Dat andere forum

22-11-2017 12:33 41 berichten
Na de veranderingen op het viva forum en het ongenoegen van een aantal over het ban-beleid hebben een aantal forummers hun heil gezocht op een ander -zelf opgezet- forum.

Een tijdje geleden wel even gekeken maar niet gebookmarked. Weet iemand wat de naam is of heeft een linkje?
Viva Viola oid.
Alle reacties Link kopieren
Sayswho
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh, is er weer een ander ander forum? Wat is het toch heerlijk cyclisch allemaal ;-D
Ja, die laatste was mooier dan het violaforum. Toch ook de naam vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Glad vergeten. Trollenforum?
feow schreef:
22-11-2017 12:36
Sayswho

Oja, dat was 'm. Bedankt.
Pantax schreef:
22-11-2017 12:38
Oh, is er weer een ander ander forum? Wat is het toch heerlijk cyclisch allemaal ;-D

Dat was ook mijn eerste gedachte.
Heerlijk geruststellend, hè?!
Alle reacties Link kopieren
Deja vu''tje :proud:
...
:-]
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
22-11-2017 22:11
:-]
Hai :D
nounou
gebeurt er wel wat op dat forum dan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, hoor, nog geen discussies op het scherpst van de snede, dat komt wel, denk ik, hoop ík wel, in ieder geval.
nounou
S-Meds schreef:
23-11-2017 00:02
gebeurt er wel wat op dat forum dan?
Mwah
MoirenPhae schreef:
23-11-2017 00:42
Mwah
Er wordt regelmatig binnengelopen. Het is niet zo druk, dat mag wel wat meer.
Maar het werkt allemaal prima, geen reclames en geen nep topics en toevallige nieuwkomers die opeens heel typische vragen stellen.
Er is echt geen bal aan daar. En dat terwijl alle permabannelingen er zo gezellig meteen zaten.
O dit wist ik helemaal niet.
Zal ook eens een kijkje nemen.

Fora waar je niet zo op je tellen hoeft te passen zijn op zijn tijd ook wel fijn.
aaaanne schreef:
23-11-2017 20:47
Er wordt regelmatig binnengelopen. Het is niet zo druk, dat mag wel wat meer.
Maar het werkt allemaal prima, geen reclames en geen nep topics en toevallige nieuwkomers die opeens heel typische vragen stellen.
Het is er alles behalve actief. Steeds 2 of 3 dezelfde mensen die wat tegen elkaar zeggen.

Ik vind juist de diversiteit onder de forummers op Viva zo leuk.
En ja, het forum is ruk, maar er is wel content en dynamiek.
Het zijn er niet 2 of 3, echt wel meer, maar ik ben het met je eens dat de dynamiek nog mist. Heeft wel potentie, die notifications zijn handig. Maargoed, we zullen zien. Het zal er aan liggen of er meer mensen gaan schrijven of niet.
Ik ben er een paar keer rond gaan kijken maar dat sayswho vind ik echt niks. Er gebeurd helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-11-2017 00:02
gebeurt er wel wat op dat forum dan?
Niet zo veel maar het is er in elk geval wel gezellig.
dolfje schreef:
23-11-2017 21:18
Niet zo veel maar het is er in elk geval wel gezellig.
Het is dan zo snel een kletsgroepje.
Tja, ik denk dat dat het geval altijd is in het begin. Of het gaat dood, of het wordt groter en daarna praat iedereen nog jaren sentimenteel over die gezellige begintijd :cheers:
Sayswho vind ik voor nu nog weinig voorstellen. Voor mijn gevoel is het meer blogs. En de blogs van 1 blogger vind ik echt verschrikkelijk. Begrijp er geen kont van. :$
Voor de rest is het er best wel dood op een handje vaste forummers na dan.

Viva werkt kut, maar is wel veel leuker, veel dynamischer.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
23-11-2017 21:19
Het is dan zo snel een kletsgroepje.
Ja dat wel ja. Maar ik zit me hier toch wel regelmatig te ergeren aan idiote topics van nieuwkomers en al die spamtopics.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven