Hulp verjaardagsboekje foto's en tekst

05-02-2019 17:46 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen !

We (ik) hebben het plan om een verjaardagsboekje te maken met een paar foto's van haar en een klein stukje tekst van iedereen erin, laten we zeggen een man of 10.

Ik heb zelf het initiatief genomen omdat ik toch graag altijd iets origineels geef en dit leek mij een prachtig cadeau ! Alleen nu is het probleem dat ik qua het maken van fotoboekjes of iets in deze richting geen ervaring heb en hoopte dat er mensen waren die me konden helpen. Zoals waar ik dit zou kunnen maken, heb wel even rond gezocht maar dan kom je al gauw op fotoboeken van een pagina of 24 25 en dat is echt te veel haha dat krijg ik nooit vol. Een pagina of 7 tot 10 is meer dan zat.

Ik hoop dat ee mensen zijn met adviezen en tips en die hier wat handiger in zijn, dank jullie wel alvast voor jullie hulp !
Wie is haar?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
05-02-2019 17:47
Wie is haar?
Een hele goeie vriendin van mij die ik in korte tijd heel goed heb leren kennen, wil samen met haar collega's dit voor elkaar maken. Het is voor haar verjaardag maar ook een beetje een teken dat ik haar ontzettend dankbaar ben en ze heel speciaal is
Met haar collega's? Want?
Alle reacties Link kopieren
Je moet online even zoeken op online tijdschrift maken.
Hebben wij ooit eens aan mee moeten doen voor een bruiloft.

https://www.jilster.nl Bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
05-02-2019 17:47
Wie is haar?
Of welk haar. Wordt het een heel ander boekje ;-D
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Waarom meteen van die vragen als met haar collega's ? Want ?

Dank je voor je hulp Dolfje erg blij mee, ik hoop dat het ook mogelijk is een magazine van 7 tot 10 blaadjes maar ga zo even kijken !

Alle hulp is welkom, is voor mij ook nieuw dit haha maar ben absoluut gemotiveerd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die vraag wel. Want jij bent niet haar collega, dus die combi oogt wat vreemd. Wat ik verder wat bijzonder vind: jij bent haar dankbaar en jij vindt haar speciaal. Waarom doe jij dan niet gewoon zelf iets voor haar? Wat hebben die andere mensen ermee te maken?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
_Doortje_ schreef:
05-02-2019 19:02
Waarom doe jij dan niet gewoon zelf iets voor haar? Wat hebben die andere mensen ermee te maken?
Nou omdat ik ten eerste het boekje niet vol krijg als ik het in me eentje gaan doen ;-p ten tweede denk ik dat het sterker en leuker overkomt als ik dit regel met haar collega's en zei ook iets in het boekje schrijven wat nog overwachter voor haar is. Ik wil haar gewoon verrassen en indruk gewoon iets ontzettend speciaals en onverwachts terug doen. Heb een goeie band ook met haar collega's en naar mijn idee was dit een ontzettend leuk idee ! Nu alleen moet ik nog een goeie website vinden om dit uit te voeren, al begin ik nu enigszins te twijfelen als ik deze reacties lees
Het gelegenheid van wat is het dan? Het komt mij erg overdreven en hysterisch over.
Alle reacties Link kopieren
Het is haar verjaardag, ze is dan jarig en in mijn ogen verdiend ze het.... maar als ik zo alle reacties lees hier begin ik toch te twijfelen of ik dit wel wil gaan doen.... had op iets positievere reacites gehoopt
Alle reacties Link kopieren
Op zich vind ik het wel lief en leuk maar inderdaad wel voor een speciale gelegenheid. Bruiloft, in dienst,uit dienst, emigreren etc.
Als mijn collega’s nu met zoiets zouden komen met een gewone verjaardag zou ik me een beetje opgelaten voelen.
dolfje schreef:
05-02-2019 19:16
Op zich vind ik het wel lief en leuk maar inderdaad wel voor een speciale gelegenheid. Bruiloft, in dienst,uit dienst, emigreren etc.
Als mijn collega’s nu met zoiets zouden komen met een gewone verjaardag zou ik me een beetje opgelaten voelen.
Dit ja.
Ben je verliefd op haar?
Alle reacties Link kopieren
OKé naja dank je voor jullie reacties... dan zoek ik nog even verder
Wat heeft ze voor jou gedaan waar je zo dankbaar voor bent?
Kan je in het kader van bedanken en in het zonnetje zetten haar mee uit eten nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het persoonlijk een beetje een raar cadeau, maar goed... dat was niet je vraag. Ik zou zoiets eerder doen bij een bruiloft of verjaardagsjubileum oid.

Je zou het boekje gewoon wat meer kunnen vullen, dan is het niet gewoon 3 gevulde blaadjes:

foto’s van jullie

Een lekker recept

Zoek wat extra mensen die ook iets schrijven (familie? Andere vrienden?)

Mooie songtekst

Leuke spreuk/tekst (eventueel gehandletterd, maakt het extra leuk)

Een bonnen-pagina:
- bon voor een keer een lunch bij jou thuis
- bon voor een keer oppassen op haar kind (??)
- bon voor een lekkere reep tony’s In haar favoriete smaak (want wat er ook gebeurt, chocolade helpt!)
- bon voor .....(ik ken haar verder niet. Verzin maar iets)
Ik vind het echt heel raar cadeau om van mij collega's en een best nieuwe ( gewone) vriend te krijgen. Voor een verjaardag.

Neem haar gewoon mee uiteten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Oké laat maar ik denk niet dat dit gaat werken......het is een meer vertrouwde band als jullie denken. Maar kan het hier niet uitleggen aangezien het nogal een taboe is in deze wereld.

Ik ken haar in mei een jaar en ze heeft mij door een behoorlijke k periode heen gesleept terwijl dat totaal niet haar Job is..... ze is een klasse apart in haar vak maar laat maar sorry was een fout om het hier te vragen
Alle reacties Link kopieren
Is ze je therapeute?
TimD567 schreef:
05-02-2019 19:30
Oké laat maar ik denk niet dat dit gaat werken......het is een meer vertrouwde band als jullie denken. Maar kan het hier niet uitleggen aangezien het nogal een taboe is in deze wereld.

Ik ken haar in mei een jaar en ze heeft mij door een behoorlijke k periode heen gesleept terwijl dat totaal niet haar Job is..... ze is een klasse apart in haar vak maar laat maar sorry was een fout om het hier te vragen
Nu ben ik nieuwsgierig, vertel! :P
TimD567 schreef:
05-02-2019 19:30
Oké laat maar ik denk niet dat dit gaat werken......het is een meer vertrouwde band als jullie denken. Maar kan het hier niet uitleggen aangezien het nogal een taboe is in deze wereld.

Ik ken haar in mei een jaar en ze heeft mij door een behoorlijke k periode heen gesleept terwijl dat totaal niet haar Job is..... ze is een klasse apart in haar vak maar laat maar sorry was een fout om het hier te vragen
Of het idee is gewoon niet zo gepast.

Wat vinden die collega's ervan eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Haar collega's heb ik nog niet benaderd maar het rare is de mensen in het wereldje zelf zijn wel enorm enthousiast en denken dat het een super leuk en origineel cadeau is.

Maar laat maar jullie begrijpen het toch niet.... het gaat veel verder dan een gewone vriendin en hebben in een half jaar tijd een behoorlijke band opgebouwd ook al doet ze het professioneel eigenlijk....

Was een gepast idee maar geen goed idee om het hier te bespreken
TimD567 schreef:
05-02-2019 19:10
Nou omdat ik ten eerste het boekje niet vol krijg als ik het in me eentje gaan doen ;-p ten tweede denk ik dat het sterker en leuker overkomt als ik dit regel met haar collega's en zei ook iets in het boekje schrijven wat nog overwachter voor haar is. Ik wil haar gewoon verrassen en indruk gewoon iets ontzettend speciaals en onverwachts terug doen. Heb een goeie band ook met haar collega's en naar mijn idee was dit een ontzettend leuk idee ! Nu alleen moet ik nog een goeie website vinden om dit uit te voeren, al begin ik nu enigszins te twijfelen als ik deze reacties lees

Ik snap de reacties wel. Je verhaal roept nogal wat vragen op. Je kent haar nog niet lang, maar je bent close met haar collega's. En jullie band is nogal een taboe?

Anyway ; haar collega's kennen haar vast goed en kunnen jouw idee beter beoordelen dan wij vanaf een scherm.

Heb je de fotosite van het Kruidvat of de Hema al geprobeerd? Volgens mij zijn die wel gebruiksvriendelijk.
Houd het persoonlijk vanuit jou en de collega's, dus geen babyfoto's van haar want dat past niet bij jullie band. Misschien heb je leuke foto's van dingen die jullie samen hebben gedaan, avond uit oid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven