Titel liedje in deze video?

02-06-2019 15:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Dit wordt vast een makkie. :)
Ik ben op zoek naar de naam van het liedje dat je in deze video op de achtergrond hoort. https://www.nationalgeographic.nl/video ... tic-1#vprv

Was midden jaren negentig een hit en heb ik veel op gedanst. Omdat er geen tekst in voorkomt, is het wat lastig te duckduck-go-en op tekst. En 'tu-lu-luu' is ook geen handige omschrijving voor de melodie. ;-D

Wie weet het?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
https://www.youtube.com/watch?v=OJ2tHzhfUOg
Toepasselijke titel wel. ;-)

Dat jullie daar muziek in herkennen. Ik hoorde alleen twee noten op een keyboard.
Ik heb hem een stukje doorgespoeld en toen kwam er warempel een toon bij, was blij verrast.
Niet mijn ding.
Dat jij nog muziek kon horen tussen al dat gekraak door!
Wat heeft Star² nu gewonnen?
Een plastic fles in haar dromen.
Wilde ik net vragen Rik. Iets kouds met alcohol zou fijn zijn als ik suggesties mag doen.
Jillz van de Plus. Je krijgt 50% korting.
En dat een week lang!
Alle reacties Link kopieren

Ja, dat is 'm! Thank you, thank you. :cheer2:

Grappig die titel inderdaad in combi met de promo van National Geo.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
02-06-2019 15:51
Wilde ik net vragen Rik. Iets kouds met alcohol zou fijn zijn als ik suggesties mag doen.
Alsjeblieft! :cheers:

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
02-06-2019 15:47
Dat jij nog muziek kon horen tussen al dat gekraak door!

Ik ken het liedje zo goed dat mijn oren direct aansloegen, dwars door het gekraak heen. :) Maarja, de titel...
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, is dat als 26 jaar geleden??? #schrikken
Coerage schreef:
02-06-2019 16:16
Alsjeblieft! :cheers:

Afbeelding

Cheers!
Alle reacties Link kopieren
Installeer shazam op je telefoon dan heb je hem zo gevonden 😉. Of SoundHound
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
02-06-2019 16:20
Installeer shazam op je telefoon dan heb je hem zo gevonden 😉. Of SoundHound

Had ik kunnen doen, maar ik vond dit makkelijker. Heb wel eerst de video van Nat. Geo gehunt.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Mjin man zegt dat het wellicht is van Saint Germain is.
Alle reacties Link kopieren
Krullie-wullie schreef:
02-06-2019 17:28
Mjin man zegt dat het wellicht is van Saint Germain is.

Lief van je, maar de oplossing is al gevonden; zie het eerste bericht op dit topic.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven