Wat een week.....

27-07-2019 10:58 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Youp

[...]

Dit somt het wel een beetje op deze week. Geweldige column van Youp.




Bron: https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/27/br ... d-a3968377
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-07-2019 14:29
Reden: Copyright - linkje mag wel gedeeld worden, maar de column niet. Mvg Moderator Viva forum
93.09% gewijzigd
Youp?
De week van Viva lijkt me leuker. Iemand een column?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend mannetje
Zeer vervelende linkse zeurpiet is het.
Alle reacties Link kopieren
Leuke column.

Vond dat dramatische gedoe op Schiphol ook gênant.
Wat kan je er in hemelsnaam aan doen als elektronica / mechaniek defect gaat.
En ja dan moet je een nachtje op een veldbed of een hotel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
27-07-2019 11:12
Zeer vervelende linkse zeurpiet is het.

Dat weer wel maar zijn columns zijn leuk.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Spot on
Briljant!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nog leuker vond, is dat mensen voor mooi weer op vakantie gaan, terwijl het hier in Nederland ook mooi is.

Ik schrok ook over het stukje van Theo Hiddema, het wordt niets die FVD.
DuchessMeganMarkle schreef:
27-07-2019 11:25
Wat ik nog leuker vond, is dat mensen voor mooi weer op vakantie gaan, terwijl het hier in Nederland ook mooi is.

Ik schrok ook over het stukje van Theo Hiddema, het wordt niets die FVD.

Waarom is dat leuk, leedvermaak?
hollebollegijs schreef:
27-07-2019 11:12
Leuke column.

Vond dat dramatische gedoe op Schiphol ook gênant.
Wat kan je er in hemelsnaam aan doen als elektronica / mechaniek defect gaat.
En ja dan moet je een nachtje op een veldbed of een hotel.
Nou leuk hoor op zo een veldbedje slapen zeker als je je verheugd op een vakantie, kan die man wel weer sarcastisch over doen maar lijkt mij ook superkut.
DuchessMeganMarkle schreef:
27-07-2019 11:25
Wat ik nog leuker vond, is dat mensen voor mooi weer op vakantie gaan, terwijl het hier in Nederland ook mooi is.

Ik schrok ook over het stukje van Theo Hiddema, het wordt niets die FVD.
Hier (Brabant) is het echt geen mooi weer meer hoor. Ik blijf ook nooit in Nederland als ik op vakantie ga omdat ik verzekerd wil zijn van mooi weer en het gaat ook om de sfeer in het buitenland en de mooie blauwe zee en veel palmbomen.Voor mij echt geen vakantie in Nederland. Dat Youp dan zelf maar lekker in Nederland blijft maar ik niet.
DuchessMeganMarkle schreef:
27-07-2019 11:25
Wat ik nog leuker vond, is dat mensen voor mooi weer op vakantie gaan, terwijl het hier in Nederland ook mooi is.
Veel mensen blijven binnen vanwege de warmte. Vinden er niks moois aan.
Alle reacties Link kopieren
Goede column! Vind Youp vaak niet te harden maar deze slaat de spijker op de kop. Om nog maar te zwijgen van het internationale nieuws omtrent het duo Dumb & Dumber - de wereld is officieel gek geworden vrees ik...
Wageningen1985 schreef:
27-07-2019 11:36
Nou leuk hoor op zo een veldbedje slapen zeker als je je verheugd op een vakantie, kan die man wel weer sarcastisch over doen maar lijkt mij ook superkut.
Precies, ik zou er ook echt van balen en chagrijnig worden.
Alle reacties Link kopieren
Hebben we het hier over die fatserige, belegen yup, die aan de Amsterdamse grachtengordel woont??

Die zijn geld verdiend door andere belachelijk te maken.
Die hier een slaatje slaat (dat collum schuift de nodige duiten) uit het feit, dat mensen die een heel jaar naar hun vakantie hebben uitgekeken nu op schiphol stranden. En dan ook nog het lef heeft daar 150 verdronken mensen voor te misbruiken om zijn verhaal nog sappiger te maken.
En het gaat inderdaad ook om de sfeer die je in andere landen kan proeven. En dus het eten.
Lekker kaal appartement i.p.v. je huis waar je het hele jaar door al zit.
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
27-07-2019 11:40
Hebben we het hier over die fatserige, belegen yup, die aan de Amsterdamse grachtengordel woont??

Die zijn geld verdiend door andere belachelijk te maken.
Die hier een slaatje slaat (dat collum schuift de nodige duiten) uit het feit, dat mensen die een heel jaar naar hun vakantie hebben uitgekeken nu op schiphol stranden. En dan ook nog het lef heeft daar 150 verdronken mensen voor te misbruiken om zijn verhaal nog sappiger te maken.
Yep, die linkse engnek.
Ik heb overigens alleen de eerste alinea gelezen. Dacht dat het een eigen geschreven stuk was, maar toen dacht ik, nee dat is het niet. Anders had ik de moeite wel genomen.
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 27-07-2019 11:52
Reden: Ook niet blijkbaar.
1.99% gewijzigd
Ja engnekje.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
27-07-2019 11:39
Precies, ik zou er ook echt van balen en chagrijnig worden.
Je mag balen maar zoek een oplossing.
Ga naar huis maak het gezellig weet ik veel maar staan mokken voor de camera werkt ook niet.
Het is anders voor mensen op doorreis die willen naar huis maar het lukt niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
van 't Hek was 20 jaar geleden al over zijn houdbaarheidsdatum.

Stukje laat goed zien hoe ver hij verwijderd is van het gewone gepeupel.
In het grotere geheel is zoiets als op Schiphol inderdaad niets, voor iemand die na flink sparen een keer per jaar op vakantie kan naar een all inclusive in bleeping Turkije is het wèl heel vervelend.

Gelukkig voor Youp blijft hij altijd in Amsterdam, weet hij tenminste wat er speelt. :'-(
DuchessMeganMarkle schreef:
27-07-2019 11:25
Wat ik nog leuker vond, is dat mensen voor mooi weer op vakantie gaan, terwijl het hier in Nederland ook mooi is.
Tja, dat weet je niet van tevoren hè. :lightbulb: Als ik op zonvakantie wil blijf ik ook niet in Nederland, dan wil ik verzekerd zijn van lekker weer. Plus dat het mij niet alleen om het weer gaat bij een vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk vent. Toen hij ooit tijdens een try-out de spot dreef met terminale kankerpatiënten heeft hij het afgedaan bij mij.
En idd, hij is ruim over zn houdbaarheidsdatum heen.
Met zn vlassig stukje borsthaar en gezicht alsof hij poep ruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven