rijexamen

11-08-2007 19:43 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

ik ben vandaag voor de tweede keer gezakt voor mijn rijexamen

en ik voel me nu zooooo rot want ik heb vandaag echt netjes gereden voor mijn gevoel en het kost weer zoveel geld. De examinator vond dit ook maar met het invoegen op de snelweg moest ik voor de vrachtwagen invoegen ipv achter de vrachtwagen door gas los te laten.. .deed ik omdat ik zenuwachtig was... niet echt een fout meer een verbeterpunt... ik had het kunnen halen

hoevaak hebben jullie examen gedaan en zijn er wat tips voor de volgende x.. ben wel steeds super zenuwachtig waardoor ik toch anders rij dan normaal...

Gr.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds aan het wachten tot ik eindelijk mág afrijden... wachtlijst is hier 5-6 maanden! Had dus al een paar keer afgereden kunnen hebben, maar wacht nog tot de eerste keer en ondertussen proberen we m'n pakket van 30 lessen te spreiden over deze tijd. Helaas ben ik, ook door m'n instructeur die regelmatig op vakantie gaat, als sinds januari bezig. Vind 't nu dan ook echt niet leuk meer!
Alle reacties Link kopieren
jen87, het is iets waar je op zakt (veel mensen zakken erop) maar, zoals ik weleens van een vrachtwagenchauffeur hoorde: beter zoveel ton aan verpletterend gewicht voor je dan vlak achter je! Ook voor jouw oplossing is dus een goed argument aan te dragen, maar dat is nu niet meer dan een schrale troost, helaas.......



Ik was ook mega zenuwachtig toen ik rijexamen moest doen, maar toch is het gelukt. Ik had net mazzel: rustig tijdstip, een examinator die mij niet nerveuzer maakte en een route die niet al te moeilijk was.

Succes de volgende keer, als je het rijbewijs eenmaal hebt, merk je snel genoeg dat het de vele moeite en frustratie waard was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven