Ik ga die 30 Miljoen winnen!!!!

27-12-2018 12:39 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Wat zouden jullie met dat bedrag willen doen? Kom hier fantaseren.
Afbeelding
Afbeelding
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 27-12-2018 12:48
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nieuw huis bouwen, en één dag minder werken.
leuke vakantie, en de rest voor een groot deel in grond investeren
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Mijn uitkering per direct stopzetten.
Een deel naar mijn familie.
Een huis kopen of liever nog laten bouwen en dat helemaal naar mijn zin inrichten.
Een auto kopen.
Een hond kopen.
Me helemaal wijden aan mijn hobby.
Een fonds opzetten dat vrouwen van boven de 45 helpt hun loopbaan te wijzigen, zodat ze kunnen gaan doen wat ze echt willen.
Meer van de wereld zien.
Oké, gefeliciteerd alvast :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Niet hoor, die win ik al!

Mijn werk bellen dat ik af en toe nog wel eens op vrijwillige basis langskom. Huis laten bouwen voor mijn ouders, voorbereid op hun toekomst. Huis laten bouwen voor zusje en gezin. Ouders / zusje nog een 'fooi' van een miljoentje of twee. Dan voor mezelf een huisje bouwen, auto kopen en een mooie reis. Daarna nog wat bedragen verdelen over goede doelen naar keuze en de rest apart zetten en rentenieren.

Wat fijn om eventjes te dromen!
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
27-12-2018 12:42
Mijn uitkering per direct stopzetten.
Een deel naar mijn familie.
Een huis kopen of liever nog laten bouwen en dat helemaal naar mijn zin inrichten.
Een auto kopen.
Een hond kopen.
Me helemaal wijden aan mijn hobby.
Een fonds opzetten dat vrouwen van boven de 45 helpt hun loopbaan te wijzigen, zodat ze kunnen gaan doen wat ze echt willen.
Meer van de wereld zien.
Mooi voornemen.
Ik laat een zwembad bouwen en de rest van die 30 miljoen in dubbeltjes omzetten om daar het zwembad mee te vullen, net als Dagobert.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een deel investeren (geld maakt geld)
Huis bouwen
2 dagen als koningin leven
Shop till i drop
Zowel mijn moeder als ik kunnen dan onbeperkt hulp inhuren voor huis/tuin onderhoud.
Ik ga mijn tuin helemaal laten restylen en 'n zwembad laten ingraven en met zoveel geld kan ie ook verwarmd worden zodat ik er 'n paar maanden langer per jaar gebruik van kan maken.
Nieuwe auto's: SUV's met automaat in elk geval!
Reizen en lekker businessclass vliegen. Ter plaatse huur ik uiteraard 'n SUV en kan ik de lekker simpele roadsidemotels afwisselen met kleinschalige sfeervolle B&B's/lodges.
Baan opzeggen, huis kopen en mooie luxe flat voor mijn ouders kopen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
27-12-2018 12:47
Zowel mijn moeder als ik kunnen dan onbeperkt hulp inhuren voor huis/tuin onderhoud.
Ik ga mijn tuin helemaal laten restylen en 'n zwembad laten ingraven en met zoveel geld kan ie ook verwarmd worden zodat ik er 'n paar maanden langer per jaar gebruik van kan maken.
Nieuwe auto's: SUV's met automaat in elk geval!
Reizen en lekker businessclass vliegen. Ter plaatse huur ik uiteraard 'n SUV en kan ik de lekker simpele roadsidemotels afwisselen met kleinschalige sfeervolle B&B's/lodges.
Wat dacht je van om met een privéjet te vliegen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag een woonboot willen kopen en over de hele wereld reizen. Afbeelding
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 27-12-2018 12:54
55.49% gewijzigd
Hypotheek aflossen, extra woning kopen en een extra/andere opleiding doen. Daarna zal ik waarschijnlijk woning 1 verhuren en weer gaan werken.
DuchessMeganMarkle schreef:
27-12-2018 12:49
Wat dacht je van om met een privéjet te vliegen?
Veel te duur! Bovendien moet 'n klein toestel (wat 'n privéjet toch vaak is) veel vaker landen/tanken. Niet zo comfortabel als die grote commerciele kisten. En met businessclass waar je lekker languit kan liggen en niet zo dicht op andere mensen zit zou ik zeer goed uit de voeten kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Een chique loft kopen. Zorgen dat mijn ma in de woning van haar dromen terecht komt. Beetje blijven werken en skills op peil houden, maar niet meer als werknemer.
En vooral: opnieuw gaan studeren.
Paar concrete projecten van goede doelen steunen.
Ik zou dan een paard willen kopen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Huis van de buren er bij kopen
Stoppen met werken
Nieuwe auto
Nog een kindje krijgen
Dakkapel
Vakantie
Nieuwe garderobe
Kitchenaid kopen
Trouwen



Niet noodzakelijk in deze volgorde
Alle reacties Link kopieren
Een eigen luxe hotel beginnen.
aankleefsjaan schreef:
27-12-2018 12:54
Huis van de buren er bij kopen
Ohja, dat zou ik ook doen: de huizen van mijn naaste buren opkopen. Meer ruimte en rust om mijn eigen huis heen.
Het eerste wat ik doe is een luxe vakantie boeken voor mijn gezin en de oppas :mrgreen:

Verder. Huis afbetalen en die van familie en schoonfamilie ook. Hulp in de huishouding / butler oid inhuren. En daarna eens verder denken.
anoniem_370114 wijzigde dit bericht op 27-12-2018 12:59
9.66% gewijzigd
redbulletje schreef:
27-12-2018 12:57
Ohja, dat zou ik ook doen: de huizen van mijn naaste buren opkopen. Meer ruimte en rust om mijn eigen huis heen.
Ohja dit.
Ik zou het huis van de buren kopen en dan de tussenmuur beneden laten slopen en een grote woonkeuken maken.

Maar ik zou als eerste mijn huidige hypotheek aflossen en opnieuw gaan studeren en dan een mooi extra huis kopen in de stad van de universiteit waaraan ik zou gaan studeren.
En een huis in de buurt kopen voor mijn familie om te logeren als ze langs willen komen.
PhiIae schreef:
27-12-2018 12:59
Ohja dit.
Ik zou het huis van de buren kopen en dan de tussenmuur beneden laten slopen en een grote woonkeuken maken.

Maar ik zou als eerste mijn huidige hypotheek aflossen en opnieuw gaan studeren en dan een mooi extra huis kopen in de stad van de universiteit waaraan ik zou gaan studeren.
Ik zou de huisjes van die buren laten afbreken. Of ik hou er eentje voor logées en als atelier. Gewoon lekker meer tuin/natuur om me heen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met een huis voor m'n oudste en een vakantie voor ons.
Daarna nog eens rustig rondkijken.

30 miljoen, daar kun je zoveel mee doen! Ik zal het wel moeten afstemmen met m'n man, maar die vakantie zit dan wel goed. ;-D
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Met 30 miljoen zou ik proberen pijnloosheid te kopen zodat ik nog even door zou willen. Ik zou een landgoed kopen (< 150.000 m2 grond) om daar met gelijkgestemde vrienden te wonen in eco-huizen. Met heel veel geadopteerde dieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven