Wat is er met de HRS gebeurd?

20-12-2018 15:01 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag het me al een aantal weken af: wat is er eigenlijk met de HRS gebeurd?

Ik zie ze nooit meer, al was het me niet helemaal duidelijk wie er nou bij hoorden. Volgens mij voor niemand niet. Ze worden ook nooit meer genoemd. Zijn ze ondergedoken? Opgedoekt? Zijn ze als geheim genootschap verder gegaan ergens in de krochten van het forum? Of zijn er gewoon geen huilies meer? Daar hoor ik ook vrij weinig meer over.

Wie heeft het antwoord?
Alle reacties Link kopieren
Ieder heeft haar eigen HRS.

Maar idd, ik zie het niet vaak meer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
De huilie resque squad, daar was zelfs een leuke smiley voor!
Waar zijn ze gebleven indd., in de VUT of wegbezuinigd?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de vraag niet?
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
20-12-2018 15:06
De huilie resque squad, daar was zelfs een leuke smiley voor!
Waar zijn ze gebleven indd., in de VUT of wegbezuinigd?

Ow ja! Dat is ook zo! Was ik helemaal vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn ze verdwenen na een forum update of is het een bug.
Er is een nieuwe generatie aan het forummen.
Alle reacties Link kopieren
Een generatie die niet meer gered hoeft te worden? :biggrin:
Natte tosti..
Mijn ervaring (nu een jaar of 13 op het forum geloof ik) is dat er tegenwoordig veel meer 'huilies' zijn die meteen niet meer terugkomen op hun eigen topic na 1 opmerking die niet in hun straatje past. Dus er is veel minder HRS nodig, misschien? Helaasch!
MevrouwTomatensoep schreef:
20-12-2018 15:19
Een generatie die niet meer gered hoeft te worden? :biggrin:
:idee:
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
20-12-2018 15:21
Mijn ervaring (nu een jaar of 13 op het forum geloof ik) is dat er tegenwoordig veel meer 'huilies' zijn die meteen niet meer terugkomen op hun eigen topic na 1 opmerking die niet in hun straatje past. Dus er is veel minder HRS nodig, misschien? Helaasch!

10 jaar geleden waren er ook vaak topics van mensen met een probleem, die dan een spiegel voorgehouden kregen. En dan gingen ze eerst 5 pagina’s om zich heen schoppen. En dan ineens had men toch wel gelijk en was er een moment van reflectie. Die topics zie ik ook niet meer.

Maar misschien heeft het inderdaad met de nieuwe generatie te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis ze nog dagelijks :'(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Een teken dat de verhuftering op veel social media vrijwel compleet is, denk ik.
nounou
Tinkeltje33 schreef:
20-12-2018 15:27
10 jaar geleden waren er ook vaak topics van mensen met een probleem, die dan een spiegel voorgehouden kregen. En dan gingen ze eerst 5 pagina’s om zich heen schoppen. En dan ineens had men toch wel gelijk en was er een moment van reflectie. Die topics zie ik ook niet meer.

Maar misschien heeft het inderdaad met de nieuwe generatie te maken.
Precies die topics bedoel ik. Zie ik ook nauwelijks meer. De topics zijn vaak veel minder complex, en daardoor toch ook wel minder spannend om te lezen. Ik schrijf ook niet zoveel meer mee, vroeger wel heel actief. Er is echt een ander soort forummer bijgekomen, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
20-12-2018 15:27
Ik mis ze nog dagelijks :'(

:there: (ben ik nu HRS? :-o )
Nouschi schreef:
20-12-2018 15:27
Ik mis ze nog dagelijks :'(

Ja, jij hebt ze natuurlijk ook extra nodig, als echte hsp'er.
Nouschi schreef:
20-12-2018 15:27
Ik mis ze nog dagelijks :'(
Tief es op, huilie.
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
20-12-2018 15:30
Precies die topics bedoel ik. Zie ik ook nauwelijks meer. De topics zijn vaak veel minder complex, en daardoor toch ook wel minder spannend om te lezen. Ik schrijf ook niet zoveel meer mee, vroeger wel heel actief. Er is echt een ander soort forummer bijgekomen, geloof ik.

Dat is wel een interessante. Het forum is toch wel een andere plek geworden door de jaren heen. Misschien komt het ook wel doordat er nu meer ervaring is in social media gebruik.
Er gebeurde toen ook veel meer. Als ik wel eens op verversen druk is er niks gebeurd. Een aantal jaar geleden werden er veel meer topics aangemaakt.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwTomatensoep schreef:
20-12-2018 15:19
Een generatie die niet meer gered hoeft te kan worden? :biggrin:

Ze halen meteen de OP weg en/ of proberen het met een iets andere insteek en nick opnieuw.
.
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje33 schreef:
20-12-2018 15:37
Dat is wel een interessante. Het forum is toch wel een andere plek geworden door de jaren heen. Misschien komt het ook wel doordat er nu meer ervaring is in social media gebruik.
Er gebeurde toen ook veel meer. Als ik wel eens op verversen druk is er niks gebeurd. Een aantal jaar geleden werden er veel meer topics aangemaakt.

Vooral ‘s nachts is het hier echt doods.
.
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
20-12-2018 15:30
Precies die topics bedoel ik. Zie ik ook nauwelijks meer. De topics zijn vaak veel minder complex, en daardoor toch ook wel minder spannend om te lezen. Ik schrijf ook niet zoveel meer mee, vroeger wel heel actief. Er is echt een ander soort forummer bijgekomen, geloof ik.

Wat ik me ineens bedenk. Er wordt nu veel sneller gezegd: nou doei, succes er mee. Dan reageer ik niet meer.
Tinkeltje33 schreef:
20-12-2018 15:37
Dat is wel een interessante. Het forum is toch wel een andere plek geworden door de jaren heen. Misschien komt het ook wel doordat er nu meer ervaring is in social media gebruik.
Er gebeurde toen ook veel meer. Als ik wel eens op verversen druk is er niks gebeurd. Een aantal jaar geleden werden er veel meer topics aangemaakt.
Dat zou het wel eens kunnen zijn :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
MevrouwTomatensoep schreef:
20-12-2018 15:19
Een generatie die niet meer gered hoeft te worden? :biggrin:
Nee, die niet gered kàn worden. Onbegonnen werk.
Ik ben vrij nieuw op dit forum, maar ik haak juist af als er allerlei Vivatermen worden gebruikt uit de goeie ouwe tijd. Ik weet toch niet waar het over gaat.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
20-12-2018 17:09
Ik ben vrij nieuw op dit forum, maar ik haak juist af als er allerlei Vivatermen worden gebruikt uit de goeie ouwe tijd. Ik weet toch niet waar het over gaat.

Dat snap ik wel. Zou ik ook niks mee kunnen.

HRS is/was de Huilie Rescue Squad. Er waren jaren geleden topics waarin de TO met een probleem kwam en die werd dan door forummers een spiegel voorgehouden, waarna TO om zich heen ging schoppen. Er waren dan ook forummers die het opnamen voor TO en die werden dan de HRS genoemd. (“Ow daar heb je de HRS al weer”).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven