Loes uit Epe vermist

07-07-2019 20:33 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van dit soort berichten krijg ik rillingen.
https://nos.nl/artikel/2292439-lichaam- ... t-epe.html

De politie heeft in de zoektocht naar de vermiste 18-jarige Loes een lichaam gevonden. De politie heeft nog niet bevestigd dat het om de jonge vrouw uit Epe gaat.

Loes verdween in de nacht van vrijdag op zaterdag. Ze werd voor het laatst rond 04.00 uur gezien toen ze vertrok van een feestje in het dorp Oene. Zaterdag kwam ze niet op haar werk.

Rond 15.00 uur werd het gebied afgezet, zag verslaggever Jeroen de Jager. "Er was ineens veel politie op de been, alles werd afgezet en er werd een scherm opgezet. De vader van Loes kwam ook in paniek aanrennen. Hij is opgevangen door agenten."

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Heel triest! Ben benieuwd wat er daadwerkelijk gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk :cry: Het zal je dochter maar zijn. We weten natuurlijk nog niet wat er gebeurd is, maar iedereen vermoedt waarschijnlijk wel hetzelfde. Ontzettend verdrietig...
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
07-07-2019 20:35
Verschrikkelijk :cry: Het zal je dochter maar zijn. We weten natuurlijk nog niet wat er gebeurd is, maar iedereen vermoedt waarschijnlijk wel hetzelfde. Ontzettend verdrietig...
Pffffffffffff ik heb twee dochters
Ik krijg hier echt een bal van in mijn buik.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
07-07-2019 20:35
Verschrikkelijk :cry: Het zal je dochter maar zijn. We weten natuurlijk nog niet wat er gebeurd is, maar iedereen vermoedt waarschijnlijk wel hetzelfde. Ontzettend verdrietig...
Wat vermoedt je dan ? Ik lees het nu pas.
.
Triest. Ik “hoop” (hoe erg het ook is) dat ze gevallen is, van de weggeraakt is of dronken was oid. Heel erg want ze is overleden, maar het lijkt me voor de nabestaanden nog erger om te weten dat het bijvoorbeeld een misdrijf is...

Een elektrische fiets kan ook heel zwaar zijn als je een onder belandt bijvoorbeeld. En als je valt met je hoofd op iets scherps...

Heel erg triest, zo jong. Vrees voor ‘t ergste.
pamelacourson schreef:
07-07-2019 20:35
Verschrikkelijk :cry: Het zal je dochter maar zijn. We weten natuurlijk nog niet wat er gebeurd is, maar iedereen vermoedt waarschijnlijk wel hetzelfde. Ontzettend verdrietig...
ben benieuwd wat jij vermoedt dan. Er zijn vele scenario's denkbaar.
Nou nou.. wat zou er vermoed worden... echt wat een raar gezuig weer.


Ik vemoed en vrees dat het lichaam dat gevonden Loes is. Is een vermoeden he? Meer niet.
friezinnetje2014 schreef:
07-07-2019 20:41
ben benieuwd wat jij vermoedt dan. Er zijn vele scenario's denkbaar.
Wat denk je zelf? Dat het om het lichaam van het vermiste meisje gaat natuurlijk. Er zal daar niet dagelijks een lichaam worden gevonden.
Lucifer2018 schreef:
07-07-2019 20:44
Nou nou.. wat zou er vermoed worden... echt wat een raar gezuig weer.


Ik vemoed en vrees dat het lichaam dat gevonden Loes is. Is een vermoeden he? Meer niet.
gaat niet om het lichaam, er wordt verwezen naar wat er gebeurt zou zijn
friezinnetje2014 schreef:
07-07-2019 20:45
gaat niet om het lichaam, er wordt verwezen naar wat er gebeurt zou zijn
Ze is gestorven dan. Door een ongeluk of door opzet.

Echt stop met dat gezuig.
pamelacourson schreef:
07-07-2019 20:35
Verschrikkelijk :cry: Het zal je dochter maar zijn. We weten natuurlijk nog niet wat er gebeurd is, maar iedereen vermoedt waarschijnlijk wel hetzelfde. Ontzettend verdrietig...
Dit stukje, is waar ik op reageer.
Ze zou met anderen naar huis fietsen maar om een of andere reden is dat niet gebeurd en is ze alleen vertrokken.

Het is je ergste nachtmerrie.
friezinnetje2014 schreef:
07-07-2019 20:47
Dit stukje, is waar ik op reageer.
Hou op joh.
Lucifer2018 schreef:
07-07-2019 20:46
Ze is gestorven dan. Door een ongeluk of door opzet.

Echt stop met dat gezuig.
maar diegene weet toch nog helemaal niet wat er gebeurt is, al weet ze schijnbaar wel wat iedereen denkt te weten. Dat vind ik gezuig.
SallySpectra* schreef:
07-07-2019 20:48
Hou op joh.
dat maak ik gelukkig zelf uit, je hoeft niet op mij te reageren hoor.
friezinnetje2014 schreef:
07-07-2019 20:48
maar diegene weet toch nog helemaal niet wat er gebeurt is, al weet ze schijnbaar wel wat iedereen denkt te weten. Dat vind ik gezuig.
Nee. Jij zuigt.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
07-07-2019 20:46
Ze is gestorven dan. Door een ongeluk of door opzet.
Ze is gevonden (als ze het is) tussen Oene (was het feestje) en Epe (woonplaats)
Als ik op maps kijk loopt een flink stuk van de route langs water.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Jemig, wat een gezeur over een paar woorden hier zeg.

Er is een jonge vrouw vermist en er is een lichaam gevonden in de buurt van waar ze geweest zou moeten zijn. Een plus een is twee en ik heb het vreselijk met haar en haar familie te doen.

Wat de oorzaak ook moge zijn: feit is dat het leven van een jong iemand afgelopen is. Een jonge vrouw met een mooie toekomst die vanaf nu voor altijd achttien zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk, weer een veel te jong meisje. Waarom gebeurd dit zo vaak? Ik hoop dat het een ongeluk is geweest...
*TanteSjaan* schreef:
07-07-2019 20:53
Jemig, wat een gezeur over een paar woorden hier zeg.

Er is een jonge vrouw vermist en er is een lichaam gevonden in de buurt van waar ze geweest zou moeten zijn. Een plus een is twee en ik heb het vreselijk met haar en haar familie te doen.

Wat de oorzaak ook moge zijn: feit is dat het leven van een jong iemand afgelopen is. Een jonge vrouw met een mooie toekomst die vanaf nu voor altijd achttien zal zijn.
Dit. Echt vreselijk..
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
07-07-2019 20:52
Ze is gevonden (als ze het is) tussen Oene (was het feestje) en Epe (woonplaats)
Als ik op maps kijk loopt een flink stuk van de route langs water.
Ze lag ook in het water
we gaan weer een smakeloos speculatie topic beginnen? doe toch eens normaal
pamelacourson schreef:
07-07-2019 20:35
Verschrikkelijk :cry: Het zal je dochter maar zijn. We weten natuurlijk nog niet wat er gebeurd is, maar iedereen vermoedt waarschijnlijk wel hetzelfde. Ontzettend verdrietig...
dit is echt te walgelijk voor woorden. Je kan niet weten wat iedereen vermoed, pure sensatiezucht
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
07-07-2019 21:13
we gaan weer een smakeloos speculatie topic beginnen? doe toch eens normaal
Ik vond het nog lang duren deze keer
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven