Help bedbugs!

02-01-2019 19:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help,!

Sinds een tijdje last van bedwantsen echt een super vies idee. En wat eraan te doen?

Zelf denk ik dat ik ze heb meegenomen van een oud (niet al te fris) hotel uit Rotterdam.

Nu sta ik op het punt van verhuizen en gooi mijn bed en bank weg. Kleding en alles wasbaar was ik op +60graden.

Iemand enig idee wat nog meer te doen zodat ik ze niet meeneem naar mijn nieuwe huis ? Tips and tricks zijn welkom
(ik heb ook een kat kan die het meenemen)
Je kan dat huis toch niet zo achterlaten voor de volgende bewoners. Ben je mal geworden?
Het hele huis moet verwarmd worden op 60 graden voor een dag of twee en dan zijn ze weg en het is wel zo fatsoenlijk om dat te doen in plaats van de boel de boel maar te laten.
Huur of koophuis?

Bij huur informeer bij je verhuurder wat te doen, bij koop, huis professioneel laten reinigen, anders lever je je huis op met een verborgen gebrek.
Zoals je ze mee hebt genomen vanuit het hotel, gaan ze nu zeer waarschijnlijk mee naar je nieuwe woning. Ze zitten ook in je meubels, dus laat een ongediertebestrijder komen voor de verhuizing. Je kat heeft er ook last van, en alle eventuele andere huisdieren... want ook die bijten ze.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het melden aan je huisbaas die de boel moet gaan ontsmetten. Ze controleren toch wel op ongedierte voor de woning opnieuw wordt verhuurd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-01-2019 19:40
Je kan dat huis toch niet zo achterlaten voor de volgende bewoners. Ben je mal geworden?
Het hele huis moet verwarmd worden op 60 graden voor een dag of twee en dan zijn ze weg en het is wel zo fatsoenlijk om dat te doen in plaats van de boel de boel maar te laten.
Dus gelijk een oordeel klaar....
Loveandbeloved schreef:
02-01-2019 20:07
Dus gelijk een oordeel klaar....
Ik reageer op de OP, dus ja, dat oordeel roep je over jezelf af.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou liever al mn spullen ontsmet meenemen naar mn nieuwe woning, dan dat daar blijkt dat je alsnog alles moet ontsmetten. Dus ik zou nu al iemand van een reinigingsbedrijf laten komen.
Alle reacties Link kopieren
Oef, vreselijk! Je moet alles verhitten of in de vriezer leggen en anders weggooien (niet alleen kleding, ook spullen). Vrienden van mij hadden dit ook in hun huis, verhuisden naar een nieuw huis en hadden kleren in de vriezer gelegd en meubels achtergelaten maar wel spullen meegenomen zonder te behandelen en die hebben ze dus nu ook weer in hun nieuwe huis..
Alle reacties Link kopieren
Oei. Een expert inschakelen. Die kutbeesten kunnen zelfs een atoombom overleven. Moet volgens mij besteden worden met hitte of kou.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-01-2019 19:40
Je kan dat huis toch niet zo achterlaten voor de volgende bewoners. Ben je mal geworden?
Het hele huis moet verwarmd worden op 60 graden voor een dag of twee en dan zijn ze weg en het is wel zo fatsoenlijk om dat te doen in plaats van de boel de boel maar te laten.
Omdat ik Op het punt sta te verhuizen zegt nog niet dat ik niets meld of doorgeef aan een volgende bewoner/bewoners ik moet dit huis uit omdat ik anders met twee huizen zit. Van huur naar koop. Moet ik nog meer vertellen voordat ik gelijk beoordeelt word? Als je gelijk een oordeel klaar hebt dat ik alles zo zou achter laten en ik "mal" ben dan ga je ook weer heerlijk uit van het slechte van de mens. Bedankt, lees je qoute nog even een keer door zou ik zeggen.

Het enigste wat ik vraag zijn TIPS voor mijn eigen verhuizing en ADVIES. Niet een oordeel van iemand die het hele verhaal niet eens KENT.
Alle reacties Link kopieren
Loveandbeloved schreef:
02-01-2019 21:31
Het enigste wat ik vraag zijn TIPS voor mijn eigen verhuizing en ADVIES. Niet een oordeel van iemand die het hele verhaal niet eens KENT.

Waarom reageer je dan alleen op berichten die je niet aanstaan? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook eerst een bestrijder laten komen voor je gaat verhuizen. Je goed laten adviseren. Nu heb je de kans om ervan af te komen namelijk.

Sterkte ermee. Ik heb ze onlangs gehad op vakantie en ze gelukkig niet mee naar huis genomen omdat ik het op tijd doorhad. Ik krijg er nog jeuk van als ik eraan terugdenk...
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips.

Heb inmiddels een mail de deur uit naar bestrijdingsdienst nu afwachten en voorzorgsmaatregelen nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven