net hulplijn gebeld

23-09-2011 00:03 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik stel me even voor,

Ben snuisteraartje, middelbare leeftijd, kindje, zware jeugd gehad.. zal ik jullie niet mee lastig vallen. Maar zat er zo doorheen vanavond, al hele tijd eigenlijk.

Voor het eerst gebeld naar noodlijn ( ikke stoere vrouw.. en zachtjes, ja wel zachtjes.. huilen ), hele lieve dame aan de lijn, echt zo lekker even met vreemde praten, even me niet groot hoeven houden.. pffff, ja dikke zucht. Overeen gekomen dat ik morgen huisarts ga bellen.. EN DAT GA IK DOE OOK !!

Ik wil me niet zo naar voelen.

Lieve vrouwen en mannen van het forum, dikke thanks mede door jullie verhalen, dan wel reacties, weet ik dat we niet alleen zijn, mag er dan wel eens ruig aan toe gaan hier ( ja loep maar, ik kan ook een kreng zijn, sorry voor het akkefietje, maar missch snap je nu dat ik niet echt wakker kan liggen van spelfouten,) maar denk dat we allemaal begaan zijn, anders zoeken we elkaar niet op. Thanks schatten, ook al ken je me niet persoonlijk, ben heel blij met jullie.

sterkte voor degene die er ook, net als ik, even doorheen zitten, dikke smakker van mij.. klef he, maar voel me even zo.
Ach snuisteraartje, wat kan het dan fijn zijn he, als er iemand naar je luistert? Ook al is het een vreemde, misschien juist wel een vreemde, zonder oordelen, met een open houding naar wat jij vertelt. Voor wat het waard is, ook een knuffel van mij .
Lila, heerlijke knuf, dank je, zeer gewaardeerd,. Idd zo lekker, juist die vreemde.. ben er nog warm van, echt waar, dan doe je wel heel goed werk, applaus. En nu jij even lieve woorden, ik smul het even op haha.
zeg ik, jullie zijn echt lief zeg, Nicky, dikke knuf terug
Rot dat je er zo doorheen zat vanavond. Wel fijn dat je wat gehad hebt aan het gesprek met die noodlijn.

En soms gewoon een potje huilen hoor, doen stoere vrouwen ook.

Sterkte
stoere vrouwen huilen idd ook. Alleen doen die dat stiekem haha.
Sterkte
quote:Ruza schreef op 23 september 2011 @ 01:43:

stoere vrouwen huilen idd ook. Alleen doen die dat stiekem haha.

Ach zoals dat gezegde al zegt:" achter een grote mond ,zit een klein hartje"?

Sterkte Snuisteraartje...
Wat stoer dat je hulp hebt gezocht. Zoveel mensen die het niet durven. Goed van je. Sterkte vandaag als je naar de huisarts gaat.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Stoer van je dat je je kop niet in het zand steekt en je probleem aanpakt! Succes bij de huisarts, en veel sterkte gewenst !
Dank jullie wel, voor de knuffels en het meeleven. Heb huisarts al gebeld en om half 4 kan ik terecht.. pfff spannend.. Loop al veel te lang rond zo, maar was het gister ineens zat en besloot de koe bij de hoorns te vatten... en nu doorpakken.

En ja wij stoere vrouwen huilen in het geniep ;)
Lieverds vallen me altijd op hier. Raar dat jij me niet opgevallen bent snuisteraartje! Maar ik ben slecht in nicks onthouden. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen lief, stoer mens
Toegeven dat je vastloopt is ook stoer!

En huilen kan zachtjes, zelfs onder geluid, maar is soms toch echt broodnodig. :hug en succes vanmiddag!
sterkte #knuffel#
Tijd om even lekker wat te gaan eten. Dan sta je straks wat sterke rin je schoenen bij de huisarts. Vergeet niet dat die man je gaat helpen he! Zet m op!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@Fame, hoe wist je dat ik nog niet gegeten had ;p

Heb hele lieve vrouwelijke arts ook nog, zij neemt de tijd, weet ook niet zo goed waarom ik niet eerder aan de bel trok, belachelijk gewoon. Super vrienden, fantastische broer, maar ik durf ze niet te belasten, dat doet hun zeer, dat ik ze niet toelaat en dat is groot aandachtspunt komende tijd.

Maar zo in het anonieme, met jullie kanjers, ja heerlijk, ik hoef even niets op te houden. Gewoon even kwetsbaar zijn, toegeven dat ik er even door zit.. Maar wil niet alleen zielig doen en er ook actie aan verbinden, anders is het nog zo leeg.

Maar de warmte die ik hier zo krijg, onbetaalbaar, zo binnen gekomen. Nogmaals enorm bedankt.. Ga maar happie eten haha, want ik wordt helemaal mellow van jullie, hoe is het mogelijk :X
Poeh, huisarts bezocht inmiddels, ze verwijst me met spoed door naar maatschapp werk. Dus krijg al snel ondersteunig. Enorm opgelucht, maar nu kapot op. Iedereen nogmaals bedankt voor alle bemoediging en aanmoediging. Wens jullie allemaal een prachtig weekend met mooie geluk momentjes.
Snuisteraartje wat ben jij stoer bezig! Jij bent op weg om van snuisteraartje weer Snuisteraar te maken. Heel veel sterkte en ook een heel fijn weekend met veel slaap en rust toe gewenst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goed gedaan!

Fijn dat je al snel ergens terecht kunt.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ahhh thanks lieverds.

Huisarts is een begaan mens, die alle tijd heeft genomen voor mijn verhaal, goede vragen stelde en snel in de gaten had, dat er haast nodig is, kreeg zelfs een knuffel van haar en ze vertelde me dat ze blij was dat ik gekomen was. Heel bijzonder, wat ik allemaal ontvang nu ik open ben, ook van jullie. Dat heeft me gesterkt om gisteravond, mijn intieme kring ook op de hoogte te stellen. Iedereen reageerde warm en zegde zijn/haar steun toe. Gaat wel goed komen met mij, ik ga de confrontatie met mezelf, vol aan. Ben het mijn kind, maar ook zeker mezelf verschuldigd.

Dikke knuf voor jullie allemaal en dat jullie veel kleine en grote wondertjes mogen meemaken, dat is mijn wens voor een ieder hier.
Mooi zo.. fijn dat je zoveel steun om je heen krijgt. Zet 'm op!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven