Seks als je logé bent bij fam/vrien/ken moet kunnen?

16-07-2018 18:50 64 berichten
Na aanleiding van het topic van Izanami op de sekspijler.

Ben ik nou zo preuts en wereldvreemd?

Seks moet kunnen als je logé bent bij familie/vrienden/kennissen

Totaal aantal stemmen: 136

Ja het is oké (53%)
Hell no (47%)
Als niemand het verder merkt lijkt me er niet veel mis mee. Ik zou zelf een nachtje overslaan, dat wel.
Deze hebben we toch al gehad? Gaan we het nog eens over doen?

Of is het om de meerderheid te laten beslissen opdat ze de minderheid voor preuts dan wel dierlijk mogen uitmaken?
Ligt er aan waar ik lig en bij wie. Daarnaast ook nog het punt of ik mijn sekspartner dagelijks zie of 1x per week/maand.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf niet zo snel doen, gewoon omdat ik dat zélf ongemakkelijk zou vinden en bang zou zijn dat er iemand binnen kwam lopen, maar ik zou er geen probleem mee hebben als een vriendin het bij mij thuis wel zou doen geloof ik.
Geen punt maar niet op mijn bank graag. Op het logeerbed ga je je gang maar.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan meerdere omstandigheden. Als je maar 1 nachtje ergens slaapt kan je je wel inhouden denk ik. Slaap je meerdere weken ergens noodgedwongen dan kan dat wel. Zolang je de boel maar netjes houdt vind ik.
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
Moet kunnen. Sjee het is normaal gedrag.
Als ik niet kan slapen van de herrie, zou ik vragen of ze een knevel of ballgag nodig hebben. Ik zou daar verder niet van wakker liggen. Tenzij het mijn ouders waren geweest brrrr....Die had ik dan een taxi naar huis laten nemen.

Opa's en oma's is ook zo'n ding. Dan zou ik zelf de taxi pakken , om met een borrel te verkroppen, dat zij een beter seksleven hebben dan ik.
...
Wij logeren niet vaak, maar als wij logeren bij vrienden etc dan houden wij de handjes boven de dekens. Ik heb zelf ook nooit gemerkt dat onze gasten seks hebben gehad op onze logeerkamer in ons huis (dat kan ik weten i.v.m krakend bed en logeerkamer naast onze slaapkamer)
O, ik dacht dat je aan de lakens rook.
Ik vind het niet echt kunnen (ook geen enorme ramp), maar ik ben dan ook een preutse doos.
Dat hangt toch af van de omstandigheden, in dat topic ging het om mensen die ze twee keer eerder hadden gezien, 1 nachtje bleven slapen op een nieuwe bank ook nog, en dan luidruchtig tekeer gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, nooit bij stilgestaan, maar ik heb gewoon seks als ik zin heb. Zou niet weten waarom niet. Ik heb wel op vreemdere plekken seks gehad.
DulceLoco schreef:
16-07-2018 19:02
Ja, nooit bij stilgestaan, maar ik heb gewoon seks als ik zin heb. Zou niet weten waarom niet. Ik heb wel op vreemdere plekken seks gehad.

Misschien wel eens tijd om er bij stil te staan. Jouw dierlijke lusten gaan niet vóór alles.
RaveMeisje schreef:
16-07-2018 18:58
Ligt aan meerdere omstandigheden. Als je maar 1 nachtje ergens slaapt kan je je wel inhouden denk ik. Slaap je meerdere weken ergens noodgedwongen dan kan dat wel. Zolang je de boel maar netjes houdt vind ik.
Dit zo’n beetje , kom op een nachtje inhouden lukt toch wel.
Ooit een keer mijn schoonzus in huis gehad die ging tekeer als een luchtalarm daar heb ik de volgende ochtend wel wat van gezegd ja .
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 19:07
0.84% gewijzigd
SEKS MOET KUNNEN ALS JE LOGÉ BENT MET FAMILIE/VRIENDEN/KENNISSEN

dat zou ik vreemder vinden
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
16-07-2018 19:02
Dat hangt toch af van de omstandigheden, in dat topic ging het om mensen die ze twee keer eerder hadden gezien, 1 nachtje bleven slapen op een nieuwe bank ook nog, en dan luidruchtig tekeer gaan.
Nee dat ging over de beste vriendin van de man, die met haar partner bleef slapen.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk. Zachtjes palen is ook geil.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
16-07-2018 19:04
Misschien wel eens tijd om er bij stil te staan. Jouw dierlijke lusten gaan niet vóór alles.
Mijn vriend is nogal van de vreemde plekken. Ik vind het gezellig en ga graag mee in zijn fantasie, al is het niet perse mijn ding. Seks terwijl ik ergens logeer vind ik niet bijzonder of apart..
ViezeHond schreef:
16-07-2018 19:06
Tuurlijk. Zachtjes palen is ook geil.
+1
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
16-07-2018 19:04
Misschien wel eens tijd om er bij stil te staan. Jouw dierlijke lusten gaan niet vóór alles.
Mijn vriend is nogal van de vreemde plekken. Ik vind het gezellig en ga graag mee in zijn fantasie, al is het niet perse mijn ding. Seks terwijl ik ergens logeer vind ik niet bijzonder of apart..
QueenArachnia schreef:
16-07-2018 19:05
Nee dat ging over de beste vriendin van de man, die met haar partner bleef slapen.
Ja ik las het, maar die TO zelf had die mensen nog maar 2 keer eerder gezien.
ViezeHond schreef:
16-07-2018 19:06
Tuurlijk. Zachtjes palen is ook geil.
Hopelijk ben je dan wel Schone Hond

:P
Alle reacties Link kopieren
Als je geen herrie maakt, zou het me niks uitmaken. Ik heb ook wel eens seks gehad in het huis van mijn schoonouders. Vrienden hebben wel eens seks gehad in mijn woonkamer. Zolang ik er geen last van heb zal het me jeuken.
Frox schreef:
16-07-2018 19:09
Als je geen herrie maakt, zou het me niks uitmaken. Ik heb ook wel eens seks gehad in het huis van mijn schoonouders. Vrienden hebben wel eens seks gehad in mijn woonkamer. Zolang ik er geen last van heb zal het me jeuken.
Hoe weet jij dat je vrienden seks hebben gehad in jouw woonkamer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven