Vage soort kennis' vreemd en geblokkeerd

27-06-2018 00:44 8 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-06-2018 08:58
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.50% gewijzigd
Misschien nog eens bellen en gewoon vragen?
Alle reacties Link kopieren
Laat ik raden: alweer een topic over een vage onbekende/kennis/lover/eendagsvliegende man?

Wanneer ga je eens in het heden leven?

Met je gezicht naar het verleden is met je rug naar de toekomst. Helpt deze uitspraak mss?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
27-06-2018 01:09
Laat ik raden: alweer een topic over een vage onbekende/kennis/lover/eendagsvliegende man?

Wanneer ga je eens in het heden leven?

Met je gezicht naar het verleden is met je rug naar de toekomst. Helpt deze uitspraak mss?
.
Verkeerd geraden.
Maar wel vervelend dat er weer eens een OP is weggehaald.

TO heeft via Fb contact gehad met kennis over iets. Zelfs met die persoon gebeld. Leek normaal en onschuldig. Nu heeft kennis haar op FB geblokt en wat zij graag wilde ontvangen krijgt ze ws. niet. Gaat niet om goederen maar persoonlijke zaak.

Maar idd ze kan even opnieuw bellen natuurlijk. De vraag die ze had leek mij normaal.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Hoe kun je zien dat je geblokkeerd bent door iemand?
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
27-06-2018 01:14
.
Verkeerd geraden.
Maar wel vervelend dat er weer eens een OP is weggehaald.

TO heeft via Fb contact gehad met kennis over iets. Zelfs met die persoon gebeld. Leek normaal en onschuldig. Nu heeft kennis haar op FB geblokt en wat zij graag wilde ontvangen krijgt ze ws. niet. Gaat niet om goederen maar persoonlijke zaak.

Maar idd ze kan even opnieuw bellen natuurlijk. De vraag die ze had leek mij normaal.

Dan mijn excuses. Het leek alweer over een vooral man uit het verleden van TO te gaan.

Sorry Donna!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
27-06-2018 01:19
Hoe kun je zien dat je geblokkeerd bent door iemand?
Dan kan je geen berichten meer versturen, dingen liken, op profiel kijken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
27-06-2018 01:14
.
Verkeerd geraden.
Maar wel vervelend dat er weer eens een OP is weggehaald.

TO heeft via Fb contact gehad met kennis over iets. Zelfs met die persoon gebeld. Leek normaal en onschuldig. Nu heeft kennis haar op FB geblokt en wat zij graag wilde ontvangen krijgt ze ws. niet. Gaat niet om goederen maar persoonlijke zaak.

Maar idd ze kan even opnieuw bellen natuurlijk. De vraag die ze had leek mij normaal.
+1
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven