Ik wilde er dit jaar een feestje van maken

18-01-2019 13:22 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jarig. Hieperdepiep. Al jaren vier ik het niet en laat ik het stilletjes voorbij gaan. Dit jaar had ik mijn mooiste jurk klaargelegd, een restaurant gereserveerd voor vanavond, oppas geregeld voor de nacht en zelfs traktaties gekocht voor collega's en al mijn 150 studenten.

En nu lig ik ziek op bed. Sinds gisterenmiddag. Vreselijke buikpijn en 39 graden koorts.

Ik voel me echt heel zielig. Te meer omdat je bij afzegging van het restaurant binnen 24 uur, 50 euro pp moet betalen.

Als we van dit topic nou eens een deel je vreselijkste verjaardagtopic maken, misschien helpt het ...
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat sneu!

Gefeliciteerd!
Hopen dat je snel opknapt
En wat irritant dat he 50 euro pp moet betalen! Rare regel
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaar geleden heeft een kennis van me zelfmoord gepleegd een paar dagen voor mn verjaardag. De crematie was op mijn verjaardag. Ik heb het dat jaar niet gevierd.
Alle reacties Link kopieren
_pipje_ schreef:
18-01-2019 13:25
Ohhh wat sneu!

Gefeliciteerd!
Hopen dat je snel opknapt
En wat irritant dat he 50 euro pp moet betalen! Rare regel
Een of ander chique restaurant dat altijd vol zit en wachtrijen heeft. Hadden er toen niet veel aandacht aan besteed. Superstom.
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg!
Op mijn 30e verjaardag werd ik gebeld dat mijn vader was opgenomen in het ziekenhuis en ik moest ook komen om kleding enz te brengen. Iedereen afgezegd en taart meegenomen en daar maar uitgedeeld.
Wat een rare policy van dat restaurant. Geldt dat ook als je de reservering gewoon verzet naar een andere week?
Alle reacties Link kopieren
Met hoeveel mensen zou je uit eten?


Beterschap trouwens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
such_preggers schreef:
18-01-2019 13:26
Een aantal jaar geleden heeft een kennis van me zelfmoord gepleegd een paar dagen voor mn verjaardag. De crematie was op mijn verjaardag. Ik heb het dat jaar niet gevierd.
Wat ontzettend heftig :hug: . Ook om daar elk jaar zo mee geconfronteerd te worden.
Toen mijn zus 16 werd, is mijn opa begraven. We waren allemaal heel gepikeerd dat het niet gewoon een dag eerder of later was.
Kan je niet iemand anders blij maken met de reservering en als die het niet kan betalen die 50 euro geven (nee, niet aan mij). Lijkt me toch leuker als iemand er van kan genieten.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-01-2019 13:30
Met hoeveel mensen zou je uit eten?


Beterschap trouwens!
Met 2. Misschien doen we alleen een kopje soep... Niet helemaal wat we ons voorgesteld hadden, maar dat scheelt wel weer.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-01-2019 13:29
Wat een rare policy van dat restaurant. Geldt dat ook als je de reservering gewoon verzet naar een andere week?
Denk het wel? Ga het straks eens uitzoeken. Zitten vast wel mazen in de 'wet'.
Suikerwafel schreef:
18-01-2019 13:34
Denk het wel? Ga het straks eens uitzoeken. Zitten vast wel mazen in de 'wet'.
Ziek worden kan altijd gebeuren, beetje raar dat je dan 24 uur van te voren moet afzeggen.
Ach, wat naar nou, ziek, en nog eens veel geld voor niks moeten uitgeven...
:hug:
Het vervelendste wat ik mij herinner dat eens op mijn verjaardag, toen mijn kinderen iets van 11-13 waren, niemand van het gezin me feliciteerde of een kadootje voor me had. Maar dat is peanuts vergeleken waar je door gaat.
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
18-01-2019 13:32
Met 2. Misschien doen we alleen een kopje soep... Niet helemaal wat we ons voorgesteld hadden, maar dat scheelt wel weer.
Hahaha ik dacht met een man of 14. Maar goed, misschien knap je vanmiddag nog wat op en kan je alsnog gaan.
En gefeliciteerd natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Dat van dat betalen moet je niet pikken hoor!

En dan mijn "horror" verhaal.

Had ook het plan om het eens flink te vieren, veel mensen uitgenodigd en had er zin in. Had een opvang katje wat op het tapijt geplast had en het rook niet fris dus ik had een tapijtreiniger geregeld, had ik al eens eerder laten doen met succes.
Dit bedrijf kon echter alleen op dé dag maar goed dat moest dan maar. Komen ze, doen ze het niet! Balen natuurlijk dus zelf maar aan de gang met wat schoonmaakmiddelen dat het iig die avond wat frisser zou ruiken. Gooi ik een enorme glazen lamp om, blijkt iets wat ik gekocht had bedorven en de over schee er mee uit.
Toen had ik het gehad en heb (dacht ik) iedereen afgebeld.
Staat er rond etenstijd toch nog een ploegje voor de deur :facepalm: mét honger :D
Was een beetje behelpen en echt leuk was het niet maar om ze nou ongevoederd weer weg te sturen was ook zo wat. Stond ik , haren in warboel in knot op hoofd, oud joggingpak, geen make up en ongedoucht.
Nee dat was niet mijn leukste verjaardag :)
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
18-01-2019 13:40
Hahaha ik dacht met een man of 14. Maar goed, misschien knap je vanmiddag nog wat op en kan je alsnog gaan.
En gefeliciteerd natuurlijk!
Kijk, hier voel ik me serieus dus beter door. Het had erger gekund inderdaad :-P.
Ow, dacht ef 50 euro per persoon en dat dus keer minimaal 150. 2 is dan een opluchting! :hihi:
Sneu zeg maar die rekening betaalde ik niet. Waar willen ze die naar toe sturen
Van harte gefeliciteerd! Wat rot dat je ziek bent. Al wel paracetamol gehad? Ibutje erbij? Wie weet is het vanavond inderdaad minder erg. Anders zou ik alsnog proberen de reservering aan iemand anders door te schuiven. Vriend en ik zouden dat doen hoor, als een bekende van ons het "aanbood".
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ze echt 50 euro per persoon kunnen eisen. Sowieso, als er zulke wachtrijen zijn dan hebben ze toch zo een ander stel aan dat tafeltje? Waarom moeten ze dan zo nodig iemand die door overmacht niet kan komen nog even een poot uitdraaien?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd :gift:

Jaar of tien geleden. Ik ben jarig in februari, donker en guur buiten, en koud. Kom thuis na mijn werk, zo rond een uur of twee. Hoor iets raars. Wil het licht aanmaken, maar floepst meteen weer uit. Kortsluiting ergens. Richting meterkast. Rare geluid wil niet weggaan.

Maak de meterkast open, komt daar een plons water uit...

Terug naar de hal. Wat is dat geluid nou??? Lijkt wel stromend water. Dat de trap afkwam. En via de lampen op tafels drupte.
Bleek dat ik de badkamerdeur niet goed dicht had gedaan. Eén van mijn katten sliep graag in de wastafel en zal met opstaan/uitrekken de kraan hebben aangezet. De boiler bevat 120 liter warm water en dat water was koud. Op elke plek in het plafond waar een gat is (vanwege electriciteit en water enzo) kwam het water erdoorheen, dus vandaar via de lampen. En de meterkast. Het hele huis stond blank.

Dochter naar een vriendinnetje gestuurd en begonnen met soppen.

De rest van de avond met een boterham bij kaarslicht in de kou doorgebracht.

Zonder Man, want precies op die dag had die een teambuildingsuitje. Survival in de Ardennen. Hij belde wel nog om te vertellen hoe nat en koud het daar wel niet was.....

Was in elk geval een dag om nooit meer te vergeten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-01-2019 14:10


Zonder Man, want precies op die dag had die een teambuildingsuitje. Survival in de Ardennen. Hij belde wel nog om te vertellen hoe nat en koud het daar wel niet was.....
;-D
Tjezus, wat vals
Jane Doe schreef:
18-01-2019 13:49
Sneu zeg maar die rekening betaalde ik niet. Waar willen ze die naar toe sturen

Dit. Nu afbellen, zeggen dat je griep hebt. Als ze zo gewild zijn zijn ze dat tafeltje zo weer kwijt.
the_Wicked_Witch schreef:
18-01-2019 14:23
Dit. Nu afbellen, zeggen dat je griep hebt. Als ze zo gewild zijn zijn ze dat tafeltje zo weer kwijt.
Idd.

Anders dreigen toch te komen waardoor het de volgende dag gegarandeerd klachten regelt vanwege het noro-virus dat jij hebt verspreid ;-D
-
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 20-01-2019 10:55
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven