Gekste compliment dat je ooit kreeg

22-10-2018 08:25 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. een bedenking die ik me maakte in een ander topic, wat is het gekste/meest onlogische compliment dat je ooit kreeg?

Op af te trappen:

Ik heb een korte, dikke nek en een onderkin.
Een vriendje die in een geile bui was benoemde ooit mijn 'lange slanke hals'.

En iemand noemde ooit mijn prachtige blauwe ogen...
De man was waarschijnlijk kleurenblind want ik heb pikdondere bruine ogen.


Wat is het raarste compliment dat jullie ooit kregen?
Iemand zei ooit dat ik 'wolkers'-benen heb... Er blijkt een vrij plastische beschrijving van stevige benen ergens in zijn boeken te staan. Vond ik wel leuk maar ik heb het hoofdstuk nooit gevonden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dat ik niet het kreng was dat hij dacht dat ik was.

Kreeg letterlijk te horen: oh je bent helemaal geen kreng. 🤷🏼‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Toen ik kind was werd mij gezegd dat ik een heel lief jongetje was. Als meisje is dat niet echt een compliment
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
'je lichaam is prachtig, ik kan zien dat je veel kinderen hebt gekregen. Vier, of meer?'
NIET wat je wil horen in de sauna.
Hij zei daarna meelevend dat de entree vast wel heel duur voor me was geweest, of was ik getracteerd?
En hij had een 'stabiele WAO uitkering' en was dol op kinderen, dus of ik even iets met hem wilde drinken.

Verder een keer via een oppassite, daar stond ik als zoekende ouder geregistreerd.
Een Marokkaanse jongeman met een emailadres in de trant van 'gekke-rashiiiid' wilde wel op mijn kinderen komen passen.
Hij had een wervende tekst waarin hij aangaf graag op te willen passen en zo een vaderfiguur voor mijn kinderen te zijn, zodat ik lekker weer kon gaan genieten van mijn single bestaan. Want alleen is ook maar alleen en voor zo'n leuke vrouw stonden mannen van mijn eigen leeftijd vast in de rij.
En een omstandige uitleg dat hij niet op oudere vrouwen viel dus het contact helemaal professioneel zou blijven.
Ik ben dus niet single.

Zoals mijn beste vriend zei: tijd om iets te doen aan mijn bijstandsmoeder uitstraling :rofl:.
Ik vertelde hem over het incident in de sauna en die vriend vroeg wat ik aan had.
Ik zei verontwaardigd 'mijn goede badjas!'.
Een medelijdende blik en stilzwijgen.
Alle reacties Link kopieren
Tandarts: Uw mond kan uitzonderlijk ver open
(nooit geweten, dat mijn hypermobiliteit ook in mijn kaken zat).
Hecamel schreef:
22-10-2018 08:40
Dat ik niet het kreng was dat hij dacht dat ik was.

Kreeg letterlijk te horen: oh je bent helemaal geen kreng. 🤷🏼‍♀️
Herkenbaar!
Ik had vroeger blijkbaar best een verwaande/arrogante uitstraling. Kreeg op een gegeven moment ook op verbaasde toon te horen dat "eigenlijk best aardig" was. :P
Alle reacties Link kopieren
Tijdens m'n zwangerschap, ik hield vocht vast dus ook m'n gezicht was wat dikker.
'Staat je goed, zo'n voller gezicht...' tja....
"Je hebt een mooi hoofd"

Nu is de vriendin die dat zei van Amsterdam en ikzelf van België dus het zou kunnen dat dat een normale uitspraak is daar maar ik verslikte me toch in mijn drankje van het lachen. :proud:

Van diezelfde vriendin:
"Je hebt prachtige teennagels!"
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit in dezelfde categorie valt maar ik heb een paar keer gehoord (van dezelfde persoon) dat ik er moe uitzag. Terwijl ik helemaal niet moe was en er volgens mij net als anders uitzag, opgemaakt, dus gewoon met kleur op mijn gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Dt ik schattige tekenfilm voetjes heb.
Het-groepje schreef:
22-10-2018 08:43
'je lichaam is prachtig, ik kan zien dat je veel kinderen hebt gekregen. Vier, of meer?'
NIET wat je wil horen in de sauna.
Hij zei daarna meelevend dat de entree vast wel heel duur voor me was geweest, of was ik getracteerd?
En hij had een 'stabiele WAO uitkering' en was dol op kinderen, dus of ik even iets met hem wilde drinken.

Verder een keer via een oppassite, daar stond ik als zoekende ouder geregistreerd.
Een Marokkaanse jongeman met een emailadres in de trant van 'gekke-rashiiiid' wilde wel op mijn kinderen komen passen.
Hij had een wervende tekst waarin hij aangaf graag op te willen passen en zo een vaderfiguur voor mijn kinderen te zijn, zodat ik lekker weer kon gaan genieten van mijn single bestaan. Want alleen is ook maar alleen en voor zo'n leuke vrouw stonden mannen van mijn eigen leeftijd vast in de rij.
En een omstandige uitleg dat hij niet op oudere vrouwen viel dus het contact helemaal professioneel zou blijven.
Ik ben dus niet single.

Zoals mijn beste vriend zei: tijd om iets te doen aan mijn bijstandsmoeder uitstraling :rofl:.
Ik vertelde hem over het incident in de sauna en die vriend vroeg wat ik aan had.
Ik zei verontwaardigd 'mijn goede badjas!'.
Een medelijdende blik en stilzwijgen.
Wat erg joh! Plaatsvervangende schaamte.
Maar ook: :HA:
Alle reacties Link kopieren
Musje1989 schreef:
22-10-2018 08:59
Tijdens m'n zwangerschap, ik hield vocht vast dus ook m'n gezicht was wat dikker.
'Staat je goed, zo'n voller gezicht...' tja....
Dat compliment heb ik ook meerdere keren gekregen. Ook "vollere benen". Ik was alleen niet zwanger...
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een prachtige schedelstructuur heb.
Ik heb ooit een wedstrijd gewonnen als het jongste meisje met de grootste voeten.
Ik heb zo'n armoedig koppie, mij staat alles. Thanks oma.
Er is ooit tijdens een lunchwandeling door een wildvreemde naar mijn hoofd geslingerd "wat zit je haar tof, blijf altijd jezelf" uhh ok stranger, bedankt
I don't know what that means.
Your hair is kicking!

Van een dronken Redneck met lang haar en een baard en 3 tanden in een obscuur hutje aan de kant van een weg waar je karaoke kon doen en iedereen zout in zijn bier deed in het diepe zuiden van de staat Georgia in de VS.
Alle reacties Link kopieren
Ooit een klant:
‘Mag ik iets persoonlijks zeggen?’
Op een toon alsof hij ging zeggen dat ik een grote tandpastavlek op mijn jurk had.
‘Je ziet er zo uit als jezelf, fijn vind ik dat’.
Eerste date, tijdens de eerste kop koffie: 'je bent wel iets voller dan ik had verwacht, maar ik zou het wel op je kunnen hoor'.

Ondanks al deze positiviteit is het helaas niets geworden...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt aan mijn uiterlijk goed zien dat ik niet helemaal Nederlands ben, de precieze afkomst raden ze vaak niet maar ze denken meestal richting Marokkaans/Algerijns. Er was een keer een jongen die me het 'compliment' gaf dat ik er uit zie als een crimineel en dat is 'zo lekker sexy'.
Was er ooit niet een onplimenten topic?
Alle reacties Link kopieren
Maar eigenlijk de allerliefste van mijn dochter. Precies op het moment dat ik dacht dat ik wel een douchebeurt kon gebruiken want ik vond mezelf niet meer zo fris ruiken, duikt ze in mijn oksels, snuift een keer diep en roept uit: Mama, je ruikt zo lekker!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb práchtige aderen in mijn armen.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik eigenlijk best meeviel.
Daarna viel ik voorgoed tegen, daar zorgde ik wel voor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hoogzwanger en uitgeput door galsteenaanvallen. Kon niet goed eten, baby moest vroegtijdig geboren worden want was gestopt met groeien. Zei een kennis. Oh maar je bent wel mooi slank gebleven. :facepalm:
Dat het fantastisch was dat ik geen make-up droeg. Want dan wist je als man tenminste wat je de volgende ochtend in bed aantrof. Dat was met opgemaakte vrouwen toch altijd maar weer afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik geweldig mooie littekens heb. (was in zwembad, en ik heb ivm ernstig ongeluk in het verleden echt nogal wat littekens, dus van meerdere operaties.

Ik krijg er trouwens vaker opmerkingen over, en eigenlijk nooit negatief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven