Reunie organiseren, de do's en don'ts

13-08-2007 11:14 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Zoals je kan lezen in de titel, ben ik bezig met het organiseren van een reunie van onze klas.

Heeft iemand leuke tips, dingen waar ik absoluut aan moet denken of absolute don'ts!



Ik hoor het graag.



Liefs Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie ongeveer? Toen wij onze 10jaar-klasreunie hadden (dus iedereen rond de 28) zijn we uit gaan eten en daarna op cafe. Het was voor ons de eerste keer in die 10 jaar dat we mekaar terugzagen, dus hadden veel bij te praten. Het was ook niet voor iedereen mogelijk een hele (zater)dag eraan te geven, dus een avondje was genoeg..



Mijn vriend is gaan carten met zijn reunie, vonden ze ook heel leuk..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Emma,



Dit is een 15 jaar geleden reunie (basisschool) en iedereen zal ongeveer tussen de 26 en 27 jaar zijn.

Ik wil ook zeker niet een hele zaterdag plannen, maar mijn idee is om het op onze oude school te doen (indien dit mogelijk is natuurlijk)

Maar een middag ofzo met een high tea achtig iets.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Niemand meer andere tips?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Als je iets met eten doet, zorg dan vooral dat mensen rond kunnen blijven wandelen. Dat ze niet twee uur aan een vaste plaats vastgeplakt zitten.

Iets te doen erbij lijkt me wel leuk, dan hebben mensen ook iets om over te praten als het ijs niet meteen breekt. Maar dan niet iets wat de hele reünie in beslag neemt. Ik had ooit een reunie waarbij je mee kon doen aan een quiz met vragen over de school en de leraren van vroeger, dan kon je rondwandelen en aan anderen antwoorden gaan vragen en samen het formulier invullen. Dan is het dus meer een middel om tot contact te komen dan dat het echt om de prijzen gaat (en wie niet wil doet gewoon niet mee).



En verder is het wel leuk om naamkaartjes te maken die iedereen op kan spelden, het is voor mensen met een slecht geheugen niet zo leuk om steeds te moeten vragen "sorry, wie ben jij ook al weer?".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven