop dat je je niet van tevoren erg druk maakt, want dat maakt de situatie er niet beter op.
Baantjes trekken is een goed plan, dat maakt je hoofd leeg een rustig.


Fijne dag gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog aan het bijkomen van de kater van gisteravond. Had expositie van schildervriendin in wijkgebouw en had al geen zin maar toch mezelf er naartoe gesleept met een doosje chocolade. Bleek de hele avond in haar thuistaal te zijn, ook de toespraken en uitleg bij de schilderijen waren in het Servo-Kroatisch. Ik heb de hele avond niets verstaan en iedereen negeerde me. En ik bleek zwaar, zwaar underdressed... Voelde me zo ongemakkelijk. Toen na het bewonderen van de schilderijen een boekbespreking op de planning zou staan (wederom niet in het Nederlands) ben ik hem gepeerd.

Maar net wel de pakkettenbezorger met drie boeken uit de WO II serie van Lekturama! Nog maar 1 boek, dat heb ik zojuist besteld (krijg ik van mijn vader) en dan heb ik twee mooie series compleet!!!!

Verder heb ik nu al zin in wijn maar daar ga ik nu mooi niet aan toegeven natuurlijk Vanavond neem ik er eentje. Net ontbeten met twee pistoletjes filet americain.

Ik hou vandaag wasdag.
1Aapje schreef:
07-10-2017 10:14
Goedemorgen!

Ik ben vandaag alleen thuis met zoon want man is naar een of ander gaming iets in Utrecht. Sinds gisteren tijgert zoon de kamer rond dus wordt vooral uitzoeken hoe kindvriendelijk ons huis is.

Straks even op bezoek bij ons mam die terug is van maand vakantie. En even borstvoeding survival kit voor schoonzus afmaken :-D. En naar action. Wil eigenlijk iets knutselen met mijn 8 maander maar moet nog even inspiratie vinden.

Fijne zaterdag!
Leuke tijd wanneer kinderen hun vrijheid ontdekken, je kan aan die ogen zien dat ze het proeven. :)

Bij de Action is genoeg te vinden, maak er anders maar een groot kunstschilder van.

Veel plezier bij je moeder.

Fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
1Aapje haha 'ons mam' volgens mij komen wij uit dezelfde provincie!
blue_lagoon schreef:
07-10-2017 10:17
Ik ben nog aan het bijkomen van de kater van gisteravond. Had expositie van schildervriendin in wijkgebouw en had al geen zin maar toch mezelf er naartoe gesleept met een doosje chocolade. Bleek de hele avond in haar thuistaal te zijn, ook de toespraken en uitleg bij de schilderijen waren in het Servo-Kroatisch. Ik heb de hele avond niets verstaan en iedereen negeerde me. En ik bleek zwaar, zwaar underdressed... Voelde me zo ongemakkelijk. Toen na het bewonderen van de schilderijen een boekbespreking op de planning zou staan (wederom niet in het Nederlands) ben ik hem gepeerd.

Maar net wel de pakkettenbezorger met drie boeken uit de WO II serie van Lekturama! Nog maar 1 boek, dat heb ik zojuist besteld (krijg ik van mijn vader) en dan heb ik twee mooie series compleet!!!!

Verder heb ik nu al zin in wijn maar daar ga ik nu mooi niet aan toegeven natuurlijk Vanavond neem ik er eentje. Net ontbeten met twee pistoletjes filet americain.

Ik hou vandaag wasdag.
Tja, dat heb je met SevischKroatische wijn, daar moet je een eikenhouten hoofd voor hebben.


Veel plezier met je boeken en met de was, beide heel ontspannend.
Alle reacties Link kopieren
De kater is meer mentaal ;-D had alleen thee en water op daar. De was doen vind ik inderdaad ontspannend :)
Alle reacties Link kopieren
O ja en een stukje baklava.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk vandaag, net als gisteren. Net een gigantische brunch weggewerkt met eieren, toast, jus d'orange, yoghurt met fruit en een emmer thee, want ik ben de hele dag fysiek buiten bezig en geen idee wanneer ik tijd heb om weer te eten. Ik heb er wel zin in, met dit soort weer ben ik liever bezig dan dat ik op de bank hang.

Fijne dag allemaal!
blue_lagoon schreef:
07-10-2017 10:19
1Aapje haha 'ons mam' volgens mij komen wij uit dezelfde provincie!
Het mooie zuiden :yes:
Alle reacties Link kopieren
1Aapje schreef:
07-10-2017 10:39
Het mooie zuiden :yes:
Jazeker! Ik zeg het ook altijd :)
Cateautje schreef:
07-10-2017 10:14
Wat een nare boodschap. Ik wens je de allerbeste uitslag van de biopt. Ik hoop dat je je niet van tevoren erg druk maakt, want dat maakt de situatie er niet beter op.
Baantjes trekken is een goed plan, dat maakt je hoofd leeg een rustig.


Fijne dag gewenst.
Dankjewel Cateautje!
Ach, misschien wordt het weer vanmiddag wel iets beter. Ik denk dat het voor iedereen wel een goed idee is om even naar buiten te gaan, vaak valt het dan wel mee met het weer :)
blue_lagoon schreef:
07-10-2017 10:21
De kater is meer mentaal ;-D had alleen thee en water op daar. De was doen vind ik inderdaad ontspannend :)
Wel lief dat je bent geweest; heb je haar in ieder geval een plezier gedaan :)
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Theamuts, lief. Voor jou hoop ik dat de uitslag van de biopt goed gaat zijn :rose: En ik sluit me aan bij de mooie woorden van Cateautje.
Ik heb uit kunnen slapen omdat mijn baby van 2 maanden oud 9 uur achter elkaar geslapen heeft vannacht!! :cheer2:
Ze ligt nu gezellig in de box naar haar mobiel te kijken en maakt voor het eerst duidelijke geluidjes. Soms ook echt hard!
Dit doet gelijk die enorme poepluier van daarnet vergeten :)

Vanmiddag gaan we naar mijn ouders en vanavond kijken we samen een film (al dan niet met baby op schoot).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo een vriendin waar ik dan vol goede moed heen ga en waar dan allerlei buitenlandse intellectuele mensen blijken te zitten met de meest hippe kleding aan. Die het over onderwerpen hebben die ik nog in een woordenboek op zou moeten zoeken. Zit je daar inderdaad te kijken :$

Ik weet niet wat ik vandaag ga doen. Ik heb steeds allerlei plannen maar heb sinds ik zwanger ben haast geen puf meer om iets uit te voeren :-$
cerulli schreef:
07-10-2017 10:36
Ik werk vandaag, net als gisteren. Net een gigantische brunch weggewerkt met eieren, toast, jus d'orange, yoghurt met fruit en een emmer thee, want ik ben de hele dag fysiek buiten bezig en geen idee wanneer ik tijd heb om weer te eten. Ik heb er wel zin in, met dit soort weer ben ik liever bezig dan dat ik op de bank hang.

Fijne dag allemaal!
Dat is een aardige lading eten en wijst op veel lichamelijke arbeid. Zou ik ook wel willen, een keer een heerlijke fysieke dag.

Veel plezier gewenst. :)
Lavendel_Madelief schreef:
07-10-2017 10:51
Ik heb uit kunnen slapen omdat mijn baby van 2 maanden oud 9 uur achter elkaar geslapen heeft vannacht!! :cheer2:
Ze ligt nu gezellig in de box naar haar mobiel te kijken en maakt voor het eerst duidelijke geluidjes. Soms ook echt hard!
Dit doet gelijk die enorme poepluier van daarnet vergeten :)

Vanmiddag gaan we naar mijn ouders en vanavond kijken we samen een film (al dan niet met baby op schoot).
Zo'n nacht is echt genieten. Hoop dat er meer voor je komen. :) Nieuw leven, het is het mooiste dat er is.


Fijne dag bij je ouders. :)
Alle reacties Link kopieren
LornaMorello schreef:
07-10-2017 10:51
Ik heb ook zo een vriendin waar ik dan vol goede moed heen ga en waar dan allerlei buitenlandse intellectuele mensen blijken te zitten met de meest hippe kleding aan. Die het over onderwerpen hebben die ik nog in een woordenboek op zou moeten zoeken. Zit je daar inderdaad te kijken :$

Ik weet niet wat ik vandaag ga doen. Ik heb steeds allerlei plannen maar heb sinds ik zwanger ben haast geen puf meer om iets uit te voeren :-$
Iedereen leek ook echt intellectueel. Ik dacht dat het redelijk informeel zou zijn maar iedereen zag er chique uit... Het ergste is dat er opnames en foto's zijn gemaakt en ik nu dus op fb sta en ehm... die panterprint springt er echt heel erg uit zeg maar. Oei.
LornaMorello schreef:
07-10-2017 10:51
Ik heb ook zo een vriendin waar ik dan vol goede moed heen ga en waar dan allerlei buitenlandse intellectuele mensen blijken te zitten met de meest hippe kleding aan. Die het over onderwerpen hebben die ik nog in een woordenboek op zou moeten zoeken. Zit je daar inderdaad te kijken :$

Ik weet niet wat ik vandaag ga doen. Ik heb steeds allerlei plannen maar heb sinds ik zwanger ben haast geen puf meer om iets uit te voeren :-$
Maak een gezellig wandelingetje langs een goede bakker en verwen jezelf dan met taart en een heerlijke kom thee als je weer thuiskomt.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond vanochtend om 6.45 naar mijn bed omdat baby (3 maanden) uitgeslapen was. Hem de fles gegeven en daarna nog even samen 'gespeeld'.

Zo baby in bad doen en daarna weer een fles. Vriend zal tegen die tijd ook weer thuis zijn en dan samen wat boodschappen doen :) verder een rustig dagje vandaag.

Vervelend dat het bij jou zo slecht weer is TO! Hopelijk regen je niet al te nat vandaag.
En Theamuts, beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven