goedkoop uiteten

19-09-2011 11:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een leuke plekje in Amsterdam waar je voor een redelijke prijs gezellig uiteten kan gaan?
Volgende week is er restaurantweek. Dan kun je redelijk goedkoop (27,50 voor 3-gangen geloof ik) uit eten gaan in een wat duurder restaurant. Wel vooraf reserveren.

www.restaurantweek.nl
wat vind jij goedkoop?
Als je bij de Index kijkt staat er bij restaurants een link waar je kan eten rond 10 euro in Amsterdam.

Ik heb ooit zelf nog een link gehad vanuit de krant, een site waar restaurants stonden waar je lekker voor tien euro kan eten. Ik ben die link kwijt maar die is denk ik wel bij Google te vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoe goedkoop wil je? Wat voor eten vind je lekker en moet het gezellig, zakelijk, romantisch of anderzins getint zijn?
Euroknallers bij de Mac
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 september 2011 @ 11:11:

Ik heb ooit zelf nog een link gehad vanuit de krant, een site waar restaurants stonden waar je lekker voor tien euro kan eten. Ik ben die link kwijt maar die is denk ik wel bij Google te vinden.Bedoel je deze link?
Ik hou niet van te zakelijk.. doe mij maar lekker gezellig en relaxed! Beetje in het centrum misschien..

Nouja, rond de 20/25 euro voor 3-gangen?
quote:verli schreef op 19 september 2011 @ 11:15:

[...]

Bedoel je deze link?Ja die, dank je.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@ blackdress, ik ga zeker even een kijkje nemen! ;)
quote:ingemulder schreef op 19 september 2011 @ 11:16:

Ik hou niet van te zakelijk.. doe mij maar lekker gezellig en relaxed! Beetje in het centrum misschien..

Nouja, rond de 20/25 euro voor 3-gangen?Humpreys amsterdam

hier
@Mylene_Valerie, ik heb een keer bij humpreys restaurant gegeten en dat eten is echt niet oke.. ik weet ook dat de keuken erg vies is!
Oh, rond de 25 euro heb je wel heeel veel keuze! Kleine restaurantjes in de jordaan, leuke eetcafes rondom de nieuwmarkt, tapas in de pijp, afrikaans in Amsterdam West; teveel om op te noemen...
Eetcafe Kop van Jut vind ik een aanrader. Die vind je op de Leidse Kruisstraat, dichtbij het Leidseplein. De daghap is volgens mij altijd een tientje en verder kan je het zo duur of goedkoop maken als je maar wil. Echt heel knus en gezellig.

http://www.eetcafekopvanjut.nl/
Kop van Jut vind ik ook een aanrader!
Wagamama!
het pakhuis, in de voetboogstraat geloof ik bij het spui. Gezellig, vol en spot goedkoop.

Links van het station, bij de Warmoestraat daar zit een tentje waar je heerlijk kunt kaasfonduen, op de pijp zit de Bazaar waar je heerlijke arabische gerechten kunt eten, en in oud-west zit een Etiopisch restaurant aan de marnixstraat.

Allemaal niet duur, tussen de 20 en 30 euro, en super lekker!
Super top iedereen! ik kom hier aardig wat avondjes mee door
Gisteren nog lekker gegeten bij Ibis op de Weesperzijde. Dat is een Afrikaans restaurant. Hoofdgerecht is tussen 11 en 15 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven