Verwarrend

21-09-2011 19:50 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Weet even niet zo goed wat ik hiermee aan moet.....

Aantal weken geleden leuke man leren kennen. Voelde goed en de eerste week aantal keer afgesproken en samen geslapen.

Nu al 2 weken niet gezien en het contact is iets minder. Hierover gesproken en hij zei dat hij mij leuk vind maar moeilijk vind de omslag te vinden maar dat ik wel een vrouw was waarvoor hij voor zou willen gaan.

Hij zegt zelf graag willen afspreken maar als het puntje bij paaltje komt kan hij niet....

Moet ik hieruit opmaken: He's just not into me?!

Want waarom zegt hij dat dat hij mij leuk vind en voor mij zou willen gaan en af te willen spreken......

Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Hij heeft je al in zijn broekzak, en houdt het deurtje met die woorden open.
Je bent een leuk voor de neuk

Keuze is aan jou, is dat genoeg?

Lekker mee doorgaan en je suf genieten

Is het voor jou niet genoeg, telefoonnummer weggooien en verder gaan...

ps, hij zegt dat hij je leuk vind en dat hij wil afspreken omdat een vrouw in de regel haar benen bij elkaar houdt als ze de mededeling krijgt, je bent mijn type niet en ik kijk even verder...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eens met de vorige postings. Stop met hem achterna lopen.
Omdat ik me niet als marionet laat gebruiken door een man zou ik de deur dichtgooien! Zo houd ik de mogelijkheid een man te treffen die wel de moeite waard is om over na te denken.

Waarom zegt en man dat hij je leuk vindt?!

Waarom denk je zelf?
Als jij je echt leuk vindt dan maakt hij tijd om met je af te spreken, dus denk dat jammer genoeg, he's not into you van toepassing is. Zonde om er teveel tijd aan te verspillen.
Ben ik de enige die vindt dat 2 weken niet zo heel erg lang zijn en dat dit niet perse hoeft te betekenen dat hij er al klaar mee is?
quote:nummerzoveel schreef op 21 september 2011 @ 20:17:

Ben ik de enige die vindt dat 2 weken niet zo heel erg lang zijn en dat dit niet perse hoeft te betekenen dat hij er al klaar mee is?

Nee natuurlijk is hij er nog niet klaar mee.. mannen willen altijd wel seks.

Maar goed voor TO is het niet grappig. Het lijkt alsof hij je aan het lijntje houdt. Als iemand je echt leuk vindt doet hij wel moeite met je af te spreken.

Stelt hij wel meteen een andere datum voor TO of dat ook niet??

Het lijkt of hij niet echt moeite wil doen namelijk..
Misschien bedoelt hij wat hij zegt, hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn dat hij not into you is.

Rustig aan doen, geef hem wat tijd om die omslag te maken.

En zeker niet al te snel conclusies trekken.
Oke de reacties zijn duidelijk. Het lijkt er inderdaad op dat het alleen om de seks draait maar we hebben de eerste week ook afgesproken en toen kwam er geen seks aan de pas.....

Het is wel zo dat hij nu met een andere datum komt helaas kan ik niet en ga zeker niet mijn plannen omgooien voor hem.

Misschien moet ik het maar even rustig afwachten......

Het is meer dat ik mij zo naïef voel normaal gesproken ben ik niet zo maar deze man doet echt wat met mij.
Wie wil, zoekt een mogelijkheid, wie niet, een reden om niet af te spreken.
Hij vindt het moeilijk om de omslag te vinden? Wat bedoelt hij daar mee? En belt/smst hij uit zichzelf ook wel eens? Of moet alle initiatief van jou komen?

Wat ben je nu van plan?
quote:TESS_ schreef op 21 september 2011 @ 19:50:

hij zei dat hij mij leuk vind maar moeilijk vind de omslag te vinden maar dat ik wel een vrouw was waarvoor hij voor zou willen gaan.

Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Voorlopig niets.

Na de seks wordt hij onduidelijk dus volgens mij is dit uit

dezelfde serie smoezen als "bindingsangst" en "verleden

nog niet afgesloten"

Dus lekker radiostilte in acht nemen en dan zie je vanzelf wel

of er nog iets komt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Off topic

Hi Gijs

Fijne vakantie gehad?

Enne, met je post eens ook
Dat was Hollebollegijs zegt, hoe frustrerend en moeilijk dat ook kan zijn. Het hoeft niks te betekenen, 2 weken is erg kort, maar ik zou hem ook zeker niet achterna gaan lopen nu. Gewoon even op je handen zitten en kijken hoe het zich verder ontwikkelt, is denk ik het enige wat je kunt doen......
quote:Dibbes1 schreef op 21 september 2011 @ 22:44:

Off topic

Hi Gijs

Fijne vakantie gehad?

Enne, met je post eens ook

Zit nog in Frankrijk...................... Hotel met Wifi

ben behoorlijk op pad geweest, Hongarije enz. nog

een paar dagen Frankrijk en volgende week weer aan

het werk.

Scheiden heeft ook voordelen
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik zou het nog even afwachten en als je hem echt leuk vindt met de seks wachten, dan kun je gelijk zien waar het bij hem om gaat. Om jou of om de seks.
Ze hebben samen geslapen..ik denk dus ook al sex. Dat gaat dus niet meer, kijken waar t hem om gaat. Onzin ook..dat weet je toch nooit.

Hoe staat t er nu mee Tess? Al wat initiatief van zijn kant?
quote:hollebollegijs schreef op 21 september 2011 @ 23:37:

[...]

Zit nog in Frankrijk...................... Hotel met Wifi

ben behoorlijk op pad geweest, Hongarije enz. nog

een paar dagen Frankrijk en volgende week weer aan

het werk.

Scheiden heeft ook voordelen

Haha ja kun je gaan en staan waar je wilt o.a. bedoel je

Leuk Hongarije, ken ik behoorlijk goed.

Fijne vakantie verder nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven