Macedonië

21-01-2019 07:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Griekenland wil dat Macedonië de naam verandert omdat er in Griekenland een streek is dat ook Macedonië heet. Tijdens de demonstraties over de naam zijn er in Athene al doden gevallen. Slaan de Grieken een beetje door? Wat vinden jullie? Persoonlijk vind ik dat GR wel andere problemen aan het hoofd heeft en zich beter druk kan maken om grotere problemen daar. Hoe je het ook wendt of keert, ik zal altijd Macedonië blijven zeggen, net zoals de rest van de wereld.
ik zal altijd Macedonië blijven zeggen, net zoals de rest van de wereld

:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerlijk gezegd vermakelijk om de strijd van een afstandje te zien maar ook ronduit treurig dat het zover doorslaat. Doden? Bizar!

Ik heb een relatie gehad met een Macedoniër die me attributen met Alexander de Grote ('onze held') erop gaf en die boos werd als ik in zijn stad naar een Griekse supermarkt ging. Ik heb jaren daarna een relatie met een Griek gehad die exact dezelfde sentimenten tentoonspreidde, maar dan richting FYROM. Op zulke momenten lachte ik er gewoon om - en ik plaagde ze er ook een beetje mee, maar in realiteit is het gewoon een te ver-van-mijn-bed-show om hier ook maar een sikkepit van te begrijpen. Ik hoop dat het weer wat vrediger wordt daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me totaal niet druk maken als er een land is dat Drenthe heet.
Alle reacties Link kopieren
Spitsbergen en Denemarken liggen in de provincie Groningen. Amerika ligt in Drenthe.

Ik zou een revolutie uitroepen...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
22-01-2019 07:30
Spitsbergen en Denemarken liggen in de provincie Groningen. Amerika ligt in Drenthe.

Ik zou een revolutie uitroepen...
Nee hoor, want ik lig daar totaal niet wakker van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven