Onzekerheid navelpiercing, en seks?

31-03-2018 12:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal!
Ik zit er nu al 2 maanden overna te denken een navel piercing te nemen en heb er al 2 gekocht zelfs. Maar ik zit nu in twijfel omdat ik haar rond mn navel heb, al jaren en daar schaam ik me voor.(ookal epileer ik het je ziet altijd wel wat). Ik wil namelijk aan een kant niet aandacht trekken naar dat haar.
Ook is mn vriend geen groot fan van piercings, en ik zelf ben bang dat het enorm in de weg gaat zitten met seks.
Iemand ervaring met navelpiercings of ze in de weg gaan zitten?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat voor seks jij hebt maar dat ding heeft bij mij nog nooit in de weg gezeten hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 navelpiercings en nergens last van
Navelpiercing zit niet in de weg bij seks. En iedereen heeft toch haartjes daar? Bij de een meer zichtbaar dan bij de ander.
Dat ding zit alleen in de weg als hij m in je navel probeert te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ben je een man?
Ik probeer alle mogelijke scenario's te bedenken waarbij een navelpiercing in de weg kan zitten bij seks, maar ik zie het niet.
Hoe dan?!

En trouwens. Als het allemaal zo'n drama is, dan haal je dat ding er toch weer uit? Het is niet permanent hè.
Ik zou het niet doen, kom op zeg, het is geen 1998 meer..
Alle reacties Link kopieren
Een aarsgewei maakt het plaatje compleet ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou een navelpiercing ooit in de weg moeten zitten tijdens seks? En iedereen heeft haartjes rond de navel, zo zijn mensen my eenmaal.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
31-03-2018 13:36
Ik zou het niet doen, kom op zeg, het is geen 1998 meer..
haha, ja dat dacht ik ook... toen had ik hem trouwens wel. maar op mijn 18-jarige buik was het gewoon heel mooi. toen ik een jaar of 20 was ging ie eruit. nu na 2 kinderen is dat trouwens een lelijk litteken geworden. das een beetje jammer.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
31-03-2018 14:47
Lekker boeiend dat jouw vriend geen fan is van piercings, het is toch jouw lichaam? O_o
Tja... das altijd een lastig vraagstuk vind ik. ik kan me wel voorstellen dat je daar rekening mee houdt. aan de andere kant; ik ben geen fan van tattoos maar als mijn partner dat nou heel graag wil, dan is dat wel zijn eigen keuze...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
31-03-2018 13:06
Dat ding zit alleen in de weg als hij m in je navel probeert te stoppen.
:rofl:
Of als ze een heeeele grote piercing neemt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven