Cadeau aan vertrekkende date?

30-12-2017 13:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds twee weken ben ik elke dag bij een man die tijdelijk in Nederland is vanwege familie en feestdagen.
Ik ken hem al jaren, maar niet goed.
Was hem nu tegengekomen op een feest 2 weken geleden en sinds dien zijn we 24/7 bij elkaar, praten heel veel, lachen veel en alles “klopt” gewoon, hoe cliché ook.

Probleem is.... hij vertrekt straks weer naar zijn woonplaats, 12 uur vliegen verderop. Hij heeft daar van zijn jongensdroom zijn werk kunnen maken.
We worden allebei al helemaal naar bij de gedachte, maar hebben voornemens om elkaar op te zoeken, maar hij zal sowieso soms terugkeren vanwege familie in dezelfde woonplaats als waar ik woon.

Nu wil ik hem iets meegeven, een herinnering aan deze twee intensieve heerlijke weken.

Heeft iemand een idee?
Oh en iemand ook ervaring met zulke afstanden?
Alle reacties Link kopieren
Nb : een foto heb ik al.. lekker cheesy :proud:
Je telefoonnummer. :-D
Zou jij op termijn alles achter je willen laten om bij hem te gaan wonen? Daar waar hij zijn droombaan heeft en jij nog niets? Past de cultuur daar bij jou?
Als het antwoord nee is kun je deze man wellicht beter meteen loslaten, voor dit nog moeilijker wordt.

Als herinnering aan deze 2 weken een fotolijst met foto van jullie samen.
Een sieraad kan ook maar maak het niet te groot. Eerst eens zien hoe het met deze afstand verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Een laatste blowjob?
Een al dan niet gedragen slipje?

Ik denk dat het typisch vrouwelijk is om ‘iets mee te willen geven als herinnering’. Grote kans dat jouw ‘ding’ al snel in de prullenbak of in een la belandt.
De herinnering zal voor hem vast genoeg zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben niet zo romantisch of sentimenteel. Ik zou niets geven na iemand pas twee weken te 'daten' (hoe goed het ook voelt), maar afspreken te appen of te bellen. Herinneringen neem je immers toch met je mee; daar kan geen kado tegenop.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 30-12-2017 13:54
1.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een pak stroopwafels.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niets geven. Eerst maar eens kijken of meneer contact opneemt op plaats van bestemming. Balletje ligt nu bij hem, toch? Of ben ik ouderwets :puh:
Alle reacties Link kopieren
Geld voor een retourticket :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niets geven. Dat vind ik een beetje over de top na 2 weken. Kijk gewoon hoe het contact gaat als jullie zover uit elkaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mooiste foto van je kat in een mooi lijstje! :sarcastic:
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 30-12-2017 13:52
51.16% gewijzigd
Foto in een lijstje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor een snack waarvan je weet dat hij die lekker vindt. Verder niet overdrijven. Houdt hij van je, dan weet hij je te vinden. Hoe vaker hij contact opneemt omdat hij belangstelling heeft voor jouw leven, hoe meer hij om jou geeft.

Ik zou elk initiatief aan hem laten, maar alleen maar als het erin zit dat hij van plan is om zich in jouw land te vestigen. Anders zou ik het contact laten verwateren. Waarom zou je verliefd blijven op iemand ver weg?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
30-12-2017 13:54
Een positieve zwangerschapstest?
;)
Alle reacties Link kopieren
Een snack? bv een Mars reep of zo? :-D
@Miedo: proef ik iets van cynisme in jouw posts? :devil:

TO, ben je er al uit, qua kado?
Alle reacties Link kopieren
[quote=YinYang69 post_id=27957015 time=1514638885 user_id=361327]
Een snack? bv een Mars reep of zo? :-D
@Miedo: proef ik iets van cynisme in jouw posts? :devil:

Dat lijkt me duidelijk.
Waar is Redbulletje eigenlijk?Had hier altijd een passende opmerking op gehad.
Wevibe.

Ken hij je nog bevredigen ook al zit hij aan de andere kant van de wereld.

(voor wie niet weet wat het is, dat is een vibrator (of cockring, net welk modelletje je kiest) welke je via een app kan koppelen, en kan linken aan je 'minaar'. desbetreffende minaar kan die vibrator besturen in allerlei soorten trillingen, en je zelfs vingeren met behulp van dat ding).
Alle reacties Link kopieren
To, ben je er nog? Zou wel aardig zijn om nog even langs te komen. :hello:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven