Ik wens jullie...........

01-01-2018 10:49 15 berichten
Lieve forummers,

ik wens jullie een sprankelend,
liefdevol, gelukkig, gezond én leesplezierig/ discussievol/topicwaardig 2018.

Iemand van jullie speciale wensen voor de andere forummers?



Aanvulling:
Ik wil jullie bij deze bedanken voor het luisterende oor, het meedenken, het spiegel voorhouden, het kritisch kijken naar een situatie, het geven van feedback.
Voor mij betekend dit forum een plek en een “thuis”haven die mij een podium bied voor mijn hersenspinsels, mijn onzekerheden, mijn twijfels en mijn vragen. Door een en ander bespreekbaar te maken, al dan niet in een eigen topic, kan ik mij uiten. Iets wat ik in het echte leven vaak moeilijk vind, want mijn gevoelens en emoties zijn van mij en voor mij vaak moeilijk bespreekbaar te maken en te uiten.
En ja, soms lees ik reacties of meningen welke mij minder positief stemmen. Zowel op een bericht van een ander als op een bericht van mij. Echter ook die horen erbij. Wanneer iemand weloverwogen en met respect een andere mening uit dan die van een andere forummer of die van mij moet dat kunnen. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Bedankt dat jullie, op jullie geheel eigen wijze, een rol spelen of hebben gespeeld of zullen spelen in elkaars leven. Ik weet niet of eenieder zich realiseert welke invloed jullie (kunnen) hebben op iemand en iemands leven.
Best bizar als je erover nadenkt.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 12:12
75.52% gewijzigd
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wens iedereen liefde, wijsheid, gezondheid en af en toe een verhelderende discussie :loveys:
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik wens iedereen alle goeds en een goede gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Geregeld bedenk ik dat er veel forumleden al veel mee hebben gemaakt, vaak ook echt akelige dingen: ziekte, partner verliezen, vreemdgaan, kind verliezen, echt serieuze bagage. Een afspiegeling van de maatschappij wellicht, maar rot om te lezen, omdat je iedereen het beste gunt.
Ik hoop dat 2018 voor iedereen een jaar van geluk en gezondheid wordt. Standaard en cliché, maar ik weet inmiddels dat het niet vanzelfsprekend is.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij jufjoke.
Jufjoke schreef:
01-01-2018 11:07
Geregeld bedenk ik dat er veel forumleden al veel mee hebben gemaakt, vaak ook echt akelige dingen: ziekte, partner verliezen, vreemdgaan, kind verliezen, echt serieuze bagage. Een afspiegeling van de maatschappij wellicht, maar rot om te lezen, omdat je iedereen het beste gunt.
Ik hoop dat 2018 voor iedereen een jaar van geluk en gezondheid wordt. Standaard en cliché, maar ik weet inmiddels dat het niet vanzelfsprekend is.
Mooie uitleg voor je wens. En je hebt gelijk.
Het leven blijkt allesbehalve maakbaar. Zeer confronterend, zeer lerend, zeer droevig.
Jufjoke schreef:
01-01-2018 11:07
Geregeld bedenk ik dat er veel forumleden al veel mee hebben gemaakt, vaak ook echt akelige dingen: ziekte, partner verliezen, vreemdgaan, kind verliezen, echt serieuze bagage. Een afspiegeling van de maatschappij wellicht, maar rot om te lezen, omdat je iedereen het beste gunt.
Ik hoop dat 2018 voor iedereen een jaar van geluk en gezondheid wordt. Standaard en cliché, maar ik weet inmiddels dat het niet vanzelfsprekend is.
Heel mooi verwoord!
Alle reacties Link kopieren
Een fijn nieuw jaar gewenst voor iedereen.
Veritas vos liberabit
Ik heb een aanvulling geschreven in de OP. Kon het niet laten. Wellicht ietwat sentimenteel op deze eerste dag in het nieuwe jaar?
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
01-01-2018 12:12
Ik heb een aanvulling geschreven in de OP. Kon het niet laten. Wellicht ietwat sentimenteel op deze eerste dag in het nieuwe jaar?
Ik ben het helemaal met je eens, mooi geschreven :hug:
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik wens iedereen een positief en vrolijk 2018!
Niet teveel zorgen maar vooral genieten van alles wat het leven te bieden heeft.
Maak er wat moois van want een ander doet het niet voor je :heart: samen met de mensen om je heen, en laat diegene los die niet goed voor je zijn.
Ja en?
felice71 schreef:
01-01-2018 12:13
Ik ben het helemaal met je eens, mooi geschreven :hug:
:$
Dank je.
Omdat veel mensen al gezondheid en dergelijke toewensen gooi ik het op Hedon. Ik wens iedereen een feestelijk vreet- en zuipjaar, met veel sex en veel zwelgen in de goede dingen van het leven.
Hoop jullie lallend en laveloos aan de kerstdis te treffen.
Maak er wat van dit jaar!!!


Lieve Troetel, moge 2018 het jaar van je dromen worden.
Hahaha Cateautje.........tegen jou zeg ik........op naar schoenenpaar 941. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven