Gevonden kitten

31-08-2018 23:37 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een late night vraagje...

Mijn vriend was aan het vissen bij een kanaal en toen ik hem ging halen zagen we een hond een dier opjagen. De hond weggejaagd en gekeken en er zat een kitten doorweekt en bang langs de kant. Dus we hebben hem maar meegenomen, hij lijkt 5-6 weken volgens vriend. Ik ben alleen hartstikke allergisch voor katten dus nooit een gehad. En totaal geen verstand ervan. Ik heb het katje kipfilet en water en koffiemelk gegeven, maar mag hij dit ook? Of kan ik hem wat anders geven? Verder alleen konijnenvoer in huis...
Alle reacties Link kopieren
Ophalen door de dierenambulance? En zeker als je vertelt allergisch te zijn voor katten en het beestje dus niet lang in huis kunt houden, komen ze het heus snel ophalen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je ongeveer? Is het regio Zeeland dan kan de stichting waar ik voor werk wel helpen.
In ieder geval géén konijnenvoer geven. Wat gekookte kipfilet kan, geen koffiemelk, is te vet. Liever dan wat gewone melk aangelengd met water.
Alle reacties Link kopieren
Dierenambulance gebeld maar die konden niks doen omdat het katje njet gewond is. Liever hadden ze dat hij een nacht bij ons bleef om hem morgen dan naar het asiel te brengen
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in zuid limburg😅 dankjewel voor de tip dan geef ik hem dat!
Alle reacties Link kopieren
Peacefulhearts schreef:
31-08-2018 23:43
Dierenambulance gebeld maar die konden niks doen omdat het katje njet gewond is. Liever hadden ze dat hij een nacht bij ons bleef om hem morgen dan naar het asiel te brengen
OK. Dus morgen naar het asiel brengen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
gekookte kip met wat rijst kan. maar geen melk
ach wat zielig....
Ik denk niet dat een kitten van die leeftijd kipfilet kan eten.
Heb je de kip wel gekookt? Dan is die wat makkelijker klein te maken.