wat doen

26-10-2018 22:03 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
kinderen kijken precies altijd naar mij, ik weet niet waarom, gewoon in openbaar ze blijven mij aankijken.
ik ben een gewoon normale vrouw. niks speciaal maar er zijn er ook lelijker dan ik dat erond lopen.
is het iets dat ik uitstraal?
ik voel me altijd aangestaard, kinderen dan dan heb ik het over kleuters, staren is onbeleefd is bij vele niet precies een les bij de opvoeding.
Alle reacties Link kopieren
Dat jij dat zo voelt, hoeft geen waarheid te zijn.

Dus is het geen invulling, en moet je niet eens praten met een 'hulpverlener'.
Blijkbaar staar je terug als het je zo opvalt.
Alle reacties Link kopieren
ja oke logisch als je ogen op je rug voelt dan staar je terug. als het van die klein mannen zijn dan lach ik eens terug en dan is zijn gedacht terug op mama gericht
ik heb van natuur kwade uitstraling, dat ik altijd precies kwaad kijk. kan dat ermee te maken hebben
Een warme glimlach doet wonderen.
Alle reacties Link kopieren
maja het is soms zo raar dat ik op den duur denk heb ik iets aan mijn gezicht hangen?
Alle reacties Link kopieren
en het zijn enkel kinderen ik schat rond de kleuter lagere school kinderen.
Kinderen en dieren moeten mij ook altijd hebben en echt, met vriendelijkheid kom je het verst.
Ik begrijp wel waarom kinderen naar je kijken

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster : ma tinkerbell is schattig :D
Ik heb dat ook heel vaak.

Afhankelijk van mijn bui wil ik er nog wel eens een glimlach uit persen. Ik ben kennelijk voor mensen waar onder kinderen vrij toegankelijk, althans mijn uiterlijk. Ik ben het niet echt, maar looks can be deceiving etc.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels: meestal is gewoon in een winkel en ik ben gewoon slank zelfs niet dik en gewoon gezicht zonder defauts om het te zeggen en dan zie ik anderen die lelijker zijn en naar die staren ze niet. het geeft niet echt een positief gevoel voor uw zelfvertrouwen, ook al zijn het kinderen. kinderen kunnen best gemeen zijn.
Tinkerbel1000 schreef:
26-10-2018 22:18
strikjemetstippels: meestal is gewoon in een winkel en ik ben gewoon slank zelfs niet dik en gewoon gezicht zonder defauts om het te zeggen en dan zie ik anderen die lelijker zijn en naar die staren ze niet. het geeft niet echt een positief gevoel voor uw zelfvertrouwen, ook al zijn het kinderen. kinderen kunnen best gemeen zijn.
Maar kinderen staren naar alles wat ze op valt, en dat zegt niet dat je lelijk bent. Dat kan zelfs integendeel zijn. Misschien denken ze wel dat je op een prinses lijkt of zo.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels anders ne keer gewoon op de man allee, op het kind af vragen en vragen van op wie lijk ik?
wat betekent dat erond lopen?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds : gewoon die ook in de winkel lopen, sorry ben van belgie moet af en toe opletten op mijn dialect.
Als niemand naar je kijkt. Dan ben je pas lelijk.
Lach, steek je tong uit, trek Eem raar gezicht.
Werkelijk, dat je je om zoiets druk maakt.
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbel1000 schreef:
26-10-2018 22:07
ja oke logisch als je ogen op je rug voelt dan staar je terug. als het van die klein mannen zijn dan lach ik eens terug en dan is zijn gedacht terug op mama gericht
ik heb van natuur kwade uitstraling, dat ik altijd precies kwaad kijk. kan dat ermee te maken hebben
Dat kan je niet voelen; het is wat je denkt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik was trouwens ook zo als kind. Staarde mensen eindeloos aan tot ze er ongemakkelijk van werden.
Had niks met een lelijk uiterlijk te maken zover ik mij kan heugen. Ik was gewoon gefascineerd door mensen en hun gedragingen.

Misselijk kind was ik eigenlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbel1000 schreef:
26-10-2018 22:07
ik heb van natuur kwade uitstraling, dat ik altijd precies kwaad kijk. kan dat ermee te maken hebben

Nou als je altijd een kwade kop trekt, dan snap ik wel dat die kinderen kijken.

Het is trouwens onderzocht, je kunt "ogen op je rug" niet voelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het als complimentje zien. Je straalt blijkbaar iets uit wat kleine kinderen op valt. Mijn kleinkind is helemaal gefascineerd door het uiterlijk van haar oom, geen idee waarom, maar zij kan ook opvallend naar hem staren.
die ik wilde bestaat al...
Het zijn kinderen. Dat is toch vrij normaal gedrag dat ze je aanstaren.
Vind het schattig. Ik zwaai een keer, glimlach, maak een praatje als ik echt in een goede bui ben.

Snap niet dat je dit zo op jezelf betrekt...
Cateautje schreef:
26-10-2018 22:07
Een warme glimlach doet wonderen.
:rolling: Dit To!
Verder: nivea! (Niet invullen voor een ander)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het nog veel erger. Zij kijken niet alleen maar zij willen ook spelen, springen en dansen. Stap er zo een peuter op je af: hallo en gaat een beetje naast je staan springen en op een tekening wijzen. Geen manieren inderdaad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven