Het weer in mijn Bugaboo!

23-09-2007 19:57 8 berichten
Heeft iemand ervaring met het te lijf gaan van 't weer in het een of ander?



Mijn broer en schoonzus worden ouders van een zoon (ja heel erg bedankt, ik loop óver van aanstaande tantetrots) en willen graag mijn Bugaboo kinderwagen gebruiken. Die had ik (dacht ik) keurig compleet en vooral droog in onze schuur staan en nu zit het weer in de kap! Kon wel janken.....



Het is een Bugaboo Frog uit 2004 en die maken ze niet meer. Weet iemand hoe ik het weer uit de stof kan krijgen? Zijn er middelen voor en wat is jullie ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je a.s. tanteschap!

Volgens mij is het lastig 'het weer' ergens uit te krijgen, maar misschien kun je eens kijken bij de spullen van HG (volgens mij bij iedere DA-drogist). Is anders het materiaal deels 'beschilderbaar' of kun je iets met applicatie(s) of zo? Niet optimaal maar misschien een optie om 'm toch te (laten) gebruiken.
Ik ga zeker even die HG spullies uitproberen Theetje, dat is een goed idee. Ik heb ook al bedacht dat ik Bugaboo even ga bellen, misschien dat ik een nieuwe kap kan kopen.



Ik hoopte op ervaringen van mensen die ergens het weer uit wilden hebben. Ik had nog nooit eerder ergens weer in zitten. Mijn vakantie is in het water gevallen door het weer maar dat het weer zelfs in mijn kinderwagen zou gaan zitten om daar de boel te verpesten had ik nooit kunnen denken.....



Heb ik weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens een oud zeildoek waar het weer in zat, behandeld met ossengalzeep en dat ging best goed. Kun je die kap losmaken, zodat je de boel na het inwrijven met ossengalzeep goed kunt uitspoelen?



(Gefeliciteerd trouwens met je aanstaande tante-schap, leuk!)
.
Alle reacties Link kopieren
mmm ik dacht leo gaat over het weer vertellen van haar vakantieoord, Bugatoo
Alle reacties Link kopieren
het is een prijzige kinderwagen, ik zou er niks mee doen maar eerst de importeur bellen, en vragen wat en hoe, vaak weten hun wel hoe te behandelen, en als ze vriendelijk en klantgericht zijn gewoon vragen om een nieuwe kap.
Alle reacties Link kopieren
hai !



Ik had precies hetzelfde probleem met mijn bugaboo. Mijn oudste zoon is geboren in 2002 en 4 en half jaar later hadden we hem weer nodig want zoon 2 kwam eraan. de bugaboo zag er niet uit na 2 jaar in de kast te hebben liggen wegrotten. maarrrr, je gooit gewoon alle wasbare onderdelen in de wasmachine met wat vanish spul en hij is weer zo goed als nieuw!

een kind kan de was doen;-)
Dank je wel M'rie, ik ben echt zo ontzettend blij, kan mijn geluk niet op!

Het kind heet nu al een garderobe en wordt pas in maart geboren. Zalig dat babyshoppen!



Goeie tippen. De combi ossegalzeep + wasmachine + een schep Vanish dringt zich op, én ik heb de importeur gemaild.



Ik hou jullie op de hoogte en bedankt vast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven