gedicht voor dochter die 18 wordt

24-09-2007 11:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over enkele maanden wordt mijn dochter 18, ik wil haar dan graag een fotoalbum geven waar ik een gedicht voor in wil zetten. Ik ben een hele slechte dichter. Zijn hier mensen met ideen die mij kunnen inspereren?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Hi Leny, ik wil je graag helpen maar dan moet ik wel wat meer weten. Dus bijv wat voor opzet wil je hebben; een beetje plagend, of eerder de sentimental journey? Wat voor type is je dochter, hoe is jullie band, hoe is jullie gezinssamenstelling?
Alle reacties Link kopieren
als je niet goed in dichten bent, dan kun je toch net zo goed een mooie brief aan haar schrijven ofzo. Gewoon iets liefs dat uit jezelf komt. Ik wil best een gedicht voor je schrijven hoor, maar ik denk dat het meer waarde heeft als het echt van jou is en jouw woorden zijn...
Alle reacties Link kopieren
Je bent haar moeder, dus doe alsjeblieft iets persoonlijks en wat bij jou past. Een gedicht kopieeren van een forum is dat niet bepaald vind ik. Wees creatief! Je dochter wordt 18!



:)
Alle reacties Link kopieren
En je kunt altijd een beetje hulp zoeken op internet als je in google het woord "gedichten" intikt
Alle reacties Link kopieren
Als je dit album ziet ben je inmiddels 18+

Je zal wel geen tijd hebben om het goed te bekijken dus

mijn plan om voor jou een gedicht te schrijven

zal bij een slecht idee blijven :)
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel aan mijn verdorven geest liggen, maar als ik aan vrouwen en 18 denk, denk ik aan allerlei erotische uitspattingen. Dat zal wel aan de omhulsels van de diverse erotische films liggen die ik gezien heb. Nou hoeft dat helemaal niet met je dochter te maken te hebben, misschien is het een hele lieve meid die gek is op haar konijn of zo. Zou je dus iets meer over je dochter kunnen vertellen? Ik kan je wel een mal gedicht maken over meisjes van 18 dat jij en je dochter laat brullen van het lachen, maar voor hetzelfde geld wil je dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven