Topic gezocht

16-12-2018 00:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een uur aan het zoeken in de krochten van het forum,maar kom het juiste topic niet tegen. Het is hoogstens 2 maanden oud en ging over cadeau tips. De TO moest in opdracht van opa en oma cadeaus kopen voor de hele familie en bonnen mochten niet.

In dat topic stond een briljant cadeau idee, wat ik voor iemand wilde kopen. Alleen wat dat nou was?
Wie weet welk topic het was?
actueel/kerstcadeau-inspiratie-topic-vo ... ges/431038

Deze?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaa dat is de goede. Op de actueel pijler.... Daar had ik het nooit gevonden!
Dank je wel!!!!
viennas schreef:
16-12-2018 00:37
Jaaaaaaaa dat is de goede. Op de actueel pijler.... Daar had ik het nooit gevonden!
Dank je wel!!!!
Idd een rare pijler.
Alle reacties Link kopieren
En wat was het briljante cadeau?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek altijd via Google. Via Viva zelf vind je nooit wat terug, die zoekmachine werkt voor geen meter.
Gewoon in Google wat trefwoorden ingeven en wel 'viva' erbij typen. Eventueel ook een gebruikersnaam als je bijvoorbeeld zelf ook had gereageerd of je weet wie het gepost had.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Als ik dan even je topic mag kapen :
Afgelopen vrijdag (volgens mij) stond er hier een topic over een dame die zwanger was en haar man zei dingen als in “hadden we het maar bij 1 gehouden” enz. Hij was erg onaardig en ze wist niet zeker of hij het kind wel wilde. Hij was geen prater. De zwangerschap was ook onverwacht, maar niet ongewenst (voor haar dan tenminste). Zo stond het er ook precies.
Ik kan dat hele topic niet meer vinden :sherlock:
zwanger/man-en-zwangerschap-pff/list_messages/433320/1
Dank je! Zo raar dat ik hem nergens meer kon vinden :@@:

Misschien kunnen we hier een centraal topic van maken. Vind het wel handig :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
16-12-2018 00:57
En wat was het briljante cadeau?
:facepalm: het bleek iets heel sufs te zijn, theebloemen. Wel geinig, maar in mijn hoofd was het echt iets briljants.
Alle reacties Link kopieren
viennas schreef:
16-12-2018 19:16
:facepalm: het bleek iets heel sufs te zijn, theebloemen. Wel geinig, maar in mijn hoofd was het echt iets briljants.
:rofl:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
16-12-2018 07:37
Als ik dan even je topic mag kapen :
Afgelopen vrijdag (volgens mij) stond er hier een topic over een dame die zwanger was en haar man zei dingen als in “hadden we het maar bij 1 gehouden” enz. Hij was erg onaardig en ze wist niet zeker of hij het kind wel wilde. Hij was geen prater. De zwangerschap was ook onverwacht, maar niet ongewenst (voor haar dan tenminste). Zo stond het er ook precies.
Ik kan dat hele topic niet meer vinden :sherlock:
Nogmaals: zoeken via Google, niet via Viva.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven