Forum-moe...

19-08-2007 22:24 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds het nieuwe forum ben ik geloof ik een beetje forum-moe en heb weinig zin om te reager/kijken,ja zo nu en dan wil ik nog wel reageren maar lang niet zo vaak als voorheeen...



En het valt mij op dat ik steeds minder "bekenden" zie,hebben jullie dat ook of ligt het aan mij??????
Alle reacties Link kopieren
Mmmm ik herken het wel een beetje,



Ten eerste vind ik persoonlijk de site alleen maar slechter geworden.



- De anoniemiteit op dit forum bijvoorbeeld heerlijk, mensen zijn opener in hun reactie en dat maakte het altijd prettig. Blijkbaar denkt de redactie daar anders over en dat is jammer.

- Daarnaast vindt ik al die toeters en bellen niet alleen de site verslechterd. Het maakt het ook nog eens verdomde traag, tenzij je een sneller server hebt.



Ik sluit mij dan ook volledig bij jouw aan "ik een beetje forum-moe".
Alle reacties Link kopieren
Het is ook harstikke traag geworden en ik vind het ook best onvriendelijk in gebruik,als je het vergelijkt met het oude vertrouwde forum...



Ik ben best in voor veranderingen maar wel als het erop vooruitgaat!....
Ik word schijtziek van dit nieuwe forum, het maakt mij in elk geval heeeeeel erg forummoe!
Alle reacties Link kopieren
ja hoor bettyboob, ben net terug uit de poppenhoek, maar het gaat me al danig vervelen, niks aan

ik mis kjong :cry: en nog iemand...
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde het woord Schijtziek nog niet noemen maar komt wel aardig in de richting. Nu heb ik nog het geluk dat ik 9uur achterloop op jullie zodat er minder mensen op het forum zitten. Maar ik kan mij voorstellen als je overdag op dit forum zit weer terug denkt aan een inbelverbinding van begin jaren negentig!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Nijn maar die zal over paar weken wel terug zijn als ze op haar nieuwe bestemming zit.
Alle reacties Link kopieren
:gelukkig" hebben meerdere hier er last van..



Maar ik heb er vertrouwen in dat het ooit,ooit weer goed komt..toch??? :cry:
Alle reacties Link kopieren
De meeste zullen binnenkort wel vakantie terugkeren en weer in het zelfde patroon vallen (hopenlijk). Nu alleen de site nog wat gebruiks vriendelijke maken zonder veel fratsen en dan zijn we volgens mij weer op de goede weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik baalde er in het begin ook wel van maar ik vind het nu wel meevallen. Ik kom de oude bekenden eigenlijk weer overal tegen en heb de oude vertrouwde topics al weer gevonden. Ik heb ook nog geen last gehad van traagheid maar het forum heeft er al een paar keer een poosje uitgelegen. Misschien is het ook gewoon een kwestie van wennen en je eigen plek weer vinden. Ik hoop dat jullie dat straks ook weer hebben.
Alle reacties Link kopieren
bettyboob schreef op 19 augustus 2007 @ 22:24:

En het valt mij op dat ik steeds minder "bekenden" zie,hebben jullie dat ook of ligt het aan mij??????
Kan het niet zijn dat dat zo lijkt, omdat je nu bij 'Wie Hier' ineens iedereen van alle pijlers ziet, terwijl je voorheen met die forummers niet in zelfde topics poste (en nu misschien nog niet maar nu zie je ze dus wél!) en dus niet eens wist dat ze bestonden?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon minder gezellig ofzo...en traag is het forum bij mij echt wel! vooral het inloggen kan een eeuwigheid duren,maar zoals ik al zei ik heb hoop....



En mss is straks ook wel weer iedereen terug van weggeweest?!
Alle reacties Link kopieren
ja ik ook, volgens mij komt het door de traagheid, de onoverzichtelijkheid en het verdwenen lijftopic
Hoi!



Heb er geen enkele problemen mee....dat het nieuwe forum nog wat traag kan reageren komt omdat het nog een BETA versie is (testversie) en de bugjes nog aangepakt moeten worden.



Kortom, is iets nieuw...dan is het altijd wennen....

Gun de mensen achter de schermen even de tijd om orde op zaken te stellen...komt goed!
Ik kan me herinneren dat toen het forum de vorige keer vernieuwd was heel veel mensen daar last van hadden en geen zin meer hadden om te posten. Het was voor een aantal mensen waarschijnlijk de reden om er gewoon helemaal mee op te houden.



Ik ben intussen al wel gewend aan dit forum, vind sommige dingen een verbetering (de correctiemogelijkheid bijvoorbeeld), andere dingen niet (dat profiel met die vrienden en zo, wat een infantiele flauwekul) en de sloomheid is soms tergend inderdaad. Maar forum moe ben ik er niet van geworden.



Hopelijk komt de forumlol ook voor jullie weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad de correctie mogelijkheid vind ik verdomd handig.

Maar zoals Xander het al zegd; Het is een Beta versie dus er is nog hoop.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er nog veel gesleuteld word achter de schermen. En ja nu is het nog wel wat traag (tenzij je midden in de nacht post hahaha) Maar ik ga ervan uit dat de traagheid wel overgaat. Alle andere bugs trouwens ook. Dat heb je met elke nieuwe versie. Ook toen max eens op de schop ging. Was precies hetzelfde. Een aantal haakte toen af. En een aantal zei af te haken maar wende op den duur toch. Overigens is het algemene begrip forummoeheid helemaal niet gek. Let maar eens op. Over een tijdje heb je alle onderwerpen al gezien (ligt er natuurlijk aan hoelang je al meepost) En zie je steeds dingen terugkomen. Ook dan kun je "last" krijgen van forummoeheid. Wat je dan kunt doen is of minder komen. Of toch doorblijven posten (als echte die hard natuurlijk)



Ik denk dat een hoop nog op vakantie zijn. En ook moeten wennen aan de manier van forummen nu. Ik ben zeer blij met de editfunctie. Man wat is het storend om net een klein typfoutje niet te kunnen corrigeren. Super dat het nu wel kan. Of dat als je denkt: shit, dat had ik nu even anders op willen schrijven dan komt het beter over. Ja ik ben dr blij mee. Voor de rest ach je hoeft niet alles in te vullen. Lekker open laten als je dat niet wilt. Kon je in het oude forum ook doen. Geef jezelf en het forum nog wat tijd. Het gaat vast wennen, zeker als de snelheid ook meewerkt.
Alle reacties Link kopieren
vind het nieuwe forum er overigens schitterend uitzien!
Dat vind ik niet..... te vol, te onoverzichtelijk, te druk en nog wat van die dingetjes!
Alle reacties Link kopieren
Neej, ik vind dat ook niet. Te smalle balk, te grote reclames, en veel te klein letters.

Ik vind ook de smiley's niet beter.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt hij ook heel traag. Heel vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 20 augustus 2007 @ 01:06:

Hoi!



Heb er geen enkele problemen mee....dat het nieuwe forum nog wat traag kan reageren komt omdat het nog een BETA versie is (testversie) en de bugjes nog aangepakt moeten worden.



Kortom, is iets nieuw...dan is het altijd wennen....

Gun de mensen achter de schermen even de tijd om orde op zaken te stellen...komt goed!
Ook al is het een Beta versie dan nog vind ik dat je de Betaversie eerst op een andere (test)server moet testen, alle bugs eruit halen en dan pas de databases met gebruikers etc overzetten. Gebruikers moeten zo min mogelijk last hebben van veranderingen aan een site is mijn mening. Niet alles al overzetten en gebruik van laten maken en ondertussen alle bugs eruit halen met de nadelen van dien.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd ben ik het wel eens met mooncatcher,ga eerst zorgen dat alles optimaal werkt en dan de lucht in,of dat de gebruikers er zo min mogelijk "last" van hebben.



Ik moet wel zeggen dat het al veel beter is als in het hele begin maar nog steeds af en toe dat ik er zo :-@ van wordt
Alle reacties Link kopieren
ik ben er helemaal verliefd op...kan er snachts ook niet van slapen, layout toch... :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind m ook te vol, te druk, niet echt aantrekkelijk... maar alles went. Maar forummoe is niet het goede woord voor mij, ik vind m gewoon niet echt interessant meer



Wat doe ik dan nog hier.....8-P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven