Wat vinden de vrouwen van de vrouwen hier op het Viva forum?

28-08-2007 01:03 50 berichten
Iets zei in me dat dit topic er ook moest komen.....en óóó, wat zijn we nieuwsgierig hoe de vrouwen elkaar vinden op dit veelbesproken forum!



En ook ik zeg: Bespaar elkaar niet, en zie er gewoon de humor van in... ;-)



Wie bijt het spits af?
Alle reacties Link kopieren
Waarom een nieuw topic?
Al een account? Log dan hier in.
Yasmijn, is dit topic er al eerder geweest dan?
Alle reacties Link kopieren
Da's een hele domme vraag (de vraag van Yasmijn dus)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Kon dat niet in het andere?



Nou, ik heb veel vriendinnetjes op dit forum leren kennen in de ongeveer 8 jaar dat ik hier rondloop, vrouwen waar ik lief en leed mee deel en vaak zie.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Olijfje_ schreef op 28 augustus 2007 @ 01:11:

Da's een hele domme vraag (de vraag van Yasmijn dus)
X-D
Al een account? Log dan hier in.
Nee, want elk topic is specifiek Yas!



Deze topics bestaan nu:



Wat vinden de vrouwen van de mannen

Wat vinden de mannen van de mannen

En nu: Wat vinden de vrouwen van de vrouwen
Alle reacties Link kopieren
Yasmin, je gaat binnen een topic niet over op een ander onderwerp? Dan wordt het een beetje een brie. Dit houdt het duidelijk.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Hm...brie? Lekker hoor...maar ik bedoel brij 8-P
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
En Yasmijn uiteraard... (gaat lekker hiero)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ben jij de Olijfje van vroeger??
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 28 augustus 2007 @ 01:14:

Nee, want elk topic is specifiek Yas!



Deze topics bestaan nu:



Wat vinden de vrouwen van de mannen

Wat vinden de mannen van de mannen

En nu: Wat vinden de vrouwen van de vrouwen






Ach, ik hou van alle mensen op dit forum, dwz, de bekende forummers dan, op een uitzondering nagelaten.

Zoveel meegemaakt in de afgelopen jaren, echt mooie dingen.

Het is niet 'maar internet'.

Maar daar zijn we het allemaal wel over eens, dacht ik zo.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Yep. Kon lang niet meer onder deze naam posten door die f**k Max. Maar nu ben ik er weer. Met een streepje erachter, dat dan weer wel...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Of iedereen het daar mee eens is Yasmijn...dat moet blijken...vandaar dit topic....niet geopend voor de kat z'n.....
Alle reacties Link kopieren
Hoe istie??? Wel de Olijfje van FG toch he?

Mens, da's lang geleden! Weet je dat ik ik inmiddels gescheiden ben van Yasman? Na 20 jaar huwelijk.

Maar het gaat wel weer.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 28 augustus 2007 @ 01:25:

Of iedereen het daar mee eens is Yasmijn...dat moet blijken...vandaar dit topic....niet geopend voor de kat z'n.....
Kut?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, om even ontopic te blijven: ben de laatste tijd de draad wat kwijtgeraakt hier op het forum. Ben pas sinds kort weer enigszins actief en ben er achter gekomen dat er een hoop is veranderd, een hoop 'oude bekenden' weg zijn en er dus veel nieuwe mensen zijn. Moet mijn weg weer ff vinden hier.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ehnnnmmm.... :-$
Alle reacties Link kopieren
Ja, wat nou, moet je daarom blozen??
Al een account? Log dan hier in.
Zullen we ontopic blijven Yasmijn? ;-)





@Olijfje: Kan jij wat meer vertellen over de vrouwen hier van vroeger....met wie kon jij door 1 deur en met wie niet?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Yas...ben idd de Olijfje van FG. Maar volgens mij is dat alláng ter ziele... Ik heb idd in mijn 'lurk' periode wel wat over je huwelijkse problemen en alles gelezen. Kut hoor...dat gun je niemand. En zeker niet na 20 jaar! Zo zie je maar...bijna niks is voor altijd...brrr. Maar je hebt de boel weer een beetje op de rit, begrijp ik?



Maar met mij gaat het bloeiend! Mail me anders eens als je dat leuk vindt(adres staat in mijn profiel). Want anders vervuilend we dit topic met gebabbel over ons...of vind Xan dat niet erg?
;-)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Er waren er wat met wie ik in den beginne van dit wonderschone feaurum niet door een deurtje kon en wonderbaarlijk, dat kwam toch allemaal goed.

Er zijn er ook met wie ik op dit forum altijd in de clinch lig op de M-pijlert ( nu de A-pijlert) maar achter de schermen zijn we de dikste vriendinnen.



Ik moet eigenlijk slapen want arbeidsplicht, maar ik ben hyperdepyper!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Olijfje, wat leuk om je terug te zien! Heb het weer een beetje op de rit, na vele omzwervingen.

Mijn mail: yasmijndewinter@hotmail.com



Sorry Xander, moest even. Back to topic.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Jemig...wat vertellen over de vrouwen van vroeger.. Allereerst: veel van vroeger zijn er niet meer. Of ik heb ze nog niet ontdekt. Yas ken ik idd al lang en soms konden we heel goed door één deur maar we zijn ook wel eens flink gebotst en was die deur veeeel te klein... :-p Maar goed, het is een forum, je flapt er wel eens wat te makkelijk uit. En als Yas 'hard feelings' had dan had ze me nu vast niet aangesproken maar lekker op de negeerstand gezet. Toch Yas??:)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik ga je mailen Yas! Ff ouwe meiden, krentenbrood. Hoe lang is het geleden dat ik je heb gesproken? Volgens mij wel een jaar of 3...



Enne...te bedde jij!
;-)
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven