Laser ontharen

21-03-2018 09:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,


Ik ben op zoek naar een laserapparaat voor definitieve ontharing. Ik wil er graag 1 van Philips. Alleen zijn er zoveel verschillende van dat ik niet kan kiezen. Heeft iemand er ervaring mee? Heeft iemand aanraders?

Dank!
Alle reacties Link kopieren
Lastig, ik heb op aanraden dit bij een salon laten doen.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet zomaar zelf met zo'n apparaat aan de slag durven gaan. Bovendien denk ik dat zo'n apparaat niet zo krachtig en precies is als eentje in een salon/kliniek. Ik zou overwegen het te laten doen in een salon/kliniek. Als je hier meer over wil weten (ik ben ook al een aantal maanden bezig met de behandeling) laat maar horen.
Verkeerde topic.
Wij hebben een Lumea van Philips. Ik weet niet precies welke. We hebben een met weinig oplaadtijd tussen de flitsen en die doorflitst als je de knop in houdt. Dat is wel echt een aanrader. Ik heb eens een andere gebruikt en daarmee was ik zo een half uur verder, nu is het in 10 minuten klaar.

We hebben hem nu 4 keer gebruikt en de haargroei is al sterk verminderd. Er missen zeg maar stukjes uit. Tot nu toe ben ik erg tevreden met het resultaat, maar nog niet al het haar is weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven