'En me hobbie is grieks... eten...' JAAAHAA echt nie!

06-09-2007 12:31 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohnee, ik hou van hobbies en Grieks.. eten...

Waarom zeggen vrouwen dat ze van grieks eten houden?

In contactadvertenties......

Wie weet er nog meer alias zinnetjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van humor..... 8-P
Alle reacties Link kopieren
Doe even normaal zeg. Wat is daar mis mee? Waar maak jij je als vrouw (volgens je profiel) je druk om? Als jij zoveel origineler bent dan kaap je alle mannen voor ze weg. Dus wat zeur je nou? Of wilde je nog iets anders met ons delen? Jouw openingstopic vind ik namelijk ook weinig origineel!!!



Kom zelf dan met originele teksten, dan kijken we wel of wij die ook niet duf vinden.



En nee ik voel mij niet aangesproken, ik sta niet bij datingssites.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik voel me wel aangesproken. Ik eet heel graag grieks. Wat bedoel ik daar dan anders mee volgens jou TO?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook gek op Grieks eten dus ik snap het totaal niet wat TO met die rare tekst wilt. Wees duidelijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
kinderachtig zo´n zogenaamde leuke tekst
Alle reacties Link kopieren
ben 1.80 , maat 36, cup DDubbel D, en uiteraard benen waar geen eind aan lijkt te komen....mooie blauwe ogen, lang blond haar....



en een neus de per woord langer word ...
Alle reacties Link kopieren
Met de opmerking dat ze van Grieks eten houdt, maakt een vrouw op vriendelijke wijze duidelijk dat ze niet op zoek is naar een tahoeboer.
Alle reacties Link kopieren
Ik las even "taboehoer" .......
anoniem_10567 wijzigde dit bericht op 06-09-2007 13:08
Reden: inhaken
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
;-)
charmant schreef op 06 september 2007 @ 12:31:

Ohnee, ik hou van hobbies en Grieks.. eten...

Waarom zeggen vrouwen dat ze van grieks eten houden?




Juf, ik, ik! Mag ik het zeggen!?



Omdat ze van Grieks eten houden!
anoniem_648d867ac9e9b wijzigde dit bericht op 06-09-2007 13:25
Reden: Uitroepteken toch wel passend;)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Onderdezon schreef op 06 september 2007 @ 13:23:

[...]





Juf, ik, ik! Mag ik het zeggen!?



Omdat ze van Grieks eten houden?
X-D
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 06 september 2007 @ 12:51:

Ja ik ben ook gek op Grieks eten dus ik snap het totaal niet wat TO met die rare tekst wilt. Wees duidelijk.




Weten jullie niet wat Grieks is? Ik neem aan dat TS bedoelt dat ze denkt dat het een subtiele manier is om in een contactadvertentie je seksuele voorkeuren door te laten schemeren ( vandaar de opmerking "aliaszinnen"). Ik moest er wel om lachen, zal me niks verbazen dat er idd mensen tussen zitten die dat om die reden zeggen.



Ik las trouwens ook taboehoer X-D .
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef op 06 september 2007 @ 13:24:

[...]





Weten jullie niet wat Grieks is? Ik neem aan dat TS bedoelt dat ze denkt dat het een subtiele manier is om in een contactadvertentie je seksuele voorkeuren door te laten schemeren ( vandaar de opmerking "aliaszinnen"). Ik moest er wel om lachen, zal me niks verbazen dat er idd mensen tussen zitten die dat om die reden zeggen.



Ik las trouwens ook taboehoer X-D .
Bedankt voor de uitleg. Scheelt mij een plaatje plakken X-D
Oh... echt? He, getsie wat ben ik naief. Wat zijn strandwandelingen dan? Sex in de buitenlucht? Oh, bah, ik begin opeens allemaal vieze dingen te denken!
Alle reacties Link kopieren
Zelf denk ik dat TO een man is en aan die tekst denkt aan "klussen" en standje Grieks.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
He, dat plaatje had ik dan wel weer willen zien. Zit me suf te piekeren over andere aliaszinnen, maar kan er zo snel niet op komen.
Am Yisrael Chai!
Ja MV, daar ging het TO juist ook om. Dat ze niet schrijven dat ze van neuken op z'n Grieks houden, maar het zogenaamd mooi verpakken.



FV, iets met hondjes?
ik hou van dieren :-$
Nou, dan is 'strandwandelingen' natuurlijk code voor 'sex buiten de deur', een 'goed glas wijn' code voor 'sex met poppers' en een 'berevel met open haard' code voor 'kinky spelletjes met pijnlijke afloop'.

Goh, ik kijk er opeens heel anders tegenaan...
Alle reacties Link kopieren
Het is zo'n zielig mannetje die achter zijn pc zich zit af te trekken bij het lezen van die zinnetjes. Wedden!!! En niet eens de kennis hebben om zijn profiel aan te passen dat hij een man is. Terwijl dat al bij zin een duidelijk was.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Tuuk weten we wat Grieks is, maar dat negeren we ;-)



Vond tahoeboer wel leuk verzonnen van mezelf, zag er al geitenwollen sokken en klompen bij. Nu blijkt dat je het verkeerd kan lezen, vind ik hem nog leuker.



Enig idee hoe het komt dat jullie hersenen er taboehoer van maken? En wat is dat eigenlijk?! ;-)
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 06 september 2007 @ 13:33:

Het is zo'n zielig mannetje die achter zijn pc zich zit af te trekken bij het lezen van die zinnetjes. Wedden!!! En niet eens de kennis hebben om zijn profiel aan te passen dat hij een man is. Terwijl dat al bij zin een duidelijk was.
Een man?! Hij heeft de baard nog niet eens in zijn keel!
Alle reacties Link kopieren
yette schreef op 06 september 2007 @ 13:33:

Enig idee hoe het komt dat jullie hersenen er taboehoer van maken? En wat is dat eigenlijk?! ;-)
Dat we een zeer slecht beeldscherm hebben? ;-) Met veel ruis.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja hij heeft vast een ban bij het Yes forum.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven