GEZOCHT: speelgoed uit de jaren 90!

05-11-2018 23:16 28 berichten
Als ik probeer te Googlen kan ik alleen een beschrijving vinden van iemand die deze poppetjes ook ‘zoekt’, maar net als ik niet meer weet hoe ze heten! Heel frustrerend. Ik wil heel graag weten of iemand de beschrijving herkent en weet hoe deze poppetjes heten en waar ze vandaan kwamen:

- De poppetjes zijn kleiner dan je pink
- De poppetjes zijn van plastic
- De poppetjes hebben hele lange felgekleurde -alle kleuren van de regenboog zo’n beetje- paardenstaarten van ‘Barbie haar’
- Je kan de poppetjes met de armen aan elkaar vast klikken, zodat ze op een rij staan

Wie oh wie kan mij helpen? :shame:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding


Dit is waar ik gelijk aan moest denken, maar dat is het natuurlijk niet :D
boro_ wijzigde dit bericht op 05-11-2018 23:37
57.17% gewijzigd
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Polly Pocket?
Al kunnen die volgens mij geen armen klikken
anoniem_119974 wijzigde dit bericht op 05-11-2018 23:29
63.38% gewijzigd
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Betty Spaghetty?
Alle reacties Link kopieren
Betty Spaghetty?
Alle reacties Link kopieren
Ik wou ook zeggen Betty Spaghetty, maar denk dat die ook geen handen aan elkaar kunnen klikken. En ik denk dat die ook iets groter waren.
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
05-11-2018 23:30
Betty Spaghetty?
Het zou zo maar kunnen:
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Fabulous Hair Friends?
Aanvulling: https://www.youtube.com/watch?v=aIcMGrSzLlY
Alle reacties Link kopieren
Strawberry shortcake?

https://bin.snmmd.nl/m/m1fy5j1wq95y.jpg
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn ze vast, die kun je ook klikken en hebben barbiehaar.
JonathanStrange schreef:
05-11-2018 23:33
Fabulous Hair Friends?
Ja! Die wilde ik ook zeggen!
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
05-11-2018 23:33
Fabulous Hair Friends?
Dit moeten ze bijna wel zijn!
Hier lijkt het inderdaad nog het meest op. Bedankt! :)
Alle reacties Link kopieren
gemini2011 schreef:
05-11-2018 23:38
Dit moeten ze bijna wel zijn!
Idd!

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Trollen en Pollypockets waren ook helemaal geweldig trouwens. :heart: Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
05-11-2018 23:41
Hier lijkt het inderdaad nog het meest op. Bedankt! :)
Ooit had ik monchichi’s en het beeld dat ik van die euh.. beertjes had overgehouden bleek niet overeen te komen met het reële beeld van zo’n beertje. Gewoon omdat ik kind was en toen ik ze dus na jaren weer eens terug zag op een plaatje was het even wennen. :biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
05-11-2018 23:43
Ooit had ik monchichi’s en het beeld dat ik van die euh.. beertjes had overgehouden bleek niet overeen te komen met het reële beeld van zo’n beertje. Gewoon omdat ik kind was en toen ik ze dus na jaren weer eens terug zag op een plaatje was het even wennen. :biggrin:
Hahaha! Ja nu ik op Google afbeeldingen op Fabulous Hair Friends kijk, weet ik zeker dat ze het zijn. Die van mij hadden wel iets andere jurkjes als op de plaatjes en in het filmpje volgens mij. Ik had ze in heel veel in verschillende kleurtjes. Nostalgie! :proud:
Alle reacties Link kopieren
boro_ schreef:
05-11-2018 23:26
Afbeelding


Dit is waar ik gelijk aan moest denken, maar dat is het natuurlijk niet :D
iemand enig idee waarom het de laatste jaren maar 4 ipv 5 poppetjes zijn?
is dat omdat mensen het ont vonden dat er 3 mannetjes en maar 2 vrouwtjes waren of wat
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat met 4 er een betere verdeling in de zakjes te maken was dus meer winst. Ik kan me niet voorstellen dat zonder rechtszaken, ontploffende twitter- Facebook accounts en zichzelf repeterende topics op fora; jouw beredenering de reden zou zijn om een compleet productieproces van snoeppoppetjes om te gooien. #zwarte piet #negerzoenen dus #blauwe piet en #zoenen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
nou dat denk ik toch niet. gewicht is niet veranderd. dat roze mannelijke poppetje kijkt overigens aardig boos. waarom zou dat zijn
Enn schreef:
05-11-2018 23:43
Ooit had ik monchichi’s en het beeld dat ik van die euh.. beertjes had overgehouden bleek niet overeen te komen met het reële beeld van zo’n beertje. Gewoon omdat ik kind was en toen ik ze dus na jaren weer eens terug zag op een plaatje was het even wennen. :biggrin:
Aapjes.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
05-11-2018 23:41
Idd!

Afbeelding
Jeumig, die had ik! Helemaal vergeten haha.
Leuk topic Lotus!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
rozamunda schreef:
06-11-2018 00:03
iemand enig idee waarom het de laatste jaren maar 4 ipv 5 poppetjes zijn?
is dat omdat mensen het ont vonden dat er 3 mannetjes en maar 2 vrouwtjes waren of wat
Dan kunnen ze zeggen dat er 20% minder suiker in zit per snoepje? :puh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven