Waar hoop jij op in 2018

01-01-2018 01:55 7 berichten
Ik hoop dat mn angst(stoornis) minder wordt
Dat mn moeder en hond gezond blijven

Dat vooral

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat m'n kinderen gezond blijven en zich kunnen ontwikkelen en opgroeien zoals het hoort.

Dat mijn ouders gezond blijven zodat ze van hun kleinkinderen kunnen genieten.
Dat mijn zusje gauw in hun nieuwe huis kunnen.

Ik hoop dat m'n man z'n beloftes waarmaakt en echt serieus aan zichzelf gaat werken. En dat ik dan weer vertrouwen in hem terugkrijg.

En ik hoop op heel erg veel heerlijke genietmomentjes met m'n kinderen, heerlijk om te zien hoe ze zich ontwikkelen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmorgen weer op om half zes. Ik zou liever een uur langer willen slapen maar om de een of andere reden lukt dat niet.

En uiteraard goede gezondheid voor iedereen; ook dit jaar. Dat spreekt vanzelf.

Ik heb ontzettend veel om dankbaar voor te zijn maar hoewel ik me dat vaak realiseer, voel ik dat praktisch nooit zo. Dus meer dankbaarheid echt voelen; dat wens ik.

Het is best bijzonder dat we allemaal goed te eten hebben en een dak boven ons hoofd. Dat we niet meer verscheurd worden door de wilde dieren zodra we ons huis verlaten. Of dat onze kinderen niet de hele dag hoeven te werken in een fabriek alleen maar om te kunnen overleven, tenminste hier niet. Maar het is een kunst daar langere tijd echt dankbaarheid en tevredenheid over te voelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gezondheid voor iedereen van wie ik hou.
Ik hoop dat wij dit jaar toch eindelijk ouders worden van een gezond kindje
Dat iedereen die ons lief is bij ons blijft en gezond is
Dat ik rust in mijn hoofd en lijf krijg
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn lieve collega zwanger wordt, dat gaat niet vanzelf en ik gun het haar zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop mijn nu nog wat onzekere asiel-puberpup te kunnen begeleiden naar een gezonde, stabiele en zelfverzekerde allemansvriend.

Voor mijzelf hoop ik van mijn eigen bedrijf een succes te maken. En ik hoop zo min mogelijk hinder te ondervinden van mijn gezondheid.

En voor allen die mij lief zijn hoop ik dat al hun dromen uit zullen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven