Incidentje bij moskee

04-03-2019 15:37 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... ar-BBUjzGp
Ik stoor me er vooral aan dat DENK er kamervragen over gaat stellen. Terwijl als er incidentjes tegen joden zijn, hoor je ze niet. Het lijkt dan wel gerechtvaardigd. Kunnen daar misschien eens kamervragen over gesteld gaan worden?
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 15:40
49.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbele reactie.
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 15:40
Reden: Dubbel
93.50% gewijzigd
X
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 15:49
0.00% gewijzigd
De As Soennah moskee komt al jaren negatief in het nieuws (haatimans, vrouwenbesnijdenis etc). Goed dat er actie wordt gevoerd tegen deze haatmoskee. En er stond volgens mij ook niets wat niet waar is op dat spankdoek?

Profeet Mohammed is een pedofiel oid?
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
04-03-2019 15:44
De As Soennah moskee komt al jaren negatief in het nieuws (haatimans, vrouwenbesnijdenis etc). Goed dat er actie wordt gevoerd tegen deze haatmoskee. En er stond volgens mij ook niets wat niet waar is op dat spankdoek?

Profeet Mohammed is een pedofiel oid?
Ik dacht dat er 'kinderneuker' opstond.
Never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
04-03-2019 15:47
Never mind.
:-)
Beruchte moskee versus provocerende aktie. Denk gaat er vragen over stellen, en dat mág. Daar leven ze van, hé, vragen stellen om het vragen stellen.
De tweedeling wordt steeds erger...
Alle reacties Link kopieren
47084 schreef:
04-03-2019 17:01
Beruchte moskee versus provocerende aktie. Denk gaat er vragen over stellen, en dat mág. Daar leven ze van, hé, vragen stellen om het vragen stellen.
De tweedeling wordt steeds erger...
Terwijl DENK is voor gelijke behandeling, behalve als het om joden en non-moslims gaat.
Klopt. Maar enige hypocrisie is de doorsnee politicus niet vreemd. Ik ben eigenlijk al mijn hoop in de politiek verloren.....
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
04-03-2019 15:44

En er stond volgens mij ook niets wat niet waar is op dat spankdoek?

Profeet Mohammed is een pedofiel oid?

Dat klopt ook. De Hadith (aanvulling op en interpratie van de koran) zijn daar duidelijk over:

"The Prophet wrote the (marriage contract) with Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death)."


https://muflihun.com/bukhari/62/88
Alle reacties Link kopieren
47084 schreef:
04-03-2019 18:09
Klopt. Maar enige hypocrisie is de doorsnee politicus niet vreemd. Ik ben eigenlijk al mijn hoop in de politiek verloren.....
Dan ligt er toch een mooie taak voor je om het zelf beter te gaan doen? Verbeter de wereld.
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
04-03-2019 15:37
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... ar-BBUjzGp
Ik stoor me er vooral aan dat DENK er kamervragen over gaat stellen. Terwijl als er incidentjes tegen joden zijn, hoor je ze niet. Het lijkt dan wel gerechtvaardigd. Kunnen daar misschien eens kamervragen over gesteld gaan worden?
Je hoort de SP ook niet als een ondernemer een probleem heeft. Je hoort de VVD niet als een bijstandsmoeder een probleem heeft. Je hoort de SGP niet over grootsteedse problemen, je hoort Groen-Links niet over te hoge parkeertarieven. Oftewel: iedereen komt op voor zijn eigen achterban. DENK dus ook.
aidem schreef:
04-03-2019 15:44
De As Soennah moskee komt al jaren negatief in het nieuws (haatimans, vrouwenbesnijdenis etc.)
Goed dat DENK het dan onder de aandacht brengt.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
05-03-2019 20:41
Je hoort de SP ook niet als een ondernemer een probleem heeft. Je hoort de VVD niet als een bijstandsmoeder een probleem heeft. Je hoort de SGP niet over grootsteedse problemen, je hoort Groen-Links niet over te hoge parkeertarieven. Oftewel: iedereen komt op voor zijn eigen achterban. DENK dus ook.
Ik heb met geen enkele politieke partij problemen of ze nu links of rechts zijn en of ik achter hun standpunten sta of niet, alleen tegen DENK heb ik heel grote bezwaren. Ik vind het onbegrijpelijk dat een dergelijke partij in de Tweede Kamer en straks ook in de Eerste Kamer zit. Ze zitten er duidelijk niet voor het belang van Nederland, de Nederlanders en nieuwkomers die graag Nederlander willen zijn. Ik vind een partij die zulke nauwe banden met Turkije heeft en o.a. informatie over Nederlanders met Turkse achtergrond doorgeeft aan Ankara, islamitische Kamerleden publiekelijk aan de schandpaal nagelt, ronduit staatsgevaarlijk. Daarnaast is het ook nog eens een partij die de integratie van nieuwe Nederlanders ernstig belemmert.

Het is niet voor niets dat zij uit de Commissie Stiekem geweerd worden. Probleem is dat als de partij straks te groot is, zij toch toegang tot zeer geheime informatie krijgen. We hadden nooit mensen met een dubbel paspoort kiesrecht moeten geven en verkiesbaar laten zijn. Nu zitten wij met de gebakken peren en hoe moet je dat ooit terugdraaien?
Noesa schreef:
04-03-2019 18:56
Dat klopt ook. De Hadith (aanvulling op en interpratie van de koran) zijn daar duidelijk over:

"The Prophet wrote the (marriage contract) with Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death)."


https://muflihun.com/bukhari/62/88
Hmmm. Bovenstaande tekst staat dus gewoon op een islamitische website, maar als iemand anders deze passage even bondig samenvat is het allemaal opeens heel problematisch en islamofobisch.

Zo bijzonder is het verschijnsel helaas niet, bij de katholieke kerk lopen er ook behoorlijk wat rond. Maar daar wordt er tegenwoordig in ieder geval door de Paus van aangegeven dat het niet okee is.
Alle reacties Link kopieren
De NOS heeft het spandoek wel in het artikel staan
https://nos.nl/artikel/2274306-spandoek ... okken.html
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
05-03-2019 20:41
Je hoort de SP ook niet als een ondernemer een probleem heeft. Je hoort de VVD niet als een bijstandsmoeder een probleem heeft. Je hoort de SGP niet over grootsteedse problemen, je hoort Groen-Links niet over te hoge parkeertarieven. Oftewel: iedereen komt op voor zijn eigen achterban. DENK dus ook.

Dat is het.
De Joodse gemeenschap wordt errug goed vertegenwoordigd door bijvoorbeeld de PVV / VVD
Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
05-03-2019 21:11
Ik heb met geen enkele politieke partij problemen of ze nu links of rechts zijn en of ik achter hun standpunten sta of niet, alleen tegen DENK heb ik heel grote bezwaren. Ik vind het onbegrijpelijk dat een dergelijke partij in de Tweede Kamer en straks ook in de Eerste Kamer zit. Ze zitten er duidelijk niet voor het belang van Nederland, de Nederlanders en nieuwkomers die graag Nederlander willen zijn. Ik vind een partij die zulke nauwe banden met Turkije heeft en o.a. informatie over Nederlanders met Turkse achtergrond doorgeeft aan Ankara, islamitische Kamerleden publiekelijk aan de schandpaal nagelt, ronduit staatsgevaarlijk. Daarnaast is het ook nog eens een partij die de integratie van nieuwe Nederlanders ernstig belemmert.

Het is niet voor niets dat zij uit de Commissie Stiekem geweerd worden. Probleem is dat als de partij straks te groot is, zij toch toegang tot zeer geheime informatie krijgen. We hadden nooit mensen met een dubbel paspoort kiesrecht moeten geven en verkiesbaar laten zijn. Nu zitten wij met de gebakken peren en hoe moet je dat ooit terugdraaien?
Iedereen zou maar 1 paspoort mogen hebben. Wil je Nederlander zijn, dan kies je voor een Nederlands paspoort. Wil je dit niet, dan lever je je Nederlandse paspoort in en vetrek je naar het land van je andere paspoort. Je bent ongewenst persoon in Nederland. Je mag je niet settelen in Nederland als je geen Nederlands paspoort hebt. Hoe moeilijk kan het zijn? Geldt natuurlijk ook voor Maxima en Olongren, gelijke behandeling voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
05-03-2019 23:10
Dat is het.
De Joodse gemeenschap wordt errug goed vertegenwoordigd door bijvoorbeeld de PVV / VVD
Afbeelding


Het grootste deel van de Joodse gemeenschap woont in Amsterdam. Daar zit de PVV helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben het m.bt paspoorten helemaal eens met Cito! En vooral ook omdat als NLders een andere Nationaliteit aan nemen zij hun Nederlanderschap ook moeten opgeven!

En vind eigenlijk ook dat Nl scholen met een geloof moeten afschaffen. En vooral omdat je de integratie met scholen naar geloof niet fordert!


En sorry; maar de meeste Joden stemmen geen PVV hoor!
Alle reacties Link kopieren
JobEva schreef:
06-03-2019 13:11
Ben het m.bt paspoorten helemaal eens met Cito! En vooral ook omdat als NLders een andere Nationaliteit aan nemen zij hun Nederlanderschap ook moeten opgeven!

En vind eigenlijk ook dat Nl scholen met een geloof moeten afschaffen. En vooral omdat je de integratie met scholen naar geloof niet fordert!


En sorry; maar de meeste Joden stemmen geen PVV hoor!
Zo bedoelde ik het niet, Wilders is pro Joods / Israël ongeacht of zijn achterban Joods is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven