Wiebes,een rare kwibus

27-09-2018 20:21 14 berichten
Hallo allemaal,

vraag me af wat die man nog in het kabinet doet???!

Na het ondergang van zijn vorige post in het vorige kabinet maak ie nu al weer een potje van!

Hij niet de enige.. nee,maar ik erger me aan hem en zijn dommigheid!!!

Wat ik wil?
Gewoon over praten :-D
[....]

In Amsterdam had hij er ook al een zooitje van gemaakt. Onbegrijpelijk dat hij weer in het kabinet zit na al zijn geknoei bij de Belastingdienst.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2018 23:01
Reden: quote OP verwijderd
53.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kunt van alles beweren maar niet dat hij dom is. Ik heb wel het idee dat hij af en toe in een theoretische droomwereld zit.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
27-09-2018 20:38
Je kunt van alles beweren maar niet dat hij dom is. Ik heb wel het idee dat hij af en toe in een theoretische droomwereld zit.



Dat schijnt een voorwaarde te zijn als je minister of staats secretaris wilt worden.... :O
Precies!!!Een droomwereld???

Voor minder zou ik al lang ontslagen zijn...
Pientjexxxx schreef:
27-09-2018 20:33
In Amsterdam had hij er ook al een zooitje van gemaakt.
Waar heeft hij dan een zooitje van gemaakt in Amsterdam?
Jest schreef:
27-09-2018 21:29
Waar heeft hij dan een zooitje van gemaakt in Amsterdam?
https://www.bnr.nl/nieuws/10030006/hoe- ... nhoop-zijn
Er was met de financiën in Amsterdam een heleboel tegelijkertijd aan de hand, maar daar kon Wiebes als ICT-wethouder niet zoveel aan doen hoor. En ja, ICT was daar ook een zooitje, al sinds de eeuwwisseling of zo. Dat kun je dus nauwelijks in zijn schoenen schuiven.

Maar zal allemaal wel te genuanceerd zijn en zo. Het is natuurlijk leuker om iemand als prutser weg te zetten.
Jest schreef:
27-09-2018 22:20
Er was met de financiën in Amsterdam een heleboel tegelijkertijd aan de hand, maar daar kon Wiebes als ICT-wethouder niet zoveel aan doen hoor. En ja, ICT was daar ook een zooitje, al sinds de eeuwwisseling of zo. Dat kun je dus nauwelijks in zijn schoenen schuiven.

Maar zal allemaal wel te genuanceerd zijn en zo. Het is natuurlijk leuker om iemand als prutser weg te zetten.
De ICT in Amsterdam was een puinhoop. Er werd ook teveel geld naar burgers overgemaakt waarvan een flink deel niet terugkomt.

Wiebes was ook verantwoordelijk voor de wantoestanden bij de belastingdienst. Door de veel te riante regeling om belastingmedewerkers af te laten vloeien, zijn de verkeerde mensen vertrokken. Dat werkt nu nog door, want de belastingdienst kampt met enorme achterstanden. Wiebes zit nu op een andere post, maar de problemen bij de Belastingdienst heeft hij veroorzaakt.
Jij zei dat hij er in Amsterdam (ook) een zooitje van had gemaakt. Je zegt allemaal hele vage dingen. Zoals ik al schreef, de ICT was al vér voor de komst van Wiebes een puinzooi. Met 'er werd ook teveel geld naar burgers overgemaakt' doel je waarschijnlijk op de 188 miljoen. Dat was een fout van ambtenaren onder verantwoordelijkheid van wethouder Hilhorst.

Ik zeg niet dat Wiebes geen fouten heeft gemaakt als staatssecretaris en minister, maar wat jij zegt is me allemaal veel te gemakkelijk en puur stemmingmakerij.
Pientjexxxx schreef:
27-09-2018 22:29
... waarvan een flink deel niet terugkomt.
Ik ga niet verder zoeken, maar een dag of vijf na die blunder was er al 180 miljoen van de 188 miljoen terug.
https://www.binnenlandsbestuur.nl/finan ... 9438.lynkx

Rest my case. En nu ga ik weer wat leuks doen.
Jest schreef:
27-09-2018 22:40
Ik ga niet verder zoeken, maar een dag of vijf na die blunder was er al 180 miljoen van de 188 miljoen terug.
https://www.binnenlandsbestuur.nl/finan ... 9438.lynkx

Rest my case. En nu ga ik weer wat leuks doen.
Tja, als je 8 miljoen peanuts vindt.....
Jest schreef:
27-09-2018 22:36
Jij zei dat hij er in Amsterdam (ook) een zooitje van had gemaakt. Je zegt allemaal hele vage dingen. Zoals ik al schreef, de ICT was al vér voor de komst van Wiebes een puinzooi. Met 'er werd ook teveel geld naar burgers overgemaakt' doel je waarschijnlijk op de 188 miljoen. Dat was een fout van ambtenaren onder verantwoordelijkheid van wethouder Hilhorst.

Ik zeg niet dat Wiebes geen fouten heeft gemaakt als staatssecretaris en minister, maar wat jij zegt is me allemaal veel te gemakkelijk en puur stemmingmakerij.
Wie was er dan verantwoordelijk voor de puinhoop bij de Belastingdienst? Je kunt toch echt niet beweren dat hij daar prima werk heeft verricht. Het blijft daarom vreemd dat hij weer zitting kreeg in het huidige kabinet.
Alle reacties Link kopieren
Na Henk Kamp, die ervoor zorgde dat de Groningers met aardbevingsschade zich verenigden, kwam Wiebes. Eerst leek hij leuk, aardig en van goede wil, maar zijn smerige VVD-mentaliteit is inmiddels naar boven gekomen. Verdeel en heers.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/198510/K ... van-update
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven