Poll: Hoevaak lieg jij op het forum?

03-09-2007 13:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg benieuwd hoe eerlijk iedereen hier eigenlijk is. Natuurlijk gaan mensen hier niet uitgebreid hun leugens beschrijven, daarom deze poll!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vertel steeds tegen het NIET-groepje dat ik nog geen internet aansluiting heb in mijn nieuwe huisje, maar eigenlijk............................. ;-)
Alle reacties Link kopieren
sorry dat de helft van de tekst is weggevallen! Misschien kan de angel dat nog aanpassen? Beetje zonde
Alle reacties Link kopieren
yoyo2 schreef op 03 september 2007 @ 13:15:

Ja, ik vertel steeds tegen het NIET-groepje dat ik nog geen internet aansluiting heb in mijn nieuwe huisje, maar eigenlijk............................. ;-)
Maar we weten je te vinden hahahahaha.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
In het begin maakte ik me weleens 1 jaar ouder en dan weer een jaar jonger of veranderde ik het geslacht van mijn kinderen....puur omdat ik niet herkend wil worden door de buurvrouw ofzo. Maar echt liegen ? Nee , zie ook niet in waarom.



Ik vraag me soms weleens af of mensen eerlijker zouden zijn als ze elkaar niet in het echt zouden kennen. Soms is idereen wel erg braaf .( ja, tuurlijk geven we iets bij een collecte , nee tuurlijk loop ik terug als ik zie dat mijn krat bier niet is betaald , ja , nou en of geef ik mijn broer aan als die zwartwerkt ....... jaja ....... of alle brave burgers forummen hier of een aantal liegt hun l*l/m*ts uit hun broek... )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik mis de optie: ik lieg zoveel dat ik zelf niet eens meer weet wat nu waar is :-]



En als je nu een geheel geperverteerd beeld van de werkelijkheid hebt en je eigen leugens gelooft, is het dan nog liegen?
Alle reacties Link kopieren
En als je jezelf een forumpersonage hebt aangemeten ( Burke , Francoise )met de daarbijbehorende uitlatingen en meningen ... is het dan ook liegen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof echt wel dat hier mensen rondlopen die een karakter verzinnen totaal tegenovergesteld van wat ze zelf zijn. Vooral bij Mr. Burke heb ik grote twijfels, het kan toch niet echt zo zijn dat er zo iemand bestaat. Net zoals Kiki25 en die was ook echt fake
Alle reacties Link kopieren
ambrosia9 schreef op 03 september 2007 @ 17:53:

Ik geloof echt wel dat hier mensen rondlopen die een karakter verzinnen totaal tegenovergesteld van wat ze zelf zijn. Vooral bij Mr. Burke heb ik grote twijfels, het kan toch niet echt zo zijn dat er zo iemand bestaat. Net zoals Kiki25 en die was ook echt fake




Ik verdenk er momenteel nog iemand van hier... heeft een beetje een -in mijn ogen- vreemd topic geopend op het seks forum en kwam haar ook nog op een paar andere topics tegen.... en toen dacht ik ook: O_o



Maar kan me vergissen natuurlijk !!
Alle reacties Link kopieren
@revival, ooeh ben toch wel benieuwd wie je bedoelt ;-) Maar ik denk dat er meer rondlopen dan je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Elke dag! Ik heet helemaal geen Bronny!!!
Alle reacties Link kopieren
heb even gezocht maar zie dat er ook een aantal hele serieuze reacties zijn gekomen op een aantal van haar topics... ik geloof dat ik maar geen naam noem. Voordat ik een aantal forummers op mn digitale dak krijg... X-D
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Eigenlijk. Voor zover ik weet. Het lijkt me ook helemaal niet leuk om Troll te zijn, kost haske veel moeite om al die leugens bij te houden.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het optie 1, met de toevoeging: maar ik laat dingen wel bewust weg. Da's niet hetzelfde als liegen :)
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk nooit, maar laat wel dingen weg.



Trouwens mijn echte leven is veel leuker dan mn nick-leven :~)
Alle reacties Link kopieren
eigenlijk alleen over m'n naam en die van mn man/kinderen X-D
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 19:43
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven