Weigering Rotterdamse Club

06-11-2018 22:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Belg en heb net een reisje naar Rotterdam met 7 vrienden (ook mannen, 1994) achter de rug.
Tijdens het uitgaan werd ons de toegang tot een club (Club Vibes) ontzegd wegens 'een te grote groep'.
Kan iemand mij uitleggen wat de achterliggende reden hiervan zou kunnen zijn?

Alvast bedankt.
Dat ze geen groepen willen gok ik zo.
Dat de groep te groot was waarschijnlijk
Alle reacties Link kopieren
Vooral groepen met mannen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dat je eerst nog een paar vrouwen van 't straat had moeten plukken.

Niet "de groep" is meestal het probleem, maar wel dat de verhoudingen man-vrouw niet kloppen.
Alle reacties Link kopieren
nou ik denk dat de achterliggende reden was dat jullie een groep mannen waren en dat ze dat niet willen
maar das een gokje
Alle reacties Link kopieren
Ik gok op.. te grote groep.
Of ze wilden geen belgen binnen, maar konden die reden niet opgeven omdat ze dan een aanklacht wegens discriminatie zouden krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Meestal idd de grote van de groep of de verhouding man/vrouw in combi met de verhouding man/vrouw die al binnen is. Vriend van mij is portier en heeft wel eens verteld dat teveel mannen en te weinig vrouwen een recept is voor vechtpartijen. ( vrouwen schelden vaak hooguit wat op elkaar)
Alle reacties Link kopieren
Ja en dan draai je je om en kom je een half uur later toch 1 voor 1 binnen. Wat is het verschil?
Club Vibes is heel klein... (zegt natuurlijk niets over hoeveel mensen er al binnen zijn en in welke samenstelling)
Verder zou uiterlijk (...) een evt. factor kunnen zijn ...
Alle reacties Link kopieren
Tsja, Belgen..... Als je die binnen laat is natuurlijk de hele avond verpest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven