Leuk uitje?

14-10-2017 09:00 6 berichten
Mijn vriend heeft volgende week vakantie en ik heb onverwachts ook twee dagen vrij kunnen krijgen. Mijn vriend weet dit nog niet. Omdat we de afgelopen tijd wat (medische) tegenslagen hebben gehad, wil ik hem (en ons zoontje van 11 maanden) verrassen met een leuk uitje. Ik heb zelf al wel wat ideeën, zoals de dierentuin, maar misschien hebben jullie nog originelere ideeën waar ik zelf niet op zou komen. We hebben een auto dus afstand is geen probleem.
Roept u maar :-)
Alle reacties Link kopieren
Weekendje preston palace
Alle reacties Link kopieren
Een nacht in een huisje ergens? Eentje met sauna ed waar je als kind slaapt ook echt even samen kunt zijn? Die zijn er vast wel in de buurt van een dierentuin of speeltuin en dan kun je daar overdag naar toe en dan ipv naar huis als verrassing naar zo'n huisje. Lekker laat uitchecken de volgende dag en ff tutten.
Ik zou kind ergens laten logeren en gezellig samen op pad gaan. Hotel aan zee. Of nachtje naar een bijzondere b&b. Of lekker heel de avond borrelen en volgende dag uitslapen.
Alle reacties Link kopieren
Uvita schreef:
14-10-2017 10:55
Ik zou kind ergens laten logeren en gezellig samen op pad gaan. Hotel aan zee. Of nachtje naar een bijzondere b&b. Of lekker heel de avond borrelen en volgende dag uitslapen.
Dit ja.

Gewoon even seks kunnen hebben zonder met een half oor te moeten luisteren of de baby wakker is.
Thanks voor de tips zo ver. Ik ben echt specifiek op zoek naar iets om met zijn 3en te doen. Ik werk momenteel meer dan mij lief is, dus als ik dan vrij ben, wil ik ook tijd met de kleine hebben. Het wordt dus echt een gezinsuitje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven