Tips Koude Handen

30-10-2018 19:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi, daar ben ik weer met een topic
pas was er denk ik op reizen een topic van een iemand die niet op wintersprot wilde mss vanwege de kou
daarin werden heel veel tips gegeven voor koude handen, voeten
maar ik kan die topic niet meer vinden!!!
dat ging ook over zakjes of zo voor in handschoenen

wie weet dit?

hardstikke bedankt!
(ik ben een mooie vrouw)
Alle reacties Link kopieren
up
(ik ben een mooie vrouw)
Alle reacties Link kopieren
Bij een buitensportzaak zoals Bever vind je zakjes die jij zoekt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Vroeger hadden ze dat soort dingen ook gewoon bij de action, hema, xenos, blokker enzo. Kleine zakjes met een soort vloeistof en een metalen muntje erin. Dat muntje moet je dan ombuigen en dan wordt het zakje hard en warm. Na een tijdje is hij afgekoeld, dan moet je het zakje even in kokend water leggen en dan kan je hem daarna opnieuw gebruiken.
Zelfverwarmende handschoenen
Alle reacties Link kopieren
Chamaedorea schreef:
30-10-2018 20:40
Vroeger hadden ze dat soort dingen ook gewoon bij de action, hema, xenos, blokker enzo. Kleine zakjes met een soort vloeistof en een metalen muntje erin. Dat muntje moet je dan ombuigen en dan wordt het zakje hard en warm. Na een tijdje is hij afgekoeld, dan moet je het zakje even in kokend water leggen en dan kan je hem daarna opnieuw gebruiken.
Xenos verkoopt ze ieder jaar, handenwarmers heten die. Ik vind ze heerlijk, heb ze altijd bij me op wintersport, maar ook met wandelen bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
30-10-2018 21:57
Xenos verkoopt ze ieder jaar, handenwarmers heten die. Ik vind ze heerlijk, heb ze altijd bij me op wintersport, maar ook met wandelen bijvoorbeeld.
Ja ik ben er ook dol op :D . Toen ik die dingen een jaar of 10 geleden ontdekte heb ik direct een grote voorraad ingeslagen hahaha. Gebruik ze nog elk jaar met veel plezier :)
Alle reacties Link kopieren
o bedankt allemaal ik ga even goggelen
weet iemand of je ze ook voor voeten heb?
(ik ben een mooie vrouw)
Zelfopwarmende sokken zijn er ook.
Alle reacties Link kopieren
waar ken je die kopen weet jij dat ywtje
(ik ben een mooie vrouw)
Www.verwarmdehandschoen.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven