Waar bestel ik een goede verjaardagstaart?

18-03-2019 10:13 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
M'n zoontje wordt bijna drie en helaas heb ik deze keer geen tijd om zelf een taart te maken. In de familie zitten nogal wat fijnproevers die de kwaliteit van bijv. Multivlaai en Hema niet zo lekker vinden. Zelf ben ik geen fijnproever en vind ik die taarten lekker, maar ik wil graag de goede gastvrouw uithangen. Bestaat er een website of een winkel in Zeeland waar je een mooie taart van bakkerskwaliteit (of beter) koopt? Ik heb de meeste bakkers in de buurt nog niet grondig uitgezocht, ik vraag het jullie eerst even. Alvast bedankt!
Dat weet Nina wel
-Darkside- schreef:
18-03-2019 10:17
Dat weet Nina wel
:proud:
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
18-03-2019 10:17
Dat weet Nina wel
Gaat zij dit vanzelf lezen of kan ik haar een berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt dan lang wachten op die taart.....

Ik zou naar de plaatselijke bakker gaan :lightbulb:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
In de familie zitten nogal wat fijnproevers die de kwaliteit van bijv. Multivlaai en Hema niet zo lekker vinden.
Je gaat hier serieus rekening mee houden en elders een waarschijnlijk duurdere taart bestellen? Ik zou halen wat jouw zoon lekker vindt en wat hij leuk vindt, het is immers zijn verjaardag. Dan eten ze maar geen gebak hoor.

Je zou op fb kunnen kijken, er zijn altijd leuke taarten via "hobby" bakkers te krijgen. Een vriendin van mij bakt ook en doet ook opdrachten via fb.

Alvast gefeliciteerd!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Julie-87 schreef:
18-03-2019 10:21
Gaat zij dit vanzelf lezen of kan ik haar een berichtje sturen?
Is een grapje. Lees de laatste pagina's van het 'gierige acties-topic' maar.
Ik zou zelf gewoon bij een plaatselijke bakker taart kopen.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
18-03-2019 10:21
Ik zou naar de plaatselijke bakker gaan :lightbulb:
Helaas zijn er ook veel bakkers die hun taarten bestellen bij een grote leverancier waar de kwaliteit van de ingrediënten niet beter is dan bij de taarten van de supermarkt.

Ik zou het leuk vinden als het een wat hogere taart kan zijn, maar dat is geen harde eis.
Alle reacties Link kopieren
Tip; je gaat naar een dure bakker, koopt daar brood en vraagt of ze misschien een paar dozen voor je hebben, omdat je voor een bruiloft geld wilt verpakken. Of omdat je een hightea organiseert en dingen mee moet nemen. Ofzo.

Vervolgens koop je gewoon taart bij multivlaai en stopt die in een dure doos.

Wedden dat ze hem heerlijk vinden?!!
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
18-03-2019 10:26
Is een grapje. Lees de laatste pagina's van het 'gierige acties-topic' maar.
Ik zou zelf gewoon bij een plaatselijke bakker taart kopen.
Oh oké :-D
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-03-2019 10:27
Tip; je gaat naar een dure bakker, koopt daar brood en vraagt of ze misschien een paar dozen voor je hebben, omdat je voor een bruiloft geld wilt verpakken. Of omdat je een hightea organiseert en dingen mee moet nemen. Ofzo.

Vervolgens koop je gewoon taart bij multivlaai en stopt die in een dure doos.

Wedden dat ze hem heerlijk vinden?!!
Haha, ik ben bang dat je best een beetje gelijk hebt.
Ceylon schreef:
18-03-2019 10:27
Tip; je gaat naar een dure bakker, koopt daar brood en vraagt of ze misschien een paar dozen voor je hebben, omdat je voor een bruiloft geld wilt verpakken. Of omdat je een hightea organiseert en dingen mee moet nemen. Ofzo.

Vervolgens koop je gewoon taart bij multivlaai en stopt die in een dure doos.

Wedden dat ze hem heerlijk vinden?!!
Yep. De meeste 'fijnproevers' blazen hoog van de toren maar weten niks.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-03-2019 10:27
Tip; je gaat naar een dure bakker, koopt daar brood en vraagt of ze misschien een paar dozen voor je hebben, omdat je voor een bruiloft geld wilt verpakken. Of omdat je een hightea organiseert en dingen mee moet nemen. Ofzo.

Vervolgens koop je gewoon taart bij multivlaai en stopt die in een dure doos.

Wedden dat ze hem heerlijk vinden?!!
Het is triest maar dit werkt waarschijnlijk wel..
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Julie-87 schreef:
18-03-2019 10:26
Helaas zijn er ook veel bakkers die hun taarten bestellen bij een grote leverancier waar de kwaliteit van de ingrediënten niet beter is dan bij de taarten van de supermarkt.
Ga naar een goede warme bakker, vraag of zij hun taarten zelf maken en zo ja, dan bestel je m daar.

Je gaat toch niet het halve land doorrijden voor een verjaardagstaart?

Zelf eet ik overigens liever een goede kwaliteit "standaard" taart dan een prachtige, met marsepein etc gedecoreerde, kinderverjaardagstaart.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-03-2019 10:27
Tip; je gaat naar een dure bakker, koopt daar brood en vraagt of ze misschien een paar dozen voor je hebben, omdat je voor een bruiloft geld wilt verpakken. Of omdat je een hightea organiseert en dingen mee moet nemen. Ofzo.

Vervolgens koop je gewoon taart bij multivlaai en stopt die in een dure doos.

Wedden dat ze hem heerlijk vinden?!!

Het is een tip, maar ik zou zelf die moeite niet doen. Jij wilt een goede gastvrouw zijn, dat is te prijzen, maar je doet wat je kunt. En daarnaast haal je wat je zelf lekker en haalbaar vindt. Een beetje wat Kia-Ora zegt. En dan mogen zij laten zien dat ze goede gasten kunnen zijn, en niet gaan miepen over multivlaai of hema, die prima taarten maken.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
18-03-2019 10:25
Je zou op fb kunnen kijken, er zijn altijd leuke taarten via "hobby" bakkers te krijgen. Een vriendin van mij bakt ook en doet ook opdrachten via fb.

Alvast gefeliciteerd!
Dankje. Ja, daar ken ik er ook één van in de buurt die heb ik een berichtje gestuurd. Ben alleen bang dat ze over 2 weken al vol zit. Als iemand zulke hobbybakkers in Zeeland kent, dan hoor ik het graag! Dat zou het beste zijn denk ik.

Heel misschien is één van de vele sites waar je een mooie taart kan bestellen wel een goede. Kan alleen zo snel geen vergelijkingssite daarvan vinden en heb er geen ervaring mee. En zomaar de duurste website uitkiezen is ook zo wat :rolling: Dan wordt het inderdaad gewoon een bakker in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
18-03-2019 10:29
Yep. De meeste 'fijnproevers' blazen hoog van de toren maar weten niks.
Jep, en is vaak een hoop bla bla en dan eet je maar geen taart. Het gaat verdorie om de verjaardag van een kind niet om het stukje taart.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
18-03-2019 10:33
Ga naar een goede warme bakker, vraag of zij hun taarten zelf maken en zo ja, dan bestel je m daar.

Zelf eet ik overigens liever een goede kwaliteit "standaard" taart dan een prachtige, met marsepein etc gedecoreerde, kinderverjaardagstaart.
Ja, mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie het over Nina1966 hebben dan zul je een maand op een reactie moeten wachten.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
wat voor taart vindt je zoontje het lekkerste?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Baankje1 schreef:
18-03-2019 10:42
Als jullie het over Nina1966 hebben dan zul je een maand op een reactie moeten wachten.
Hoezo, is ze geband?
Alle reacties Link kopieren
Julie-87 schreef:
18-03-2019 10:37
Dankje. Ja, daar ken ik er ook één van in de buurt die heb ik een berichtje gestuurd. Ben alleen bang dat ze over 2 weken al vol zit. Als iemand zulke hobbybakkers in Zeeland kent, dan hoor ik het graag! Dat zou het beste zijn denk ik.

Heel misschien is één van de vele sites waar je een mooie taart kan bestellen wel een goede. Kan alleen zo snel geen vergelijkingssite daarvan vinden en heb er geen ervaring mee. En zomaar de duurste website uitkiezen is ook zo wat :rolling: Dan wordt het inderdaad gewoon een bakker in de buurt.
Maaruh, waarom bestel je niet gewoon een taart die jouw zoon lekker vindt en wat hij leuk vindt. Jammer van de rest van de wereld dat ze geen fondant taart willen eten, het is ZIJN verjaardag en een driejarige kan dat prima aangeven. De kinderen hier kiezen ook gewoon hun eigen taart, traktaties voor school/psz, lekkers voor op tafel en avondeten uit voor hun verjaardag. Het is immers hun dag! De tweejarige hier een aantal opties gegeven, de uiteindelijke taart bleek een mierzoet ding te zijn maar iederéén vond het geweldig! En vooral de kleine...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
18-03-2019 10:44
Hoezo, is ze geband?
Jep, een maand.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Gewoon bij een goede banketbakker. Google is je vriend.
Ik maak taarten (niet in Zeeland trouwens) en krijg bestellingen vooral via m'n facebookpagina. Dus zoek vooral via Facebook e.d. naar dat soort baksters, er zal er vast wel een zijn die nog plaats heeft op korte termijn :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven