fotos openen niet

14-08-2007 01:03 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kan de foto's niet zien, bv bij het topic van flatteuze/onflateuze foto's van de VIPS. heb al even gezocht in profiel of iets. Ik zie daar geen andere reacties dus denk dat ik de enige ben die ze niet kan zien? Hoe los ik dit op?
Wat zie je dan wel? Een vlakje met linksboven een rood kruisje? Of staat er in dat vlak ook nog een tekst? Waarschijnlijk dat je Internet Explorer de foto's niet laat zien i.v.m. veiligheid.



Kijk even naar het volgende in IE versie 7.0:



Menu>>Extra>>Internetopties>>Tabblad Geavanceerd>> Scrollen door de lijst tot je uitkomt bij Multimedia>>Afbeeldingen weergeven aanvinken.



Weet niet zeker of dat het probleem is, kijk maar eens...



Xan
Alle reacties Link kopieren
Zara02 schreef op 14 augustus 2007 @ 01:03:

ik kan de foto's niet zien, bv bij het topic van flatteuze/onflateuze foto's van de VIPS. heb al even gezocht in profiel of iets. Ik zie daar geen andere reacties dus denk dat ik de enige ben die ze niet kan zien? Hoe los ik dit op?
Zara02, van welke datum zijn de foto's? Afbeeldingen die in het oude forum zijn geplaatst zijn namelijk in het nieuwe forum niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb inmiddels de volgorde omgedraaid (van nieuw naar oud) en zie inmiddels wel de nieuwe fotos! Dat zal het dus wel geweest zijn, excuses en bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven